De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Volgensmij is een dekentje net zo handig Bouwjaar.
    In mijn omgeving nooit iemand gezien met zo'n trappelzak.

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik heb ook geen voetenzak gekocht. Ik denk dat ik voor de wikkeldeken ga van de Hema. Als ze in de Maxi Cosi zit dan is dat maar heel kort buiten. Voor de kinderwagen heb ik fijne dekentjes gekocht. Ik kan eventueel als het echt nodig is een voetenzak lenen van een collega.

3. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik had ook lekker dekentjes in de mc....en er zat nog een afsluithoes overheen, net als op een bak van een wandelwagen!
    Ik had wel een trappelzak voor het zitgedeelte van de wandelwagen!

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    #444 Bouwjaar1979, 11 aug 2013
    Laatst bewerkt: 11 aug 2013
    @lov ja bij de wandelwagen zat wel een voetenzak.
    Maar voor in de mc dus niet nodig. Tja is idd maar voor huis naar auto. Bij wandelen gebruik je wandel wagen of buggy

@losje dat afsluiten dekje klinkt ook wel handig, nooit van gehoord

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik heb ook nog gewacht met het aanschaffen van een voetenzak voor de wandelwagen inzet. Als het weer winter wordt zijn die skipakjes volgens mij wel fijn als ze een jaar of één zijn. Ik kan er van iemand tegen die tijd een paar lenen. En als dat niet bevalt kan ik altijd er nog eentje aanschaffen.

6. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Manouk, haha heel veel mensen weten niet wat een gerbil is hoor;) Ik zeg nooit woestijnratjes, mensen vinden ratten vaak vies of eng en gerbils zijn eigenlijk geen ratjes.

Eda, Misty is 2,5 jaar. Klopt inderdaad wat je zegt over dat gerbils prooidieren zijn en dus een meester in het verbergen van pijn enzo. Erg lastig, het lijkt dan of ze van de ene op de andere dag ineens erg ziek zijn.

Bouwjaar, in principe zijn gerbils niet heel gevoelig voor luchtweginfecties. Geen idee waarom het me nu twee keer in korte tijd overkomt.
    Ik weet eigenlijk niet of de mc die we bij de kinderwagen krijgen een voetenzak heeft. Zal wel niet, maar zo te lezen dus ook niet per se nodig.
    Fijn dat het kamertje jullie smaak is!

Losje, lekker dat je je eend gegeten hebt, alleen jammer van je maagzuur dan;)

Aftellen voor Dido!!! Tussen 7 en 8 ga je testen hè?

7. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lies Fijn dat het beter lijkt te gaan met je beestje. Ik had een huisgenoot met gerbils. Schattige beestjes.

@losje hmmmm....eend! Alleen jammer can het maagzuur.

@lov Luxe badkamer krijgen jullie!

@mgbk Ik zou inderdaad ook een dagje rust houden en dan elke dag. Vervelend hè die eisprong stress :-S Ken het maar al te goed. Grote verbouwplannen dus. Wordt vast heel mooi.

@manouk Wat leuk dat je naar de wedstrijd bent geweest. Hopelijk krijg je snel bericht uit het ziekenhuis.

@parel Oeh...kijk maar uit meis. Veel beterschap!

@lief Jeeeh! Morgen weer naar jullie kleintje gluren. Alvast veel plezier!

@ika Doe lekker rustig aan meis.

@hier De koekjes waren goed gelukt :) Was een erg leuk weekend, maar ook wel vermoeiend. Gelukkig zakt m'n hoofdpijn nu aardig. Ik was er vanmiddag even van overtuigd ongesteld te zijn geworden. Voelde wat lopen (sorry voor de details) maar bleek gewoon wit te zijn. Pffff....ben benieuwd. En anders eerst lekker op vakantie en in de vakantie weer eitjes zoeken.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Toeter oh lijkt me altijd moeilijk als je je kids moet verdelen he...

Bouwjaar ik heb m en vindt het een super ding! Veel warmer dan een deken hoor...en als je je baby eens in de mc op de wagen wilt klikken voor even snel de stad in bv...
    Ik zou m iedereen aanraden;)

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Lov oh no, tegenstrijdige berichten... Wat zal ik...

10. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik had een hele mutsy set, kinderwagen mc...ik heb ook een mc die in hoogte verstelbaar is, voor als je hem op de wagen klikt kan je het kindje laten liggen en in de auto doe hem dan gewoon in "zitstand" zeg maar.
    Daar zat een dekje bij....en onder dat dekje had ik een dikke deken....
    Maar voor dat geld zou ik het denk gewoon doen hoor, ben je er zeker van dat je kindje het warm heeft.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik vindt het een superhandig ding.....vooral in de winter.

12. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hier een foto,sorry niet een hele duidelijke,want die staan op m'n computer!

13. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    ik meld hier af voor vanavond, morgen weer maandag en lange werkdagen voor de boeg, dus ga slapen!

fijne avond nog iedereen

14. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ik zwaait ook even snel om liefoe een goede echo te wensen

En

Om Dido veel testsucces te wensen!! Meis ik denk aan je.

Rest iedereen fijne nacht, sterkte of werk ze morgen

15. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

hello ,

Lies ,mooie naam voor je gerbil en hoop dat ze snel opknapt!
    Ik had er vroeger en hamsters.
    Dat was het enige wat ik mocht hebben van huisdiertjes.

Eda ,slaapwel en dank je!

Bouwjaar ik heb altijd winterkindjes gehad en vond een voetenzak wel fijn...enkel de mijne hadden lange beentjes dat wel.
    24€ voor een MC ,welk merk en zeker ongevalsvrij ,welke ouderdom?????
    Dit zijn de 3 belangrijke zaken om na te gaan.

Nu heb ik wel altijd okt-nov kindjes gehad en nu dec/jan.ga ook te voet naar school gaan zeker in guur weer zoals sneeuw.
    Heb een pebble MC bij de bugaboo gekocht toen 2e hands erbij was niets aan was een 2e cadeau van de baas ofzoiets geen kraseen ,schrammen echt nieuw met voetenzak in zwart.

Losje ,maagzuur mmm wanneer kun jij testen?????

Didoooooooo IK DUIM VOOR JE !!!!!

16. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

dank u!

17. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Liefoe 19e pas nod!!

Welterusten meiden...

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Eda, slaap lekker en werk ze morgen! Maar niet te hard, denk ook aan jezelf.

@Mgbk, slaap lekker! Waar gaan jullie overigens naar toe in Duitsland?

@Liefoe, succes morgen met de echo!

@Dido, ik duim voor een mooi testje morgen!

Wij hebben ook een MC Pebble. Bij de kinderwagen zat een kinderstoeltje. Voor een meerprijs hebben we een 'upgrade' naar een MC gehad.

Gek hoor, komende week is mijn laatste vakantieweek. Morgen ga ik even langs met een stel collega's bij de collega die met pensioen is gegaan om hem het receptieboek met foto's te overhandigen. Woensdag heb ik een soort vergadering met mijn kleutercollega's en dan maak ik kennis met mijn invalster. Donderdag de overdracht van mijn groep 4 die ik altijd op de maandag heb, samen met een collega die de rest van de week doet. En vrijdag is het plenaire vergadering met het hele team en 's middags een bbq. Druk dus zo aan het einde van de vakantie. Maar ik heb er zin in. Ik ben benieuwd hoe het werken zal zijn die laatste weken...

19. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    Hoi hoi allemaal, ik heb zojuist mijn laptop eens afgestoft en aangezwengeld, best lekker om zelden online te zijn, maar mis wel erg wat er met jullie allemaal aan de gang is dus moest gewoon even snel kijken. Vind de nieuwe topic naam super trouwens!

Liefoe: Heel veel succes morgen met de echo.

Dido: Ik ben je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel HCG aan het toesturen vanaf hier.

Zo te lezen gaat het goed met alle zwangeren en ook ik voel gewoon dat augustus de maand gaat worden dat IEDEREEN op roze gaat. Ik wil het zo graag.

Hier gaat ook alles prima, kan gewoon niet geloven hoe sterk onze kleinste is, we voelen hem/haar nu al een week aan de buitenkant!

Groetjes meiden en welterusten

20. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Hee meiden, even snel! Weer (veels te laat) terug van een gezellige verjaardag!

Liefoe, veel plezier morgen!
    Dido, succes met testen!

Bouwjaar, ik heb toen bij de Wibra een voetenzak gekocht voor € 15,- nieuw! Daar kunnen ook gewoon de riempjes van de MC doorheen, zal zo even een fotootje in m'n album zetten!
    Ik zou even wachten of ze deze winter er weer zijn! Anders kan je altijd nog wel ergens een voetenzak vinden voor minder dan € 24,- lijkt mij!

Rest, trusten!

Deel Deze Pagina