Kom vanavond even bijlezen en schrijven. Nu in de bus naar huis met knallende koppijn en een volle blaas (pies bijna in mn broek)
Hoi hoi lieve oempaloempatjes, Hoe gaat het met jullie!! Ik ga proberen van af hier weer mee te lezen. Heb wek het een en ander gelezeb maar totaal geen puf gehad om te reageren. Zag wel een mooie kinderwagen voorbij komen!! Ik zeg kopen. Werk. Is best wel zwaar. Hahahah opstaan gaat me goed af. Morgen een avonddiest van 6 tot 2.. Heel leuk allemaal en leuke collega's, al heb ik het gevoel dat ik de helft nig niet heb gezien. Lol Ika. Hoe gaat het met je?? En met de kleine M?? En papa??
Hoi allemaal! Ik voel me gelukkig weer een heel stuk beter dan vanochtend en heb ook gewoon kunnen verven Dit waren de laatste kozijnen van ons huis, zo enorm fijn dat het af is! Jaydee, vandaar dus Ik zou vast eerder gestopt zijn, bikkel! Joy, wat lief dat Dilan zo goed met zijn nichtje kan spelen Mijn verlof begint ook op een zaterdag, maar ik heb de vrijdag ervoor vrij genomen. Donderdag ben ik altijd al vrij, dus die laatste week werk ik een halve week. Heb er nu al zin in Voor jou schiet het al op! Eda, geen krampen of iets gehad vandaag? Lov, snap wel dat het een vervelend gevoel is dat jouw dochter niet verkleed was. Gelukkig was ze niet de enige. Manouk, sterkte met je hoofdpijn! Hopelijk heb je het toilet kunnen halen. Mgbk, hoe is het met jou? Nog een ovu gedaan? Lizzie, wat fijn dat je het naar je zin hebt ondanks dat het zwaar is Ika, ben benieuwd hoe het met jullie gaat! Fijne avond allemaal
@lov hier helaas ook keelpijn. Balen dat je dat hebt nu je hoofdpijn weg is. Ik heb net maar wat bij de drogist gehaald, wat je wel mag als zwangere. Jeetje wat een dag hier, ben nog onderweg naar huis. Thuis eten en dan maar ff in bad. Het is een 'beetje' chaotisch op mn werk, er komen elke keer nieuwe uitdagingen (problemen) opzetten. Ben sufgeluld. Wel geluk bij een ongeluk dat een collega en ik 2mnd overlappen met zwangerschapsverlof, waardoor er iemand aangenomen is. Weliswaar vers afgestudeerd, maar ze heeft al heel wat rekenklusjes afgehandeld. Dat ik en andere collega's er nog bij hadden moeten doen. Ze leert snel. Ben blij met haar.
Lies fijn dat je je nu beter voelt. Heerlijk dat alle kozijnen af zijn en lief van je moeder dat ze geholpen heeft. Jaydee nog 1 dagje!! Knap hoor dat je het zo lang volhoud. Lekker genieten straks. Babykamer al helemaal klaar? Lizzie pittig hoor je werk. Maar wel fijn dat je het leuk vind en leuke collega's hebt. Succes alvast voor morgen met je nachtdienst. Bouwjaar balen van de keelpijn en de choas op je werk. Hoop dat je inmiddels lekker aan het eten bent of in bad ligt. Parel niet leuk die opmerkingen van je man. Hoe gaat het vandaag? Lov jammer van je dochter, gelukkig was ze niet de enige. Hoop dat je morgen fit genoeg bent om te shoppen. Mgbk vandaag nog een knaller gehad? Goed je best doen he?! Ika hoe gaat het met jullie? Lekker aan het genieten? Hoop dat alles goed gaat met M. Hier nog steeds hoofdpijn Ook een lange dag gehad met op het laatst nog een vergadering.. kreeg ineens acute hoofdpijn. Toen ik thuis kwam gelijk naar de wc gerend, net op tijd Bouwjaar mijn nieuwe nod mag wel op 5 november (schatting). Wil je dat aanpassen in de lijst? Dankjeee X
Sterkte meisjes het is de tijd van het jaar volgens mij om ziek te zijn. De oudste heeft het leuk gehad en niks gezegd over verkleden, morgen heeft ze een verjaardagsfeestje en daar mag ze ook als prinses verkleed komen Zit me al een uur te bedenken dat ik straks voor Expeditie Robinson kroketjes ga maken ... Hihihi.
Lizzie, nou je moet er zo te lezen flink tegen aan. Maar als de collega's fijn zijn scheelt dat heel veel. Lies, fijn dat het af is en helemaal fijn dat je, je nu beter voelt als vanmorgen. Bouwjaar, dat is wel fijn en als ze snel leert scheelt dat natuurlijk ook. Iedereen moet het leren he Maar minder dat het zo chaotisch is! Lov, fijn dat ze het gewoon leuk heeft gehad!! Manouks, het gaat hier vandaag wel goed. Hij is alleen zo zielig als hij iets van ziek is of zo. Maar ja ach hij heeft sorry gezegd voor zijn opmerkingen. Ben wel heel erg moe vandaag, weet niet waar het vandaan komt.
Hoi meiden ik spring hier weer even in! Mmmmm kroketjes......dat.lust ik ook wel Morgen een vrije dagheerlijk! Even bijladen voor het weekend, jeetje meiden die ziek zijn Beterschap. Ik hoop dat ik mijn portie laatst wel heb gehad, echt geen zin meer om ziek te worden.
@manouk had je je huis nog droog gehaald? Ik niet, maar dat kwam door de regen @lizzie is t zo anders je werk? Wat moet je doen bijv? @losje aan de kroketjes? @parel komt de moeheid niet van de emotionele dingen van gister? Nu lekker in bad. Ik voel Frummel lekker bewegen, heerlijk.
Bouwjaar, ja denk het wel en denk ook wel een beetje omdat ik vannacht erg slecht heb geslapen, zie voortaan ieder uur omdat ik niet fijn lig en nu kon ik niet draaien want dan had hij pijn. Maar slapen nu lukt me niet
Hoi meiden, ik lees wel mee hoor, reageer alleen niet zoveel. Ben even met mezelf en man bezig! Verder gaat het wel goed hoor! Wat een zieke dames (en kinderen) zeg, beterschap allemaal! Parel, wat een gedoe gister, mss dat je idd nu zo moe bent? Is het al een beetje bijgelegd? Hij is schattig de pinguin! Waggel je al dan?? Nee toch... Mooie wagens! Ik vind ook degene met de aqua kap het mooiste! Lizzie, toch wel weer moeilijk inkomen lees ik. Pak je rust waar je kan! Lov, nog 2 weekjes tot de grote dag!! Jammer dat je nog niet geslaagd bent voor bolero's. Krijg je het al op je heupen of valt het tot nog toe mee? Ika, hoe is het met jullie? Al gewend aan het moederschap? Wat een poppetje is je meisje zeg! Jaydee, succes en veel plezier met je laatste werkdag! Mamsie, hoe is het? Druk met verhuizen? Voor jou schiet het ook op! Kilo's, ik mag maandag op de weegschaal, ben benieuwd of ik je hand kan schudden bouwjaar. Laatste keer zat ik op +6 ofzo, maar dat was rond de 18 weken ofzo. Nu 10 weken verder... begin nu echt wel uit te buiken! Zal binnenkort weer even plaatje schieten! Bij m'n jongens ben ik 10 en 12 kilo totaal aangekomen. Denk dat het deze keer anders zal zijn. Noem het een 'eigenwijze' zwangerschap dat ik heb! Morgen ledikantje halen! Zaterdag vieren we onze verjaardagen en dan wil ik zondag het kamertje een beetje gaan inrichten, leuk!!
MMvnDJ, haha mijn zusje is al lekker bezig, neem je die donkere dan wil ik hem lenen Gek kind haha, haar vriendje wil rond zijn 25ste een kindje, ze zijn nu 22 en bijna 22 (zusje word dat 30 okt)... Ik denk dat het toch die donkere word ivm de praktische mogelijkheden. Op zich wel, zijn verklaring is dat ik gewoon beter weet wat goed is voor de baby en daarom zei hij het. Was niet lullig bedoelt, heb hem wel gezegd dat het wel voor mij zo voelde en toen kreeg ik excuses. En vandaag loopt hij al de hele dag met ONZE baby te knuffelen als hij kans krijgt, dus zit wel goed. Echt waggelen doe ik nog niet geloof ik, maar ik ben flink op weg, ben maar 1.65 en uhm ja ik weeg van mij zelf niet weinig en mijn baarmoeder ligt erg ver naar voren, dus moet zeggen ik loop niet meer zo als van te voren haha Heb een foto in mijn album staan, ben morgen wel 25 weken, maar vandaag had ik even tijd voor een fotootje En kilo´s aan komen, ik schommel met kilo erbij en dan is hij er weer af en dan weer erbij en dan weer eraf. Dus eigenlijk kom ik amper aan. Wat ik nog steeds bizar vind met mijn buik, maar ook op mijn moeders weegschaal blijf ik gelijk. Mijn suikers blijven ook goed (prik die zelf) Druk weekend heb je dan, maar wel leuk lijkt mij!!
@ Bouwjaar, wat fijn dat de nieuweling het goed doet. Wij hebben sinds deze week ook een nieuwe collega, zij gaat mij vervangen tijdens mijn verlof. Ook een aardige meid en pikt alles snel op, wel zo fijn maar ze is alleen een beetje over enthousiast. Doet te erg haar best haha, maar oke snap het ook wel... in het begin moet je jezelf natuurlijk altijd nog bewijzen maarja het mag ook wel iets minder hoor In bad, goed idee! Ga ook ff lekker in bad @ Weegschaal, ik mag maandag weer jeeeej, altijd zo'n hekel aan. Bij controle op 28 wkn was ik 7kg aangekomen dus ben benieuwd wat de weegschaal maandag zal vertellen.
Mooi hoor Parel! Vind hem niet té hoor. Heb r ook ff 3 in m'n album gezet! Ja die donkere wagen is wel handig, kan je een kleurtje geven met dekentje toch! Grappig dat je zusje daar nu al over denkt! Die van mij is 27 en denkt er nog niet aan hoor! Hoef jij nooit op de weegschaal bij de vk? Fijn dat manlief met JULLIE baby aan het knuffelen is! Leuk Joy zo'n over enthousiaste collega! Ach, als ze d'r werk maar goed doet! Hoop dat er over 2 weken voor mij ook vervanging is, dan heb ik nog even tijd om hem/haar in te werken! Mooi 7 kg! Ben echt heel benieuwd. Voor m;n gevoel is het bij mij alleen maar buik, maar anderen zeggen dat ik ook een wat voller gezicht krijg Zelf zie ik dat nog niet!
Ja dat is wel heel fijn en lief. Nee ik hoef echt nooit op de weegschaal, moet thuis wegen (zonder kleding) en dit doorgeven ik vraag manlief wel altijd om mee te kijken. Haha mijn zusje heeft dat nooit gedaan, die wilde nooit kinderen en nu met der nieuwe vriend op eens is ze zo van hmm ik wil kinderen, misschien ook wel omdat ze nu tante word en hij papa wil worden op zijn 25ste. Ja beide kunnen aangekleed worden met een dekentje. We weten niet wat het word Dus ben wel erg benieuwd eigenlijk. Zelf denken we beide een jongen, maar het is hier echt 50/50 van wat andere zeggen. Mooie foto's! Op zich niet, maar merk het nu wel enorm qua bewegingsmogelijkheden, misschien dat ze mij daarom ook pinguin noemt
Piep , Ben er dan ,heb men insuline ingespoten wel klamme handjes maar het voornaamste is het is gelukt (klinkt zo idioot maar ben panisch denk ook zo aangeleerd om mezelf te prikken door mijn opleiding in't verleden). En het jammere ons DL ziek gevallen vanavond ,dat zal dus een niet leuke verjaardag en verjaardagsweekend worden (heb op FB foto's gepost van haar btw.)♥ Lies ,goed zo van je controle en dikke knuffel voor je slecht voelen! Jaydee,je bent er bijna Ika ,hoe is het met jou en je kersvers meisje ?? Joy ,gaat D.in BE naar de psz.? Hier zijn ze ook altijd zo snel met facturaties.... Manouks ,heb je de plee nog gehaald Parel ,fluffy pinquin haha hier zeggen we meestal mie of trezebees tegen elkaar in smsjes of via email Losje ,denk ook aan jezelf e! Ivm.kinderwagen mooi mooi dames is wel leuk te zien welke jullie smaken zijn en denken errond ! Ivm.gewicht ,tot nu toe +5 kg erna +7 kg maar nu weer +5kg dus ik schommel tussen de 5 en 7 kg + ,gek want voorheen was ik voor 30 weken al +10kg. Liefs x