Losje wat schrikken van je meisje. Gelukkig niks ernstig.. Eda. Jou meissie mag ook wel is komen!! Je bent er klaar voor. Wat een geluk dat je moeder thuis was. Maat ook zeer vervelend... gelukkig loopt het goed af. Jaydee. Je laatste dagje!! Geniet er van en dan lekker je verlof!! Daar nog meer van genieten!! Lov. Neem aam als rennies niet goed waren geweest dat ze er wel wat van zou zeggen. Hier. Pas wakker. Was wel weer lekker even wat langer slapen. Nu even mijn oude baas rerug bellen. Kijken waarom ze belde.
@lov beterschap, jammer van t feestje @eda Wat als..zijn eigenlijk dingen waar je maar niet aan moet denken. Ben je het wachten al zat? Ik heb trouwens ook al een bv gekocht, maar omdat ik niet meer in mn eigen pas en enkel meegroei bh's zonde vh geld vind. Op een beurs wat tegen gekomen begin vd week deze gekocht via internet. Gelbeugel is nieuw, zit prettig, lekker brede banden . Vriend zit thuis (laatste 'vakantiedag'). Nou heeft de etos vandaag en morgen 50% korting op de pampers. Max 4 per klant. Dus ik had gevraagd of hij 2x mt 1 en 2x mt 2 wil halen, wan dit is wel een mooie korting. Is hij nog naar een ander filiaal gereden op nog 4x mt2 te halen. Ook nu 12 pakken billendoekjes gehaald.... Als Frummel er nou maar niet allergisch voor is. Enfin nu dus al 385 luiers in huis.
@bouwjaat jammer van het feestje. . . .? Ze gaat gewoon hoor Trouwens in de bijsluiter van de antagel staat ook dat je het niet te lang achter elkaar mag gebruiken. Uk gebruik het zelf alleen als het echt nodig is Idd vies weer buiten bah! Em Lizzie ben eens benieuwd wat er dan is....dalijk hebben ze je weer nodig hahaha
Zo meiden ik kom jullie weer even een update brengen. Ik heb niet alles teruggelezen. Het is een hele hectische tijd, maar we krijgen na veel tussendoor slapen weer onze energie terug. We hebben een fantastische kraamverzorgster. M. doet het goed. Je merkt alleen dat ze toch best wel wat vroeger is geboren en erg vermoeid is door de bevalling. Het borstvoeden wil nog niet echt lukken. Ze heeft nog niet genoeg energie om mijn borstvoeding op gang te brengen. Aan happen lukt, maar dan komt er voor haar niet snel genoeg iets en stopt ze. Dus ik kolf nu mijn melk om de drie uur en breng het zo op gang. We voeden haar bij via vingerhoeden en vandaag heeft ze voor het eerst moedermelk gedronken Zo krijgt ze straks energie om na het aan happen echt door te drinken. De nacht dat ik thuis was heb ik echt de klap van de bevalling gekregen en was heel emotioneel, mede door het slaapgebrek. Ik zal het complete verhaal nog wel eens posten. Maar ik merk dat ik alweer vel sterker ben nu ik weer flink eet en rust. We hebben nog geen bezoek en artsen raden ook aan om de eerste tijd de kleine niet van hand tot hand te laten gaan. Ze is zo mooi en lief en klein en een heerlijke knuffel. We zijn dolgelukkig met haar. Dikke knuffel. Ik denk aan jullie!
Trouwens lijkt me een fijne bh bouwjaar!! Ika hoe gaat het meissie! Em hoe zijn de wasbare compressen.
Yep, Lov. De hele kraamzorgorganisatie is pro borstvoeding. We hadden ook een borstkolf dus we konden snel aan de slag. Mijn productie van vanochtend was alweer verdubbeld. Het gaat de goede kant op. Nu focussen op aansterken
Ika heerlijk jullie meisje! Hoop dat jullie beide gauw helemaal aangesterkt zijn en dat het voeden dan ook beter lukt. Geniet maar lekker van jullie wondertje! Lief gefeliciteerd met je dochter! Wat zielig dat ze ziek is. Hoop dat ze gauw weer opknapt en haar feestje kan vieren. Lov succes vandaag met alles. Eda wat een schrik van je moeder, gelukkig goed afgelopen. Losje ohh dat is eng. Gelukkig ook goed afgelopen. Lekker rustig aan doen met zn tweeën vandaag. Lizzie heerlijk uitgeslapen dus! Mamadj veel plezier dit weekend. Bouwjaar bah extra werk. Succes ermee. Hier ook een hectische ochtend op het werk gehad, een kind had krentebaard en was gwn gedumpt bij ons door zn opa. Moeder de hele tijd gebeld en die was niet te bereiken. Alle ouders gestrest omdat ze bang waren dat hun kinderen het strx ook zouden krijgen. De stagiaire heeft de hele ochtend met het kind in ons kantoortje gezeten. Oma kwam hem ophalen en we zijn flink boos geworden dat dit echt niet kan (ze wisten al dat hij krentenbaard had, waren naar de dokter geweest) en dat het een ernstige zaak is dat moeder niet te bereiken is, stel je voor gebeurt er een ongeluk. Ons management heeft moeder ook steeds geprobeerd te bellen en voicemail ingesproken. Net alles op het werk ontsmet met alcoholdoekjes en dettol. Pff was flink aangebrand. Gelukkig nu weekend! VL gaat vanavond naar de wedstrijd van het Nederlands elftal in de arena, ik had geen zin. Lekker avondje relaxen. Fijn weekend allemaal X
ika, gefeliciteerd met jullie meisje en fijn dat ze het ondanks alles gewoon goed doet, dat is een wondertje. neem je rust voor herstel, dat is zo belangrijk voor jezelf. hier gaat het even wat minder, ik zit thuis ivm bekkeninstabiliteit echt balen gister moest ik ff bijkomen van het nieuws dus ja best vervelend maar goed ook dit gaat weer goed komen ik heb nog 14 weken om te "herstellen" voor de bevalling. lov, rennies of anders gezegd teveel of langdurig gebruik van rennies is idd niet goed ivm teveel aan magnesium, teveel magnesium in zwangerschap is ook weer niet goed zei mijn gyn. slik je naast die magnesium verder geen vitamine preparaten en eet je verder geen groene groente en noten...dan denk ik dat het geen kwaad kan,...eerlijk gezegd denk ik overal waar je teveel van neemt is niet goed, ik neem ook rennies hoor, maar een halfje per dag als ik het niet meer volhouden kan. en ik heb heel de dag door maagzuur, ik wil geen risico nemen namelijk. ik ben geen dokter maar ik hou voor mezelf wel rekening met risico's.
nee, wil graag dat ze wacht met komen tot na mijn man zijn verjaardag (zondag) en nog een extra dagen dat hij toch enigszins kan starten op zijn nieuwe functie, dus vind het niet erg om te wachten en voel me ziek worden, dus misschien toch niet beste moment om te bevallen @ika: mis je de dikke buik? velen zeggen me dat ze dat toch misten achteraf... @manouk: wat erg dat ze een kind naar school sturen met krentenbaard, dat doe je toch niet..
ps: ja idd best niet nadenken wat allemaal had kunnen gebeuren, maar ja, tis zoals Lov haar voorval met kind meenemen zonder autostoel, er is helemaal niets gebeurd, geen brandweer of politie aan te pas, niet een helse avond in het donker en tussen de gietende regen moeten doorbrengen, maar je schrikt er toch wel van en kan niet anders of even denken "wat als...."
Ika, wat fijn om te horen dat M. het zo goed doet Hopelijk gaat de borstvoeding ook steeds beter Lijkt me voor jullie zelf ook wel fijn om even geen visite te ontvangen. Doe rustig aan! Lov, fijn dat het weer wat beter met je gaat. Leuk zo bezig zijn met de voorbereidingen op jullie huwelijk Manouk, het advies is ook niet om kinderen met krentenbaard te weren: ISI Krentenbaard (impetigo) - Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu Kindje werd misschien ook al behandeld met antibiiticazalf? Relax ze vanavond en geniet van je weekend! Bouwjaar, succes op je werk met alles! Lizzie, lekker zo'n vrije dag Eda, wat een schrik met je moeder! Gelukkig reageerde ze heel alert en jullie ook. Hoop dat jullie kleine nog even wacht met komen Losje, gelukkig dat L. niets mankeert!! Lijkt me flink schrikken. Toeter, wat vervelend joh Sterkte! Ik lees steeds alles bij, maar ik kan het gewoon niet onthouden Ik heb vandaag lekker een rustdag. Wel weer hoofdpijn maar goed. Morgenochtend de pretecho, heb er zin in
Nou de bloeddruk story continues.... Bij de controle van de vk was mijn bloeddruk te hoog en het ziekenhuis heeft me accuut opgenomen. Ik zit nu weer voor onderzoek en heb medicatie gekregen. Duimen dat het aanslaat, want dan hoef ik niet te blijven
Oh no ika wat vervelend Bah je wil gewoon thuis met je meisje en man zijn. Ik duim voor je dat t aanslaat.
Lies ik heb het stuk gelezen.. vind het een beetje tegenstrijdig aangezien de plek nog helemaal open was met vocht en hij er ook aan zat te krabben. Als hij met die hand weer aan andere kinderen/leidsters zit kunnen zij het ook krijgen. Wij als organisatie weigeren kinderen wel als de wond nog helemaal open is. Het zorgt ook voor heel veel onrust onder de ouders inclusief een aantal zwangere moeders. De organisatie is altijd erg voorzichtig met besmettelijke ziektes. Daarnaast is het natuurlijk heel raar dat wij niet geïnformeerd worden en niemand bereikbaar is. Lekker dat je een relax dag hebt! Leuk morgen de pretecho Ikaa oohh dat meen je niet. Wat ontzettend klote zeg. Hoop dat je snel naar huis mag. Waar is de kleine meid dan?
Manouk, iedere organisatie is vrij om zijn eigen beleid te hebben natuurlijk Feit blijft dat iemand ook voor de klachten besmettelijk is, dus in die zin is thuis houden een beetje mosterd na de maaltijd. Wel heel vreemd inderdaad dat het niet gemeld is en dat niemand bereikbaar is, wij adviseren ouders om het altijd bij de leiding te melden. Bij grote open laesies wordt soms wel het advies gegeven een kind thuis te houden, maar dan vooral als een kindje enkele dagen niet geweest is. Uiteindelijk heb ik toch nog wat geschroefd en geboord, ik kan geloof ik niet zo goed stil zitten Dank je! Oh Ika, wat ontzettend vervelend zeg Neem aan dat M. nu wel bij je is voor de voedingen? Ik hoop dat je vandaag gewoon weer naar huis mag. Succes!
Manouks, ik snap die regel wel dat ze een kindje niet toe laten met infectie ziektes. En ik vind het erg als ouders niet reageren. Ik heb op een kinderdagverblijf gewerkt, kindje werd ziek, 41 graden koorts en die moeder zegt, ja hee ik ben net in de stad om te shoppen, ik kom haar echt niet op halen om mijn dag te verprutsen Kindje was dood ziek en moeder kwam ze 5 dagen brengen van 7 tot 19.00 en was iedere woensdag en vrijdag vrij Eda, ze heeft echt veel geluk gehad. Lief, hahahaha Zielig van DL, verzorg der maar goed. Joy, ook voor jou een dansje Bouwjaar, nee geen slechte ervaring, maar gewoon als de dood om alleen te reizen en dan in de avond helemaal, mag zwangere zus der ophalen Heb nergens schrik voor dus dat scheelt. Vanmiddag was ze via app allemaal aan het slijmballen, dat ze zo blij is tante te worden Rennies: Ik mag ze gewoon hebben van de huisarts, ze zeg wel probeer het zo min mogelijk te pakken. Ik pak dat toch al te laat, omdat ik daar niet zo van houd al die medicatie. Losje, dat is wel schrikken van L, gelukkig heeft ze niks. Lov, ja apart he, ik dacht ook dat je een stukje verder "achter" liep, maar je zit echt heel dichtbij MMvnDJ, ja ik heb mijn bril op gedaan, want ik dacht gisteren als, dadelijk word dat dik krijg ik mijn lenzen niet meer uit. Nu was het vanmorgen heel dik, nu al minder, maar mijn oog begint nu steeds pijnlijker te worden. Ja mijn nachten worden steeds slechter, zie ieder uur en vaak snurkt die lieve man van mij, dus kom ik moeilijk terug in slaap en hij heeft sinds kort om ons bed te verkleinen, hebben een 180 breed bed en ik lig op hooguit 70cm en hij ligt strak tegen mij aan, kan me dus ook amper draaien. Lizzie, haha lekker uitgeslapen lees ik. Veel succes dadelijk met je avond/nachtdienst!! Bouwjaar, haha ik vertel jou verhaal over de luiers en je vriend en die van mij schiet in de lach, had hij ook gedaan Ika, heftig allemaal meid. Wel goed dat het met M goed gaat. Doe lekker rustig aan lieverd!! En geniet maar van dat mooie poppetje. Zo mijn man heeft vandaag besloten dat hij niet met die mensen van woensdag verder wil. Hij is ziek, dus kan morgen niet als ze de tuin af komen graven (er was een afspraak dat dit met ons besproken zou worden wanneer, wederom een afspraak die hun niet na gekomen zijn) en hun vinden dat hij dan maar personeel moet regelen. Echt krijgen telkens hele lompe mails van hen, net alsof we kleine kinderen zijn, heb 2 vriendinnen laten lezen en die zeggen ook dit gaat nergens over. Zal vanavond stukje communicatie in de club zetten, zal ik maar niet hier doen. Ze hadden woensdag tegen manlief gezegd, dat ik maar een zwanger chagrijn was Hij heeft hier dus gisteren overlopen malen en vanmorgen in bed zei hij ik stop er mee toen ik dus mijn mail opende en er eigenlijk stond dat hun de afspraak morgen door laten gaan met het grond verzet. Hij is nu een bericht aan het schrijven en dan moet ik dat dadelijk naar een vriendin mailen om te checken en dan gaat het op de post, ben heel erg benieuwd hoe dit gaat aflopen. Maar ik ben het al langer ontzettend beu. Hij was bang voor de reactie en het geroddel, maar nu gaan we er in zetten dat de kosten voor het gazon spuiten dus niet in rekening gebracht worden, mits hun geen roddels en onzin gaan verspreiden.