De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Bouwjaar, ja vaak verbieden ze ook medicijnen omdat het dan gewoon niet is getest voor een zwangere of het invloed heeft op een baby. Maar Rennie mag nu wel en best veel op een dag ook... maar ik heb er dus over het algemeen alleen 's nachts veel last van, irritant. Ik neem ze vanavond gewoon weer mee naar boven :D Ik gebruik inderdaad ook liever niks, maar het word steeds erger en ik kan gewoon niet tegen een gebroken nacht aangezien ik overdag geen rust moment heb met een peuter en dan nog de zwangerschap erbij.

@ MamavanDJ, dat hoop ik ook ja dat er ook goede nachten komen. Ik moet zeggen dat ik bij Dilan nooit een slechte nacht heb gehad, sliep altijd goed.

@ Eda, ik moet dat eigenlijk ook nog allemaal aanschaffen. BV bh's en shirts... Maar is een BV shirt echt nodig? Ik ben namelijk toch niet van plan om ergens anders dan thuis BV te gaan geven :)

@ Bouwjaar, lekker dan kun je effe vooruit... Luiers zijn er zo doorheen hihi... vooral bij een pasgeboren baby aangezien je die bij iedere voeding verschoond. Ik heb 1 pak maat 1, maar de rest ga ik maat 2 halen.. Dilan heeft 1 week in maat 1 gezeten maar was steeds nat, voor een jongetje is maat 2 beter.

@ Manouk, oohh pff kan me goed voorstellen dat andere ouders gingen stressen. Ik zou er toch ook niet blij mee zijn ;) Maar ook stom dat moeder niet te bereiken was.

@ Buik missen, zeker niet denk ik :D Bij Dilan heb ik mijn buik ook nooit gemist na de bevalling. Zo'n klein buikje vind ik wel leuk en dat je dan de schopjes enzo voelt... maar zo'n grote pff nee zit alleen maar in de weg. Ik heb nu nog steeds moeite om mijn ruimte in te schatten dus ik stoot steeds overal tegen aan haha.

@ Toeter, ahh vervelend BI, rustig aan!

@ Ika, wat fijn dat je meisje het goed doet, hopelijk is ze snel bijgekomen van de bevalling en gaat de BV beter.

@ Parel, bah walgelijk zo'n moeder! Ik kan me zo erg irriteren aan zulke mensen... waarom kies je dan voor een kind?? Vind het ook zo zielig voor zo'n kindje om zo'n liefdeloze moeder te hebben. Kan het me ook gewoon niet voorstellen.

@ Ika, snap ik dat je je meisje gaat missen, je wil het liefste bij haar zijn maar anders probeer je ff bij te tanken nu dat is ook fijn want morgen is het de kraamtranen dag ;) Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij vingervoeden?

@ Bouwjaar, word je niet vrolijk van he, van zo'n kraampakket hihi...

@ Hier, Dilan is vandaag een uurtje wezen kijken bij de PSZ. We waren net 1 minuut in de klas en hij dook al meteen de speelhoek in haha... Andere kindjes waren nog in een kringetje en spelletje aan het doen met de juf, maar daar ging Dilan zich niet mee bemoeien ;) Het was me dus wel meegevallen, hij kwam niet eens bij mij op schoot zitten ofzo. Ben wel benieuwd hoe hij reageert als ik de volgende keer dus weg wil gaan maar hij heeft in ieder geval wel een lieve juf. En handige is dat het KDV waar Jesse straks heen gaat het lokaal ernaast is.

2. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @joy: ik denk dat het best is helemaal op einde maar een BV-bh aan te schaffen, en shirts wellicht niet nodig als je enkel thuis voedt, maar als je eens niet thuis bent, op zijn minst dan iets dat gemakkelijk opengaat van voor denk ik dan (hemdje)

3. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Joy wat fijn dat het meegevallen is met dilan op de psz, ik hoop dat het goed gaat als je hem echt moet achterlaten!
    Eda hoe is het met jou vandaag?

4. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Bouwjaar, ze moeten wel, die brief was heel duidelijk ;)
    En mails en telefoons worden genegeerd door mij!!

Losje en Manouks, vervelend dat door je MK je lichaam zo van slag raakt.

Ika, minder maar met goede medicatie wel op te lossen?!

Joy, ja dat was echt erg, beide ouders waren zo, vervolgens was ik zo pissig dat ik oma heb gebeld omdat kindje niet naar mama maar oma vroeg, dus zij is der op komen halen goed pissig op haar dochter en toen kwamen wij er achter dat kindjes tot 23.00 op gehouden werden door die ouders en ieder weekend bij opa en oma sliepen en daar tot rust kwamen, zo sneu, ze zal nu rond de 12 jaar zijn ongeveer.
    En fijn dat het mee gevallen is met Dilan op de PSZ

Zo brief zit in de brievenbus bij die mensen, ben benieuwd of we reactie krijgen ;) Mijn zusje is weer veilig thuis, manlief zegt telkens ja dan rij zelf maar en iedere keer (weekend van 28-9 waren mijn ouders op vakantie toen heb ik der ook op gehaald alleen op zaterdag) gaat hij toch mee en rijd zelfs haha :p
    Ook even mijn oudste schoonzus aan de telefoon gehad, die had het over hun zus(je) dat ze het gevoel krijgt dat die baby verwaarloosd word en ook dat ze nog altijd in haar hoofd zit met dat gedrag, ze voelt zich heel schuldig. Want door haar zwangerschap komt dit allemaal, wij proberen haar telkens te zeggen dat dit niet haar schuld is en of ze dan had moeten wachten. Maar ja is wel heel sneu voor haar. Mijn man was er al helemaal overheen gestapt, maar vind het moeilijk dat zijn zus er zo veel moeite mee heeft. Hij heeft net ook tegen haar gezegd, ze komt er hier niet meer in. Wel jammer dat mens zo diep kan gaan. Gelukkig hebben wij dat stukje nu wel afgesloten voor ons zelf, het zij zo.

5. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @parel: persoonlijk had ik die brief aangetekend verstuurd hoor, want als ze nu die brief wegsmijten is er niets dat bewijst dat jullie effectief een brief hebben afgegeven, 't is woord tegen woord, dus officiële materies, neem ik het risico niet en doe ik dat met een aangetekende zending... hoop voor je dat ze toch verstand hebben en gewoon die brief aanvaarden... maar ging ze dus opbellen om het mondeling te zeggen en evt brief direct in de bus, maar ook via post, dan zien ze dat het menens is en dat het correct gebeurt

6. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Parel, tja ik vraag me soms echt af waarom bepaalde mensen kids hebben verdient.

Wat betreft je schoonzus.. ja het is inderdaad niet haar schuld. En hoe weet ze dan dat die baby wordt verwaarloosd? Jullie hebben allemaal geen contact meer toch met het jongere schoonzusje? Ik vind het inderdaad ook wel heel ver gaan.

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov. Ahh nog een keer een dagje shoppen met je Bijna hubby is niet zo erg toch? ;)
    Wat heb je nu voor je meisjes gekocht?

Losje. Ik hoop een innesteling voor je.. Fingers crossed. We need pink pink pink pink. Maar geen druk :p
    Wel irri dat je je lichaam niet helemaal kunt vertrouwen sinds de mk.
    Ik ben der ook bang voor.

Joy. Fijn dat Dilan het zo fijn heeft gehad en lekker ging spelen. Hij kan zich in elk geval goed zelf vermaken.

Parel. Wat een gedoe allemaal. :(:(

Ohh ika wat ontzettend K.U.T. je wilt gewoon lekker bij je meisje zijn en bij je man! Maar doe lekker goed rusten vannacht! En dan kun je morgen weer lekker bij je schatjes zijn!!
    Hoop voor je dat de medicatie goed zal aanslaan!

Hier. Leuke werkavond gehad en was lekker op tijd thuis. :D Voor 12 uur al. :D
    Mijn oude baas had gebelt om te zeggen dat er een vacature was en dat ze nu gingen kijken om het intern op te lossen en dan als ik weer kan komen werken, zou ik terug kunnen komen.
    hahahahha vind het wel lachen. Kan ik nog iets gaan eisen :p hahahahah

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik krijg nu een slaapmiddel, want ik voel me hier zo rot. Ik mag morgen wel naar huis, want alles is goed. Gelukkig. De medicatie slaat aan. Maar oh oh.... Wat is dit allemaal moeilijk.

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Yes, ik mag naar huis!! Ik heb goed geslapen en de medicatie doet zijn werk. Straks lekker knuffelen met de kleine meid en manlief.

10. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Wat fijn Ika! Mooi dat je goed geslapen hebt en dat de medicatie aanslaat. Nu lekker naar huis:D

Lizzie, grappig van je oude werkgever;) Zou je terug willen?

Parel, wat een gedoe met die mensen en je familie zeg:(

Joy, fijn dat Dilan gisteren meteen ging spelen:)

Lov, ben benieuwd wat je voor je meisjes gekocht hebt! Wil F. echt een pak?

Losje, hoe is het? Nog meer bloed of bruin gespot? Hoop zo van niet!

Hoe is het met alle anderen?

11. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Goedemorgen! Toppie Ika!! Lekker naar huis!!

Lizzie, wat grappig! De banen vliegen je om je oren!

Joy, fijn dat D het zo leuk heeft gehad op de PSZ! Hoe was je nacht?

Losje, ben ook benieuwd!

En Lov, wij willen natuurlijk wel een uitgebreide reportage van jullie kleding!

Lies, hoe is het met jou? Nog ziek? Hoop het van niet....

Hier lekker geslapen, jammer dat de kids zo vroeg wakker waren, 7.15u. Ach heb ik lekker lang de tijd om huisje in orde te krijgen!

12. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @losje: hoop zo voor je dat het innestelingsbloed is...

@ika: wat fijn dat je naar huis mag! hopelijk een beetje goed uitgerust?

hier schijnt de zon, weer valt mee

anders alles goed met mij

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeeeeeeeeh Ika!

Ik heb gister een donkergrijs bolero gekocht voor de meiden...;)

We houden nu grote schoonmaak met het speelgoed van de meiden....pffff wat een zooi hebben die meiden hahaha.

Ik voel me eindelijk weer eens goed.

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik mag naar ronde 10.....:(:(:(

15. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Goedemorgen!

Ika, fijn dat je weer naar huis mag!

MamavanDJ, vannacht een goede nacht gehad, niet wakker geworden hihi :D

Lov, ja die kids hebben tegenwoordig zo veel he, niet normaal meer gewoon.

Losje, super balen weer! Dikke knuf

16. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ika ik wil je een dikke knuffel geven, en geniet weer van je mooie meisje als je thuis bent!!!!!♥

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Losje :(

Joy ja en dan ben ik niet eens een mama die veel koopt. Maa ja toch heb je altijd veel he.
    Moet ook eens gaan uitsorteren want ik heb toch wel veel roze babyspeelgoed.

18. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ika ik hoop dat je nu lekker thuis bent by je meisje.

Voor iedereen dikke kus x

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @ika tja balen maar er kan idd iets getriggerd zijn. Hopelijk normaliseert eht zich komende maanden tijdens het ontzwangeren

Enorm leuk. Dacht dat die pas later zou komen. Ik zit bij CZ dus Zetje zebra knuffel zat erbij verder zal t allemaal t gebruikelijke spul zijn.

@losje vreemd dat van je cyclus
    Ik had trouwens altijd dat t begon met bruin verlies, ik had het voor *Ukkie varierend 6 tot 1 dagen voor nod.
    Nou mooi kl*te weer een nieuwe ronde :(

@joy fijn dat Dilan zich meteen op zijn gemak voelde bij de psz'

@parel jammer dat je s-zus er nog zo mee zit. Hopelijk kan ze t toch wel afronden binnenkort

@lizzie wil je terug naar je oude baas? En voor hoelang heb je nu hier een contract. Wel fijn dat je weer leuk gewerkt heb.

@ika fijn dat je weer thuis bent (neem ik aan) Hopelijk nu geen medische dingen meer.

@lov tja speelgoed, als ik ook zie wat de kis van mn broer al allemaal hebben. Broer heeft ook weel eea via mp gekocht. Voor de verjaardag van de kids maar eht tijdschrift pippo kado gedaan toen

Ik zal de lijst later vandaag weer ff aanpassen, moest voor Manouk ook nog wat aanpassen.

Zo eerst naar een meubelzaak met mn ouders, kijken voor een stoel voor op de bebe-kamer.
    Laterz

20. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    aïe losje, had het liever anders gezien meid....

Deel Deze Pagina