Hihi bouwjaar, bedoelde dus lies Ika oh ja maat zij was in je buik in de nacht ook altijd actiever niet? Joy rustig aan meid
Bouwjaar, ze hadden ook beter niet naast elkaar kunnen wonen, maar mijn oudste schoonzus kreeg dat huis en jawel de jongste moest en zou er naast wonen. Iedereen heeft gezegd dat NIET te doen, maar zij MOEST perse er naast gaan wonen. Hun wonen in een nieuwbouw wijk en hun hadden beide het huis van de oudste op nr 1 staan, het huis er naast op nummer 2 en ook nummer 3 hadden ze beide, oudste kreeg dus keuze 1 en de jongste heeft toen al moeilijk gedaan, want ze moest dat huis maar aan haar geven en zelf voor 3 kiezen. Toen mijn oudste schoonzus zei ja daag heeft de jongste expres keuze 2 genomen er dus pal naast. En tja ik moet het niet zien, want ik doe der wat, draai der eigen handig der kop van der romp echt waar. Leuke stoel trouwens Ika, fijn dat je het vingervoeden onder de knie hebt. Geniet maar lekker thuis Lies, ik vind het zo sneu voor het kindje. Met schoonzus heb ik niks meer, maar stiekem is het wel mijn nichtje dat verwaarloost word Mooi echo Jaydee, fijn dat je vader komt helpen. Haha ja het komt nu ook voor jou steeds dichterbij!! Eda, ja ze ziet gewoon alles en kan niks doen, voelt zich machteloos. Voelt zich ook nog een schuldig omdat heel dit gezeik is begonnen omdat zij eerder zwanger was. Over een maand zijn mijn man en ik 2 jaar getrouwd, we hebben haar dan officieel 2 jaar zo goed als niet gezien, ja nu 2 keer bij mijn schoonouders. Vind het voor de oudste gewoon zielig, ze heeft niet van de zwangerschap genoten, ze heeft een zware bevalling gehad en ze voelt ze nu ook nog schuldig Joy, het is ook heel moeilijk te bevatten. De enige woord die er voor zijn is idd het is schandalig!! Heb medelijden met me nichtje Mijn schoonzus kan me echt wat, maar me nichtje. Die harde buiken zijn minder!! Ik had vandaag voor het eerst harden buiken geloof ik, jeetje niet fijn Lief, die rust is ook wel nodig, had vandaag dus heel veel last van mijn buik, harden buiken en uitstralende pijn naar benen en rug, VK gebeld en enige wat ik te horen kreeg is, neem jij maar eens rust dame!! Dus ik doe het nu rustiger aan rot fases afsluiten helpt daar wel bij. Mamsie, haha dat is raar ja werken voor 1 cliënt Lizzie, heerlijk morgen even niet werken, geniet er van Aaaah ik ben zo blij voor mijn vriendin... Ze heeft 6 jaar lang in de MMM gelopen ivm PCOS en haar voormalig partner met slecht zaad. Hij werd voortaan heel gemeen voor haar (behandelde haar als zijn huiself) en ze heeft de stap gezet te stoppen met de relatie. Nu heeft ze een super nieuwe vriend, een ronde clomid gebruikt en meteen de eerste ronde zwanger!! Het had zo moeten zijn... http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/471497-echt-zijn.html
hier nog steeds niet veel te melden, wel veel gedaan vandaag: wat BV tshirts gevonden en wat dingen afgewerkt ivm peter en meter cadeaus, dan nog naar Auchan achter drank (water is daar veel goedkoper), was wel lastig, want heel groot en heel drukke winkel... en vanavond na het eten nog 1,5u naar nacht van de duisternis geweest dus als ik wat drukker ben, heb ik een paar harde buiken, maar niets pijnlijks of onaangenaam dus ja maar twas lekker ploffen in de zetel om 22u... @parel: wat schitterend voor je vriendin en achteraf gezien best dat ze niet zwanger werd van die andere... Slaapwel iedereen!
Parel, lees met verbazing het verhaal van je schoonzussen..... Heb er eigenlijk geen woorden voor. Wat een rare mensen heb je toch op de wereld! En super van je vriendin zeg! Eda, lekker actief geweest gisteren dus! Vandaag rustig aan doen? Joy, wel veel harde buiken hoor meid...... Lov, weer een beetje opgeknapt? Losje, hoe is het met je meisje? Geen last meer van haar val?
@Parel, net even het verhaal van je vriendin gelezen. Jeetje wat een wonder! Regent het bij jullie ook zo? Ik zeg een lekker binnenblijfdagje Heb vanmiddag high tea met vriendinnetjes, helemaal zin in!
We hebben hier een enerverende kraamtijd Gisteravond wilde M. haar voeding niet drinken om negen uur. Ze was alleen maar aan het slapen en zo lusteloos. Ze leek ook weer wat geler. Wij zagen het echt niet meer zitten en hebben de vk gebeld. Die heeft overlegd met de kinderarts van het ziekenhuis. Die adviseerde om de gekolfde melk in een flesje te geven. Maar ook hiermee wilde ze niet drinken. Daarom is ze 's avonds opgenomen in het ziekenhuis. De kinderarts heeft haar helemaal bekeken en alles viel mee. Ook de billarubine (gele stof) was te laag om onder de blauwe lamp te moeten. Er was niks mis, behalve dat ze gewoon te moe was. Rond 0.00 uur werd ze actiever en kreeg honger. De arts wilde haar graag een nachtje houden ter observatie en kijken hoe het voeden met de fles aanslaat. Hij vond overigens het advies over de voedingshoeveelheden van de vk en kraam te weinig. Dus ze krijgt meer. De conclusie was dat het vingervoeden haar zoveel energie kost en de hoeveelheid voeding niet genoeg was, waardoor ze niet op voldoende energie pijl kwam. Als ze nu met de fles de bv krijgt zal ze sneller aansterken en is de kans ook groot dat ze nu ook gaat drinken aan de borst, want ze heeft de energie. M. lag meestal namelijk al snel te tukken aan mijn warme lijf. Overigens geloven de kinderarts en de verpleegkundigen niet in speentepelverwarring. Zij zien vaak dit soort situaties. Manlief is haar nu aan het ophalen en ze heeft alweer een flesje borstmelk op en is zeer actief en alert! Het is nu alleen ff wachten op de kinderarts voor het ontslag. De verpleegkundigen zien geen reden om haar in het ziekenhuis te houden. Ik ben ondertussen weer flink aan het kolven geslagen. Ook de kinderarts adviseert veel aanleggen en huid op huid contact. Dus zo gaan we verder. Zo... En nu wil ik pas 28 november terug naar het ziekenhuis voor mijn nacontroles
Owh dat is wel vaag dan. Wat zeg je vk ervan? @mamsie Man weer lekker thuis? @Parel wat supergaaf voor je vriendin. Wens haar maar heel veel geluk! @eda tja nog geen gerommel dus bij jou. Maar genoeg afleiding om de tijd te doden? Hier ook regen en de site waar ik op kijk voorspelt t voor de hele dag We gaan eind vd middag naar de bios (filmhuis hier) naar de film de nieuwe wildernis. Hoop niet te veel zielige dingen, want dan zit ik uitgebreid te janken wsl. Daarna wsl hapje in de stad doen
Ika jeetje jullie maken wel wat mee zeg. Niet leuk al die ziekenhuisopnamens. Hopelijk gaat het nu beter met het voeden en heeft ze snel genoeg energie om uit de borst te drinken. Hoop dat jullie vanaf nu écht kunnen gaan genieten. Heel veel succes. Bouwjaar veel plezier vanmiddag bij de film en lekker eten. Hoop dat je geen tranen hoeft te laten Hier is het nog droog maar wordt voor vanmiddag ook veel regen voorspelt. Fijne zondag allemaal!
oei Ika, da's wel minder, khoop ook voor je dat de ziekenhuisbezoeken gedaan zijn voor een tijdje.... hier ook regen, regen, regen, echt guur, oktober herfstweer met veel wind, ik haat het! vandaag mijn man zijn 30ste verjaardag, dus we hebben lekker uitgebreid ontbeten in de living voor een keer (normaal keuken, en veranda is te koud nu). Wel allemaal op mijn initiatief, want uit zijn eigen komt het er niet van. gezelligheid is iets dat hij nooit echt geleerd heeft thuis denk ik, dus hij denkt er niet aan we gaan dan 's middags lunchen denk ik en heb gisteren een taart gekocht voor zijn familie (als er een stukje over is, breng ik die naar mijn moeder, maar tis een taart voor 8 personen en we zijn met 8 dus ja). geen gerommel, maar vind het niet erg, genoeg te doen en eerst wat uitzieken, keel wordt niet erger en neusverkoudheid ook niet, dus da's al iets en morgen weer controle bij gyn dus ja, we zien wel
Even een update hier. Heb vannacht in het ziekenhuis doorgebracht met pijnlijke harde buiken. Heb 3 x aan ctg gelegen vannacht en de meting van de harde buiken kwamen uit tussen 80-100 en soms een keer boven de 100. Jesse deed het verder goed. Hebben ook een aantal keer getoucheerd maar het gaf (nog) geen ontsluiting. Ik mag deze week niet meer werken en dan hopen we dat het afzakt en zo niet dan moet ik stoppen met werken.
Jeetje meiden Ika gelukkig is alles goed, speenverwarring tja ik weet het niet. Lees he toch wel vaker dat dit gebeurd. Maar voor jullie meisje is het nu gewoon belangrijk dat ze eten krijgt is je kraamzorg er nog? Joy jeetje meid...... Echt rustig aan gaan doen. Wat gek dag dit opeens gebeurt?
Jeetje meiden, wat een ziekenhuisbezoekjes... Ika, hoop dat je meisje het goed doet... Verschrikkelijk om je kleintje zo achter te moeten laten. Natuurlijk voor haar eigen bestwil. Heb je wel een oog dicht gedaan vannacht? Joy, ook schrikken zeg!! Rustig aan hoor!! Enig idee waar het vandaan komt? Te druk? Kleine man maakt het iig goed, dat is fijn! Eda, gefeliciteerd met je man z'n 30e!! Losje, hoe staat het project badkamer? Wordt vast weer prachtig! Nu even doorbijten! Gister erg gezellig verjaardag gehad, lekker verwend! Mensen, wat een regen!! T houdt niet op.... Helaas staan het teiltje en emmertje regendruppels binnen op te vangen... Met langdurige regen hebben we altijd last van (kleine) lekkage. Zodra het droog is ( dinsdag geloof ik pas...) eens kijken waar het nu precies vandaan komt. Moet eigenlijk boodschappen doen, maar zo geen zin met dit weer! Zo eerst in de babykamer verder!
@ Lov, het is eigenlijk niet opeens. Ik heb al vanaf vorig weekend veel harde buiken maar deze deden niet pijn en had daarom ook niet de kv erover gebeld. Zou morgen toch op controle gaan maar gister avond werd m'n buik steeds harder en pijnlijk onderin en straalde uit naar m'n rug en liezen dus toen had ik wel gebeld... Om de 2-3 minuten kwamen ze Ze weten niet waar het vandaan komt. Geen blaasontsteking dus denken ze te druk maar dat valt ook wel mee dus ja..
@joy jemig zeg. Hopelijk zwakt het af die harde buiken. Houden ze (en jij jezelf) wel goed in de gaten?
Ja je hebt al eens wat gezegd hierover he dat je last had. Nou ja al doe je volgens jezelf niet veel schijnbaar is het toch te veel voor je lichaam meid.... Rustig aan doen. Hoe is het nu?
da's wel handig bij jullie dat de winkels de zondag open zijn, hier bijna alles toe hoor, behalve 's morgens soms nog een supermarktje open @joy: oei, da's verschieten, vrees dat ze u zullen doen stoppen met werken....rustig aan doen hé
@ika Ik kan me voorstellen dat ziekenhuisbezoek je de neus uit komt. Hopelijk voorlopig de laatste keer! @joy Jij ook al naar het ziekenhuis. Beterschap! Hopelijk doet de rust je goed. Fijn dat alles goed is met jullie kleine man. @Eda gefeliciteerd met ML! @losje Balen meis! Hoop zo voor je dat het je dit jaar nog gegund is. @hier Morgen nod. Ga er van uit dat ik ongi word. Wel wat vage klachten, maar de tampons zijn al ingeslagen. Vanochtend nog even gezellig gemaakt met VL en net een veegje roze slijm. Als ik morgen niet ongi word dan ga ik dinsdag testen. Ik doe morgen sowieso tampon in, anders ga ik aldoor checken of ik al bloed. Ik laat het jullie weten. x
@ Bouwjaar, ja morgen had ik sowieso al een afspraak bij de vk dus dan bespreken we hoe nu verder als het aan blijft houden. Zelf moet ik nu gewoon in de gaten houden of het zo blijft of dat het gaat afzakken de komende dagen met rust. Als het zo blijft deze week met rust dan eind van de week weer aan ctg. @ Lov, ik heb ze nog steeds maar ze zijn niet allemaal pijnlijk. @ Eda, ja dat is een beetje afhankelijk van de aankomende week, maar goed.. ga er ook maar wat van genieten dat ik nu een weekje 'vakantie' heb @ Dido, je moet nog geen tampon in doen he als je nog niet ongi bent. Als je wel zwanger bent dan kan t ook voor een infectie zorgen en dat wil je ook niet.... Doe anders een inleg kruisje in voor de zekerheid.
Hoi lieve meiden, Ik wil iedereen sterkte wensen, wat is er veel gebeurd bij jullie allemaal! Een dikke knuffel♡ Geniet van jullie zondag. ... Ik ben helemaal gesloopt, gister heel druk geweest op m'n werk. En m'n koppie draait ook weer overuren natuurlijk, dus ik heb hoofdpijn! Ik neem een lekkere rustdag... Misschien tot vanavond...
Ika, meid toch wat heftig. Goed dat ze zichtbaar verbeter nu met de fles. Ik hoop dat jullie nu eindelijk echt mogen genieten. Joy, jeetje mina, dat je maar snel rustig aan gaat doen idd. En het weg trekt!!