Hier ook even snel. Bios geweest met mijn zusjes. Super leuk. Lief. Veel plezier morgen. Even lekker bij de kleine spieken. Ika. Geniet van je laatste vrije dagen.!! Hier. Morgen ook een echo. Kijken of het breukje weg is. Fingers crossed!! Weltrusten!! Xx
ik kwam ook even kijken, maar zal voor later zijn... duimen voor Dido! Lizzie: hopelijk breukje weg en alles in orde voor de rest!
Lizzie , succes en veel plezier met naar je beebje te gaan kijken ! Lov keek met je 14 weken en succes ook voor jou vandaag Thx allemaal voor de wensen super super lief!!!! Bad is in aan t lopen voor de kids Denk dat Dido aan het bekomen is van haar test
Lov jeetje het gewone leven begint weer, ik heb nog een weekje! En hihihi even een dansje voor jou! *dans dans dans*
Hey meiden, heel even snel. Moet naar de acupuncturist. Ik lijk een heeel licht streepje te zien, maa temperatuur is omlaag....dus denk 't niet.
Als je temperatuur lager is en je hebt een licht streepje op 13 dpo, dan vrees ik helaas het ergste Hoop dat ik ongelijk heb!
Hmm das een ander bericht dan ik op gehoopt had dido. Een heel licht streepje maakt me wel nieuwsgierig maar die temp... Tsja. K*t zeg ik had weer es keihard 'Jaaaa' willen roepen.