Eda ,ga zo kijken ,dank je alvast voor de foto's te nemen Gaat het je wat beter vanavond? Dido ,ik hoop zo op ROZE !!! Ika ,je hebt echt een mooi meisje ,ik krijg zo'n kriebeltjes als ik de foto's zie op fb Ik ga doordoen aan de kleerkast op de kamer langs de onze (maar wil eerst zeker zijn dat ze slapen boven. Hoeveel keer ik hem ook goed leg langs hubbies kant ,ik geef het een dag en dan is het weer om zeep Dan de kasten in de woonkamer op orde leggen (papieren van de afgelopen tijd) en dan is er enkel en alleen nog even alles nakijken of ik iets moet bijverven hier en daar (hebben houtenplanken die geverfd zijn)en met kids... Parel ,welk soort pilletje slik jij voor je suiker ,toevallig glucophage of iets anders? Fijne avond nog dames x
He kletsende meiden! Ika, heb je bevallingsverhaal gelezen. Heftig hoor meid! Maar goed dat je sommige dingen niet van te voren weet he..... Maar fijn dat het nu goed gaat allemaal! En super dat je meissie goed aan hapte vandaag! Mamadj, hmmm wel een klus om de boel te switchen lijkt me! Gelukt om het op papier te zetten? Wat een raar verhaal van vannacht zeg! Enig idee wat het geweest is? Parel, lekker hoor op zoek naar die spulletjes! Lief, fijn dat het spuiten goed gaan! Eda, alsnog gefeliciteerd met je man dan! Hoe voel je je vandaag verder? Lizzie, beetje uitgeslapen vandaag? Mgbk, klinkt niet positief zeg, je berichtje over familie...... Jaydee, hoe voel je je? Geniet je van je verlof? Lov, leuk kapsel hoor! En super dat S haar broertje gevoeld heeft!
Helloo, Ika heftig hoor je bevallingsverhaal! Heel knap van je. Wat fijn dat het steeds beter gaat met M. Top dat ze vandaag beter aanhapte en al wat gedronken heeft. Hoop dat je jezelf ook weer wat beter gaat voelen en dat de kraamtranen snel voorbij zijn. Geniet maar lekker! Joy jeetje wat heftig. Hoop dat het nu beter met je gaat. Mgbk lieverd, dat klinkt niet goed. Heel veel sterkte. Dikke knuffel ♡ Mamadj wat raar wat je vannacht had. Ik had dat vaak tijdens een blaasontsteking. Ik denk dus dat het daar waarschijnlijk van komt. Hoop dat het vannacht beter gaat. Je meubeltjes zien er mooi uit. Ben benieuwd naar het eindresultaat Lief fijn dat het goed gaat met je waardes. Succes met de kasten uitzoeken. Lov heel mooi kapsel. Leuk met die bloemen in het haar! Wat ik ook erg leuk vind is een poolscorsage, kan je ook heel makkelijk zelf maken aan een armband. Wat bijzonder dat S de baby gevoeld heeft. Lekker genieten jullie! Dido ik hoop zoooooo dat je niet ongi geworden bent en dat je morgenochtend een mooie test komt showen Mamsie wauw nog een paar daagjes en dan lekker verlof! Jaydee leuke high tea gehad? Lekker aan het genieten van je verlof? Leuk kamertje! Eda och.. ik snap best dat je baalt. Gelukkig zegt het indalen niks. Ik hoop dat jullie meisje niet meer te lang op zich laat wachten. Hele leuke kadootjes heb je in je album staan! Parel hoe gaat het vandaag? Lies bah nooit leuk.. de eerste dag na de vakantie. Nog even volhouden Bouwjaar ik hoop dat je leuke kleertjes van je schoonzus over kunt nemen. Hoe gaat het nu thuis? Is je man nu al helemaal thuis? Lizzie hoop dat je lekker uitgeslapen hebt vandaag! Losje zag alweer een foto op fb van de badkamer. Jullie zijn flink bezig zeg. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Hoe gaat het met jou nu? Toeter wat balen dat je BI hebt. Lijkt me erg zwaar. Sterkte! Geloof dat ik iedereen gehad heb. Hier geen bijzonderheden. Saai lonely weekend gehad. Nog een weekje werken en dan lekker een weekje herfstvakantie. Vandaag cd 9 dus we beginnen weer rustig met oefenen Fijne avond X
Aan de bak dan Manouk! Al een mooi paashaas-herfst-pakje uitgezocht? Er moeten nodig eieren versierd worden!
Even kort; Dido jeetje balen meis..... Mgbk wat is er lieverd? Eda een knuffel voor jou meid♥ Ika heb je je bevallingsverhaal ergens geplaatst? Of was dat wat je hier schreef? Hier uiteraard een dip, maar ongi is bijna weg... Ruggetje gaat nog steeds niet best.... Badkamer gaat de goede kant op, van de week de nieuwe wc en leidingen plaatsen..ach ja we kunnen douchen, zal nog wel even duren voor ie helemaal klaar is (hahahahaha hij is pas begonnen)
Lief, ik gebruik niets voor de suiker lieverd Ik heb een te lage suiker en met wat zoets krik ik dat even op, al is mijn lichaam onder tussen wel gewend te leven met een lage suiker. Lov, leuk dat S der broertje heeft gevoeld MGBK, hmmm klinkt niet goed meisje... Dikke knuffel!! Mamsie, Ja heerlijk aan het snuffelen. Manouks, gaat goed vandaag, merk alleen dat ik steeds benauwder word en daardoor minder snel ben, maar komt goed
Ja helaas wel. Hoop dat hij snel weer wat vind. Jij je versierpakje weer uit de kast trekken he?! Truste dames.
Dido, wat kutterdekut Manouk, doe je best! Losje, sterkte met je rug! Lov, wat bijzonder dat S. haar broertje heeft gevoeld Jaydee, ik week door tot 36 weken. Ik heb alleen de vrijdag voor mijn verlof vrij genomen en de doknderdafr ben ik altijd al vrij. Nu moet ik dus nog 8,5 week werken Jij hebt dus een eigenwijsje in je buik Eda, mooie foto's in je album! Trusten dames!
@bouwjaar: ja, we hebben wel een heel grote leefruimte, we zouden zelfs de box nog op een ander plaats zetten, zo meer in een hoek, maar voorlopig daar gezet, lekker in het midden, wil ze dicht bij de mensen en niet apart, maar kan dus nog aangepast worden naargelang de situatie... @mamavandj: ik heb dat ook een beetje, maar meer in de zin van niet weten of ik het nu koud of warm heb: ik kan in mijn bed liggen en niet slapen, en dan 1 deken extra doen en dan plots goed slapen, om dan een paar uur later plots veel te warm te hebben en weer wakker te liggen tot ik dat deken weg doe... dus mijn thermoregulatie is ook wat van slag moet ik zeggen... als ik het nu te warm heb (zonder dat ik het dus zelf door heb) krijg ik hoofdpijn... @losje: jullie badkamer gaat goed vooruit.. @dido: wat jammer... ik hou me verder bezig: morgen komen ze een nieuwe thermostaat plaatsen, want we hebben nu een inbouwhaard en de thermostaat staat daar niet ver van, dus als dat brandt, hebben we geen chauffage meer in keuken/badkamer enz, dus morgen een draadloze thermostaat, zodanig als ik deze winter thuis ben, dat de badkamer en zo toch niet constant ijskoud is hopelijk komen ze eind volgende week ook ons tuinhuis en carport plaatsen... (en ben ik tegen dan ook al bevallen...) woensdag komen ze een nieuwe diepvriezer leveren, want we hebben nu maar een kleintje met 2,5 lades, dus nu lekker meer plaats om meer in voorraad te kunnen hebben van groenten/vlees en hopelijk borstvoedingsmelk te kunnen invriezen... dus voor die dingen moet ik thuis zijn (niet voor tuinhuis, maar liever wel om een oogje in het zeil te houden natuurlijk) en morgenavond ga ik gewoon nog naar een lezing normaal gezien dus ja, probeer me bezig te houden hé, vandaag mijn strijk gedaan, dus daar ben ik ook weer mee slaapwel meiden!
Eda je hebt genoeg om je bezig te houden he Dido Hier komen ze volgende week een nieuwe ketel plaatsen, we hebben eentje gehuurd. Die wat we nu hebben is al zo oud, F heeft m vaak gemaakt maar nu is hij op
Bij ons zit dat er ook aan te komen, een nieuwe ketel. Zo irritant als ze het niet goed doen he! Beetje opgeknapt Lov? Hier lekker rustig aangedaan vanochtend (zit nog in mijn pyjama). T was weer vroeg wakker 5.45, kroop bij ons in bed. Toen ml eruit ging om te gaan werken, wilde T blijven liggen. Dus samen lekker tot 9 uur in bed gelegen. Waren we allebei aan toe
Heerlijk mamsie! Geniet ook zo van deze vakantie ... Lekker uitslapen. Ja lief dag je het vraagt maar ben helemaal opgeknapt Ja de ketel hier slaat niet meer vanzelf aan, F moet een half uur rotn om m aan te krijgen en als je warm water hebt gebruikt doet de verwarming het niet meer. Kortom hij is maar de rot hahahaha. Huren valt ook best mee tegenwoordig. We betalen straks rond 25 euro per maand voor een cw5 ketel, installatie hoeven we niet te betalen en is er iets kapot... Bel je en het wordt gemaakt zonder extra kosten.