De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    :D:D

Sorry lig in een deuk

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah. Lekkere taferelen in de douche :D

Losje hahah ja idd.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd bwjaar. Had dit ook nooit verwacht moet ik zeggen... :(

4. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Manouks , *houdt haar oogjes toe* als ze dat pakje ziet voorbij huppelen :D

Dido en Mgbk een dikke knuffel !

Mamsie ,T.is me er eentje!

Bouwjaar ,ik vond dat klikohok toch zeer netjes gedaan en zoals de andere hier klussen kan ik niet :)

Parel ,owkee dat was ik dus vergeten of kwijt ,thx

Eda, bezigbelgischbijtje :)

gisteravond wat tegenslag met de insuline ,vanmorgen gebeld ,zou moeten ophogen nogeens maar ze geven de 6€ niet eens de kans om in te werken ,er zijn 2 dbvk en de endocr.ik word gek van elke tegenspraak of andere uitleg/advies die ze me geven waarom kan dat niet op 1 lijn doorlopen het is immers iets waar ik of ons meisje niet voor kiezen.

heb wat genestdrangd en vanavond de rondleiding op de vernieuwde kraamafdeling dus ben er niet :cool:

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    En bedankt hé!........;):D

6. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    wist niet dat je dat dus ook kon huren een ketel, wel handig want een goeie ketel kost wel geld hé en da's vaak een onvoorziene kost

we hebben een nieuwe ketel sinds meer dan 2 jaar en jawel hoor, was net 2 jaar oud en uit garantie was er iets aan (een elektronisch iets, niet iets heel groot maar toch): een 3 wegkraan dat niet meer functioneerde of zo: dus we hadden warm water maar geen chauffage en opeens dan weer chauffage... dus ja, als je vaak pech hebt is huren misschien wel best ja

en toen we vorig jaar de badkamer opnieuw gedaan hebben, heb ik op plan moeten opmerken dat ze niet eens de chauffage staan hadden... je moet echt alles in de gaten houden, 't is verschrikkelijk

we zouden op termijn ooit graag ook nog een dakkappel toevoegen, maar dat is veel binnen veel jaartjes vrees ik, er is hier nog meer dan genoeg af te werken...

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja precies. De ketels zijn niet meer allemaal wat ze geweest zijn helaas. Met veel dingen vindt ik tegenwoordig, het moet allemaal goedkoop zijn dan kan het niet ook degelijk zijn.
    Onze ketel is fijn omdat je straks en warm water kan pakken in de keuken en kan douchen tegelijk ;) ook heb je snel warm water en meer warm water waardoor we ons bad snel kunnen vullen...

Allemaal positief dus:D

8. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Haha Mamsie.... Kinderen soms!! Die van mij deed het ook weleens in bad, maar was dan gelijk in paniek! Die reactie van T, geweldig!

Liefoe, sterkte ermee... ook niet fijn dat geklooi heel de tijd...

Hoe hebben jullie huizen de regen van afgelopen dagen doorstaan.... wij helaas lekkage, niet heel groot, maar toch. Ook een barst in de dakkoepel omdat het speelgoedhuisje van de kids besloot te gaan vliegen....Dus vandaag maar even een rekensommetje maken en opgeven aan de verzekering... Niet leuk, maar ja daar ben je verzekerd voor he...

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hier veel regen ook ja zelfs in BE ;)
    Goed doorstaan enkel kan de zand aan de zijkant nu niet optimaal opdrogen.
    Jammer van de grote stukken :(
    Tegen zaterdag zouden ze ineens weer 20C geven?

10. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Hi meiden :)

@ Ika, ik wil nog even reageren op je bevallingsverhaal. Wat is het heftig geweest he meid en vooral dat je M er zelf uit hebt moeten persen zonder persweeën. Dan ook nog de bezoekjes aan het zkh voor jezelf en M in je kraamtijd, zeker niet fijn. Het zit jullie niet echt mee, maar ik hoop dat vanaf nu alles de goede kant op zal gaan en je kunt gaan genieten!

@ Ketel, ik heb echt geen idee hoe oud die van ons is... zal vast wel ergens staan..

@ Lijst, het begon zo mooi, maar nu ziet ie er maar triest uit :(

@ Eda, hoe is het met jou? Nog geen tekenen van een naderende bevalling?

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier is niet veel regen geweest.......

Hoe is het bij jou joy.?

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Het heeft bij ons wel echt de hele zondag geregend, maar enige wat we er aan over hielden wat is een drassige tuin. Grond i s nogal klei-ig bij ons.

@eda zul je altijd zien he garanties voorbij, gaate r wat stuk. Zijn ook steeds vaker complete (dure) componenten die vervangen meoten worden als er iets mis is.

@mmvdj succes met t regelen bij de verzekering. Is toch altijd ff gehannes

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja en dat lees ik dus vrij vaak op internet dat net na de garantie dingen kapot gaan.... Ze zijn gemaakt voor die 2 jaar en dan is het over.

14. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Lov, hier gaat het beter met rust. Heb nog wel zo nu en dan een harde buik, maar ze zijn niet meer pijnlijk. Heb er alleen bekkenpijn voor terug gekregen pfff... kan me bijna niet bewegen. Hoop niet dat ik nu de laatste weken steeds ga sukkelen met van alles.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah bah ja dat zou niet leuk zijn...... :(

Gister is een nichtje van mij ook opgenomen in het zk met weeen. Ze is 34,5 week zwanger. Eerst had ze problemen met te veel vruchtwater en nu dit.

16. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Dat is ook niet fijn, al is 34,5 niet een heel erg termijn en hebben de kindjes hele goede kansen. Maar liever dat het nog even blijft zitten natuurlijk. Krijgt ze weeënremmers? Hmm teveel vruchtwater, kan dat een oorzaak zijn? Ik weet nog dat de echoscopiste tijdens de pretecho zei dat ik meer als voldoende vruchtwater had :( Of is dat juist weer goed?

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Joy, fijn dat niet veel harde buiken meer hebt. Alleen dan die bekkenpijn ervoor terug, dat is dan weer jammer he....

Mamadj, gedoe weer om alles uit te zoeken! Hier wel regen maar niet extreem. Ook geen overlast of problemen gelukkig

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou het was veel maar niet zorgwekkend, heb je echt te veel kan dat wijzen op afwijkingen dus ze waren even bang.

Ja het kindje moet dan alleen de couveuse in en dat wil je natuurlijk niet :( en ze geeft bv straks dus dan is dag ook gelijk problematisch he.

Maar ze is weer thuis nu, alleen voelt ze zich niet lekker. Ze moet rustig aan doen maar ze heeft al 4 kids. Dus dat is moeilijk. Ze zijn zwanger geraakt terwijl haar man gesteriliseerd is.

Ze heeft idd uitgerekte banden en veel vruchtwater, da zorgt voor veel,ongemak nu

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Oeps......

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja heel erg oeps.... Hij slikte toen ook nog medicatie waarmee je echt niet zwanger moest raken. Je kindje kon ernstige afwijkingen krijgen. Tot zo ver ze nu kunnen zien is alles in orde.

Deel Deze Pagina