Dido, dat is inderdaad een flinke daling Zo ontzettend balen!!! Dikke knuffel. Losje, ik heb al 2 jaar een jaartrajectabonnement bij de NS, maar die wil ik niet meer. Heb een nieuw abonnement aangevraagd, maar was vergeten de oude op te zeggen. Je hebt een maand opzegtermijn en ik kwam hier te laat achter. Toen was het geld voor het hele jaar al afgeschreven. Gelukkig heb ik alsnog het abonnemt kunnen opzeggen. Heb gebluft en gezegd dat ik het abonnement begin juli al heb opgezegd haha. Bouwjaar, ga nog steeds met de trein reizen hoor, maar ga niet voor een heel jaar betalen als ik tussendoor 4 maanden met verlof ga. Mgbk, genoeg leuke dingen dus te verzinnen voor je man succes! Lov, je dochter vertelt inderdaad vast zo dat ze grote zus wordt als ze over de eerste verlegenheid heen is Lizzie, snap goed dat je zenuwachtig bent hoor! Fijne dag allemaal of werk ze. Ik kijk zelf alweer uit naar oktober, lekker nog een weekje vakantie
@lies: wat goed dat je 2000 teruggestort krijgt, wat een pak van je hart waarschijnlijk! @dido: 't is zoals je zegt: op goeie momenten het nodige gedaan en nog steeds niets is gewoon zooo frustrerend. zou zo willen de tijd doorspoelen op zo'n momenten...
Ja best spannend moet zeggen heb nu wel meer stress dan vorige keer... Die 20 weken echo is toch belangrijk . Pareltje, hoe voel jij je nog ???
Ja idd. Je weet dat je beeb het goed doet, maar de bevestiging dat alles gezond lijkt is ozo spannend. Ja Parel, hoe ist? Ben je een beetje over je buikgriep heen? Of toch iets anders onder de leden?
Lov, jij vandaag 14 weken! We lopen op dezelfde dag! Grappig! Ik nu 19 weken, voel de baby nu dagelijks wel wat meer, heerlijk! Leuk dat je ook de baby lijkt te voelen, waar ligt jouw placenta?
Net terug. Alles ziet er goed uit. Navelbreukje is ook weg dus de darmpjes zitten mooi in het buikje. Kleine werkte niet mee. Heel bewegelijk en lag steeds fout. Lijkt nu al op zijn/haar papa.
Lizzie, wat super fijn Liefoe, snap dat je zenuwachtig bent voor de 20 weken echo, ben ik nu ook al een beetje als ik eraan denk! Ben benieuwd hoe het was!
Lizzie jeeeehhhh goed hoor!!!!! Hier onwijs chaggie, en maagzuur en misselijk en moe pfffff de kids werken ook een beetje op me zenuwen...... En me auto is smerig, want ml is naar z'n werk geweest.....ik denk dat ik even lekker alleen de auto ga poetsen!
lizzie wat fijn! heerlijk gevoel geeft dat hé? dido balen, maar geen bloed geeft nog moed! lief, hopelijk vallen de zenuwen mee en krijg je heerlijk nieuws meid!
Ga zo even terug lezen... Het gaat nu redelijk, niet meer overgegeven maar wel heel snel moe, nog even naar het hartje geluisterd en dat klinkt goed. Maar ben goed ziek geweest, heb gisteren en vandaag erg rustig aan gedaan en kon het hier ook even niet bij houden, de topics die rustiger gaan wel, maar hier gaat het soms zo snel hihi... ML is weer met de gang bezig en merk dat dit voor mij meteen minder goed is, dus ben blij als hij zo meteen klaar is voor vandaag.
Lizzie Yeeaahh super zeg! Wat fijn dat alles helemaal goed was. Lekker genieten Liefoee hoe was het bij jou? Lekker naar jullie meisje kunnen spieken? Parel gelukkig gaat het wat beter met je. Doe maar lekker rustig aan!
Lizzie, maar goed dat alles nu in orde was Hier een goede echo maar de gynè keek op zijn schijfje 9/01 Uitgerekend enz...bij het opmeten zat hij ook te prullen dat hij dat uitkwam kortom zal me aan 9/01 houden alhoewel ons kindje dus met de opmetingen wat hij eerst uitkwam 20 weken en 3 dagen ... Ach voor de rest alles ok , zeer beweeglijk , voelde ze ook shoppen. Zei het ook en hij zo o dat is vroeg maar tijdens controle hartslag moest hij het ook beamen want hij kreeg het niet op beeld zoals normaal. Ze lag met de poep goed om te kijken , handjes langs het hoofdje. En het is 100% zeker een meisje Zie album voor de echo's, 3/09 terug met echo en tussenin moet ik nog een bloedafname laten doen en suikertest ( de korte versie ). X
Super Liefoe, wat een goed nieuws Groot dametje dus of eerder verkeerd gemeten! Ga zo naar je foto's kijken! Nu volop genieten