Dvd hebben we ook maar kan pas gezien worden na afronding op't einde zeg maar. Dido ,zoals Lov zegt ff op de vensterbank en dichterbij aub.
Oh jammer.....nou eigenlijk ook stom is nu juist leuk om te kijken hahahaha. Nou hier vandaag niet zo goed geslaagd bij Miss etam...nu dus nog maar wat bijbesteld op wehkamp. Nu heb ik echt genoeg kleding. Ben helemaal blij! Topjes van noppies waren extra in de aanbieding nu.
Hmmm...lukt me niet echt om scherpe foto's te maken. Even snel voordat VL thuiskomt in het vensterraam gelegd. Als ik m'n laptop kantel lijkt het een beetje op wat ik zie, maar krijg het niet goed op het scherm. Zal wel niets zijn.
Maak je een foto met je telefoon? Nou ik zie m wel dido! Ik ga m even in het neg zetten voor je...wacht effe
Ik zou morgen ook een kruidvat doen want op die negatief die lov voor je heeft gemaakt ziet zelfs mijn man die altijd heel terug houdend is een streepje en ik ook!!
Jullie zijn echt lief meiden. Ik heb alleen nog een etos en een testpoint in huis :-s Ik doe morgenochtend eerst de roodspot en temp. check. @lief Wat balen van het filmpje.
Dido Ik heb je foto even opgeslagen en als ik op mn mob inzoom en wat verschillende effecten probeer zie ik toch steeds een streepje... Zou woensdag dan een kruidvatje doen..
Ik heb niks terug gelezen en alleen gezocht naar Dido dr foto, maar zelfs ik, de meest slechte tuurder, zie wat en zelfs op beide fotos! Morgen kruidvat er tegen aan knallen! En ook nog hogere temp. Klinkt goed meis. Op de rest reageer ik later x
Ik zie hem Dido !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja idd.lov stom voor nu daarom ik zo pissed was op ML en hij maar goed praten ,ik zo nee hoe ga je dan filmen als ze eruitkomt van 3 km ver?! Leuk dat je geslaagd bent voor je kledij ! De tickets van de Efteling zijn uitgeprint dus no way back
Mgbk tot later X Lov fijn dat je leuke kleding online hebt kunnen scoren! Liefoe gaat je man de bevalling filmen? Jeeehh leuk dat jullie naar de Efteling gaan! Welke dag gaan jullie?
Woensdag naar de Efteling en ja ML heeft het al 3 x gefilmd dus nu zal het geen uitzondering zijn tenzij het niet mag medisch gezien.
Dames misschien ben ik blond maar is het het roze streepje die ik duidelijk zie,in het midden van het test streepje en de zwarte pijlen?? Sorry Want dan zie ik hem duidelijk.....maar zal het wel mis hebben! Hier alleen maar aan het zuchten en steunen, een goed teken maar ik ben echt heel bang dat me lichaam me in de maling neemt.... Hahahahaha ik heb zelfs gedacht vandaag, wat doe ik mezelf aan.... Hoofdpijn, maagzuur, boeren, moe....
@Liefoe, wat fijn dat alles goed was. Niet leuk van het filmpje.. @Dido, op de tablet zie ik geern streepje, maar de foto's zijn ook wel klein ben wazig. Straks nog eens op de laptop kijken. Spannend! Hier een gezellig dagje gehad met collega's. We hebben heerlijk in de tuin gezeten. Ik merk echter nu wel dat ik behoorlijke bekkenklachten heb na lang in één houding te zitten en stuk gefietst te hebben. Dat gaat nog wat worden met werken
ff snel...ik zie hem ook Dido.... nu maar hopen dat we je geen valse hoop geven en dan doe je morgen toch de etos, die zijn toch net zo goed als de kv?