De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Bloedprikken hou op school schei uit...... Altijd een drama bij mij.... Ze moeten echt roeren bij mij... In het ziekenhuis standaard in me hand!

Mgbk 5 kilo!

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik zie net dat er ook nog een andere variant is: deze

Ik vind wel mooi dat t geel dan weer terug komt en ik vind nijntje wel leuk :)

3. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Bouwjaar, gisteren 3 dingen achter elkaar gedaan, eigenlijk vier want moesten boodschappen doen en toen wilde hij naar de Ikea, toen we terug reden zei ik nu zijn we in de buurt van babydump, kunnen we daar wel eventjes kijken, was prima, maar toen kwamen we langs de bedrijfsbussen boer en zegt ie mag ik hier ff langs. Nou ja prima hoor, maar niet bij stil gestaan dat het meer energie kosten als ik dacht.
    Leuk dat je kamertje zo vordert :)

Dido, ten eerste een dikke knuffel en geniet even van je vakantie, alles overboord en genieten. Neem de tijd voor je zelf!!
    Helaas snap ik zo goed hoe je, gevoel ongeveer is. Ik dacht dit ook na een jaar en moet je heel eerlijk bekennen dat ik heb gezegd, dit is de allerlaatste maand en dan kap ik met die hormonen en toen was ik zwanger. Ik hoop dat je de rust kan vinden op/met vakantie en dat je daarna of stiekem al zwanger bent of met een relaxt gevoel verder kan. DIKKE KNUFFEL!!

Lizzie, haha jij woont bij mij in de buurt afslag Ikea Eindhoven :p
    Gisteren in je buurt geweest dus, was bij Ikea en Babydump

Lies, haha ja hij word actief :$ Morgen even naar me mama denk ik, heb via een site leuke broeken gezien, maar daar moet je vooraf betalen, behalve mijn mama die heeft het weer voor elkaar dat ze achteraf mag betalen, dus dan maar met haar codes he, ik heb er een hekel aan om broeken eerst te betalen na dat dit ooit fout is gegaan.

Manouks, haha ja mijn vader komt van de week even helpen met de gang, hij heeft nu alle tijd. En manlief wilde even het huis uit, nou ja prima...

Vandaag weer op reep, dus tot vanavond xxx

4. mgbk

mgbk Niet meer actief

Bouwjaar ik vind die laatste, zonder beer, leuker!

En haha die vent van jou. Dat wordt geen openingsdans op de bruiloft?

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Hahah die beer whihihi. Sorry maar dat is geen beer, dat is het buitenlandse vriendje van Nijntje: Nina. Ook een konijn.
    Bij de ene lamp zitten ze samen op een wolk, bij die andere lamp staan ze apart los, dus op de lamp om en om zit en bruin konijn. Dus die bruine beer staat ook op de 2e versie :D

Nee geen openingsdans maar dat hadden we jaren terug al bedacht: die laten we doen :)

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

8. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ow haha heb iets gemist in mn opvoeding. Konijn dan...
    Ja ik vind die nijn los van zn konijnbeervriendinnetje nog steeds leuker dan samen met elkaar. Snap je m nog? De tweede dus!

9. mgbk

mgbk Niet meer actief

Dacht dat je nog een andere kast had. Iets strakker zeg maar en iets minder breed. Weet je dan wat ik bedoel?deze van 162 is te breed voor onze kamer.

Is die ledikant met laden handig? Of heb jij die zonder?

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb de Hensvik nu. Als we een zoon krijgen wil ik de sundvik donkerbruin ;)

Ja weet je....deze ladekasten zijn hoog zo'n 1 meter. Di heb je wel nodi om ze als commode te gebruiken snap je. Ga je naar kleinere kasten worden ze ook een stuk lager...

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
  12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja die ken ook nog ;)

13. mgbk

mgbk Niet meer actief

Hmm nee ik bedoel nog een andere.
    Ja Lov goed dat je het zegt over die hoogte. Maar heb hier foto zien voorbij komen die net zo breed was als bouwjaar nu laat zien alleen dan nog iets smaller. Maar ik ga ff op die serie kijken die Lov nu noemt.kijken of ik die bedoel.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja je hebt echt commodes van de kinderkamers....of de ladekasten die je dan gewoon als commode gebruikt.

15. mgbk

mgbk Niet meer actief

Hmm miss bedoel ik de malm. Maar nu ik m zie is ie niet zo bijzonder...

16. mgbk

mgbk Niet meer actief

Die jij noemt Lov zie ik niet in de lijst by ikea. Maar zit op tel dus zal straks s zoeken op de laptop.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

18. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ow die stond natuurlijk niet tussen de gewone kasten.
    Maar hier zie ik weer geen commode by. Stomme tel. Ik pak zo de laptop.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee bij deze serie is het die open kast met dat opzetstuk...niet mooi als je het mij vraagt hahah

Deel Deze Pagina