Zo dat heb ik weer mooi voor elkaar.... Ml heeft heel erg last van zijn rug, maar we kregen bepaalde medicijnen niet voorgeschreven die hij wou. Nou nu wel Hahaha hahaha even een beetje boos geworden, wat denken ze wel pffff Diclofinac wil hij niet want daar krijgt ie last van zijn maag van, maar dat moest ie dan maar nemen met een maagbeschermer.... Onzin!!!! Hij wilde zakjes iboprufin 600,maar die wilde ze niet voorschrijven, maar goed het is gelukt. Gezeur altijd met onze dokter....... Hahaha hahaha ik ben al niet echt in de stemming door al die spanning..... Dus kon mooi even me ei kwijt Lekker weer even 10km gefietst. Vanavond bbq bij vrienden...... Maar krijg alweer een dip.... Als ik me ogen sluit ben ik vertrokken hihihi
Ja ze doet daar al jaren moeilijk over, het is bij hem het enige wat snel helpt ivm z'n werk enzo..... Maar ze doet alsof ie er verslaafd aan is, terwijl we met een doosje heel lang doen.... Dat mens spoort niet maar dat heb ze nu wel begrepen!!!!!!!!
Nee weet ik maar hij doet met 10 zakjes bijna een jaar ofzo..... Ja wat raar hè..... D'r lievelingspyjamabroek
wow wat een dokter... Pffff gelukkig heb je het voor elkaa gekregen. Je moest echt voortaan dingen eisen anders doen dokter niet veel. Morfine. Ik ken wel iemand die standaard een potje morfine krijgt voorgeschreven. Geen liters natuurlijk maar hij heeft er ondertussen 3 staan. Hij heeft een herniaoperatie gehad. Mislukt en nu ka hij alleen iets als er een sterke pijnstiller aan te pas komt. Hij gebruikt nu morfinepleisters die hij van de dokter elke dag mag vervangen ipv om de dag. Is wel in Belgie. Hier. IK BEN BOOS. Ben gewoon beledigd. Ik vraag bij de prenatal tot welke maat hun positiekleding gaat. Kijkt ze me aan en zegt ze. Nee, mevrouw zo groot zijn onze maten niet. UHmmmmm wat zegt je. Dus heb maar gezegd dat ik blij ben dat 3kwart van de Nederlandse vrouw in maat 32 past en dat ze die daarom nog zo veel in het rek hangt. PFFFFFFFF.... En van de miss etam wordt ik ook al niet vrolijk. Ik ga hier naar een winkelcentrum. Vroeger hadden ze daar zwkleding. Weet ik zeker nog met een vriendin geweest. Ikke gecheckt op internet. En staat er gewoon bij. Kom ik bij de winkel. Sorry mevrouw verkopen we al een half jaar niet meer. Liep niet. Dus ik gezegd dat ze de site wil is up to date mogen houden. Zegt die vrouw heel droog. "Dat is niet mijn taak" Hahahahahaha Kon er wel om lachen maar ja ik heb nog niks. Ikke site van miss etam. Daar maar bestellen. Lukt niet.. De site zoekt je adres zelf. Je hoeft alleen maar je postcode en woonplaats in te vullen. Hij krijgt het niet voor elkaar. Hij is nog aan het denken. GGGGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr... Nog niks. Pfffffffffffff. Sorry voor mijn lange verhaal. Ik ga verder met de volgende site..
@lizzie huh maar wat is dat nou voor een geleuter van die prenetal medewerkster. In mijn hoofd heb je een gewoon postuur en niet mega-oversized ofzo. Zit ik er nou zo naast of moet dat mens van prental gewoon naar pearl. Lukt t al? Wehkamp was snel in huis. Nog wat bij C&A besteld laatst, dat duurde 2 werkdagen (+1 omdat ik niet thuis was)
Nou ja lizzie zo groot ben jij toch niet?????? Nou kom maar op ik ga d'r wel effe heen Grrrrr kom ik net in de apotheek ja hoor de verkeerde ligt klaar:x Doet ze gewoon expres :x Maar even naar de dokter gelopen, en gelukkig heb ik ze nu!!!!!!
Ik ben ook niet zo groot. Maar ik moet bij mijn buik wel een maatje extra hebben voor los vel. Heb ik overgehouden van het afvallen. Maar gewoon hoe ze het zei. Pffff ik kom daar NOOIT meer. Al hadden ze leuke pakjes voor de kleine als hij/zij geboren is. Maar miss etam gaat het niet worden. Willen geen geld meer verdienen denk ik. Nu maar bij c&a 2 besteld. Hoop dat ze passen. Ohh morgen mijn eerste gyn afspraak. Ben benieuwd wat ze allemaal gaan doen.
Nou ik hoop dat ze passen en lekker zitten lizzie! Hier een heel apart pijntje toen ik me neus ging snuiten, in me onderbuik vlakbij me schaambot ofzozo noem je dat ding toch
Belachelijk Lizzie! Zou een klacht indienen zelfs bij prenatal ... Zoiets zeg je toch niet? Hier ook veel gekocht bij wehkamp
Heb wel over een klacht nagedacht maar ja.. Ik kan nu wel een dansje doe. Ik heb een bestelling. hahahaha Morgen komen ze als het goed is binnen.
Waar heb je besteld? Pffff ik ben net voor de tweede keer naar de winkel geweest. Was wat vergeten, aardappelen. Tja is wel nodig hahahaha. Gelijk 2 kratten bier gekocht want de tweede krat was voor 1 EUR. Maar was toch wel zwaar.