Hahahaha ja die kerel van me he Hij is zo hard aan het werken aan de bouw vandaag dat hij straks zeker een biertje verdient heeft. Ik wilde het niet pakken ... Maar vond het zo lullig als hj dalijk geen lekker biertje kan drinken Lizzie leuk! Ik had er 2 tops besteld van noppies!
Lizzie ik zou ook zeker een klaagt indienen! Hoeveel weegt je als ik vragen mag? Ik zou dat niet over mn kant laten gaan en zeker klagen. Hoop dat je leuke spullen binnen krijgt. En aapje, ze moeten je wel hebben! Hoop dat ml snel vd pijn af is. Klinkt goed die pijn! Haha erg dat pijn nog s een goed teken kan zijn... Lov onze bikkel, doe je rustig aan? Net weer met, en voor bouwjaar de details, met de hond langs de fiets, een eind wezen fietsen en heerlijk gezwommen. Ml ligt nog steeds te slapen. Dat wordt niet meer op tijd seksen...mannen! Grr.
Haha nou ik denk dat hij geen zin heeft met een kater die toe kijkt... Ga straks pas ovu doen. Over half uur. Ben benieuwd. Lizzie ben je al taarten ah bakken? Dan kunnen losje en ik zo dat wijf van de prenatal gaan bekogelen!
Nouuuu vast wel! Al heeft ie vanmorgen ff tussendoor zn tanden gepoetst. Losje nee niet eten! Je moet ze GOOIEN! je bent net zo goed bezig met afvallen! Lizzie je trekt je toch niets aan van dat mens hè?? Je bent een mooie vrouw die trots op zichzelf mag zijn! Moet zelfs.
Pfff lizzie wat een achterlijk mens! Niks van aantrekken. Wat denkt ze wel niet.. Mgbk ben je al op je vent gesprongen? Lov een zwangere met twee kratten bier.. ohohoh Losje goed geregeld voor je man.. wat een gedoe zeg met die huisarts! Bouwjaar fijn dat je papa heeft geholpen. Heb je al met je broer gesproken over de meubeltjes? Ik ga ff eten maken.. eetsmakelijk iedereen voor straks!
Lov. Die man van jou heeft zeker een biertje verdiend na al dat harde werken! Lief van je. mgbk. Ik trek me er niks van aan maar ik ben echt een doorsnee nederlandse vrouw heb ik toch het idee. Ik weeg nu ongeveer 70 kilo. En ben 1.65 dus normaal. Zitten al wel wat kilootjes bij sinds de zwangerschap. Maar ja door los vel heb ik wel een 'buik' zeg maar. Hopelijk kan dat in de toekomst nog veranderen. Prenatalmens. Ik trek me er ook niks van aan maar gewoon hoe ze het zei schoot me in het verkeerde keelgat. pfff Ga nu toch maar een klacht indienen. Taarten. Ik ga morgen wel iets maken. Rocky Road. Weet ook niet of dat een andere naam heeft in het Nederlands maar heel simpel. stukjes koekje en gedroogd fruit, noten en dan met chocolade dat je er stukjes van kan snijden. (voor een goede vriendin)
Foei zoveel moet je toch niet meer tillen. Ik had die bloeding nadat ik de dozen met kastinhoud versjouwd had. Het komt er misschien helemaal niet door maar ik til niet zo heel veel meer. Ik denk dat hier na de vakantie vl mee mag boodschappen doen om te tillen @manouk nee nog niet over gehad, Komt omdat ik er ook niet veel haast mee heb, wil eigenlijk eerst de 20 weken echo afwachten.... @losje jij ook foei. Jen hebt namelijk helemaal geen trek in taart dus t wordt werpen naar de de prenetal-draak!!
weet ik bouwjaar doe het ook niet meer....normnaal pas ik altijd goed op... Lizzie ze mag dat gewoon niet zeggen dus zeker klacht indienen... Oohhh met je het over lekkere taarten hebben hhaha
Héél goed Lizzie! Slimme zet. Je hebt dus hele standaardmaten! Wat een rot reactie. Kan er met mn kop niet by. En je taart klinkt te lekker om mee te gooien. Al lust ik geen chocola, de rest klinkt zalig! Bouwjaar de echo is al bijna. Spannend? Of heb je er wel vertrouwen in? Liefoe hoe was je dag efteling?
Hahaha haha Lov ik viel ook al bijna van me stoel Nou dan eet ik geen taart maar lekker de bbq zometeen..... Ik heb honger!!!!!! Meiden eet smakelijk!
Wow!! Geen chocolade? Ohh ik kan niet zonder. lol Mijn moeders man ( Nico) belde net om te vragen of ik morgen pas langs wil komen. Ze is erg zwak en krijgt ook weer bloed bij. Waarschijnlijk zat heel haar bm vol moet bloed en stolsels. En die stolsels waren aan elkaar gaan zitten waardoor het er niet uit kon. ( sorry dit klinkt heel smerig) Maar waarschijnlijk gaat het vanaf nu alleen maar beter.
Ik zwaai ff naar jullie Vandaag naar mijn werk geweest en alweer aardig gefrustreerd door die stomme computers.... Grrrrr Ik ga zo lekker uit eten met vriendinnen. Tot later meiden!
Ooooooooo lizzie wat erg voor je moeder, als het zometeen maar beter gaat met haar!!! Veel sterkte voor haar en je familie schat!!!!
Als ik afgeleid ben en er niet aan denk gaat t wel. Maar verder wordt ik steeds wat zenuwachtiger. Nog 6 dagen zag ik op mn aftel app, toen had ik wel oef nog minder dan een week. (AAARGH) Dat had ik voor de zwangerschap maar nu helemaal geen trek meer in raar genoeg. Owh jeetje zeg. Hopelijk knapt ze wel op en kun je morgen langs