De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgbk

mgbk Niet meer actief

Haha Eda je hoeft niet te gissen waar hij van droomt. Een bed voor zichzelf.

Lizzie kan me voorstellen dat je lijf het er niet mee eens is. Krijg je nog een soort van afscheid? Werk ze nog.

Gaaf Ika om dat te zien en voelen.

Losje ben je alvast ah oefenen met wcpotknuffelen? T komt alleen uit het verkeerde gat... Beterschap meisie.

2. mgbk

mgbk Niet meer actief

Jullie krijgen groeten van mijn minnaar.

Hij is alvast de muur opgekropen vh geval ml onverwacht thuis komt.

Bijgevoegde bestanden:

3. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Je zit hem toch geen poot uit te trekken hè?

Hahahahahaha verkeerde gat....grapjas!

4. mgbk

mgbk Niet meer actief

Nee by mn minnaar doe ik dat niet. Alleen by ml. Ik heb hem zojuist van het leven beroofd... (mn minnaar, niet mn man...)

Ik ga werken. Dikke kus iedereen!

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    iiieeieelllllllllllllll

nice

@losje hoop dat dit snel ophoudt. Beterschap

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ieeeeewwwwww. Vind je minnaar maar een enge vent. Brrr
    Ik ga zaterdag avond nog met wat collega's iets drinken. Ff terrasje als het weer is.

7. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Mgbk, ik doe de administratie en telefoon aannemen, mail beantwoorden en de site en dergelijke, mijn man is een hell met de computer... Hij gaat nu ff voor een ander soort bedrijf werken die een ZZP'er zoekt die minimaal 20 uur werkt sommige weken kan tot 40 uur, en dan kunnen we daarom heen even onze zaak plannen, dan hebben we iets en met 20 uur zouden we makkelijk rond moeten kunnen komen, op papier hoeft hij maar 20 uur te werken om alles rond te krijgen ;) Had het al wel ergens uitgelegd, maar is niet erg hoor, word zoveel gekwebbeld hier :D

En ik denk dat liedje vrolijk extra op haha...

Liefoe, hahahaha ik heb een Franse en Belgisch kant van mijn familie :p Dus tja sommige wonen nog in België ;) Vandaar dat ik de dagen ken haha

Ika, gaat op eens snel zeg...

Lov, super weer een mooi kaspel, wel vervelend van je flach back :(
    Mooie buik hoor!!

Dido, ja moet eigenlijk veel pasta en suiker eten van de diëtist, maar van VK mag ik maar 3 kilo aan komen ivm behoorlijk over gewicht, dus tja en ik lust ook niet zoveel nu...

Mgbk, wat een mooie minnaar :p

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ahhhh wat een griezel die minnaar, Mgbk :p

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aaaah wauw Ika! Dat is bijzonder! Neem je ook soms wat op met de videocamera? Deed ik wel en is best leuk om terug te zien :D

Lizzie verven mag gewoon hoor ;)

Hahah Eda vindt m wel grappig die opmerking.

Zo hier toch even naar de bouwmarkt geweest en nu ga ik op de bank liggen ben moe.

10. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @parel Hmmm....dat is wel een hele uitdaging inderdaad. Eigenlijk pasta en suiker moeten eten en niet te veel aan mogen komen.

@mgbk Ik wist niet dat jij op zulke harige manen viel. Wel handig 8 poten ;)

@Ika wat leuk zo'n voetje! Hoewel...klinkt wel een beetje pijnlijk. Of valt dat mee?

@lov Echt een mooi buikje hoor!

@hier Zo lief...Ik zei appte net aan m'n vriend dat ik heel erg rugpijn hebt. Zegt ie ook, ben je niet zwanger, want dat kan een symptoom zijn. Zo schattig dat hij zich daar in verdiept heeft.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Is toch niet normaal zo'n beest:$

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Dido, het doet geen pijn, maar is wel een apart gevoel. Soms kan ze zo draaien en bewegen en dat is niet altijd aangenaam :)

@Lov, ja ik heb al een paar bewegende buik filmpjes gemaakt. Elke keer als ik de telefoon in de aanslag heb dan is ze weer rustig. Lekker eigenwijs dus :p

13. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ahh dido dat is zeker leuk dat ie dat weet!

Lov rust lekker uit meid, meiden bij opa en oma toch?

Ika bijzonder hoor♥

Parel van veel pasta kom je juist toch aan?!

Hier ml is al thuis, hij was helemaal bezorgd weggegaan vanmorgen, nu is ie met de kids boodschappen doen.
    Ik ben misselijk en heb hoofdpijn pfffff.....gelukkig niet meer uit me gat gepiest hahahahahaha :)D:):p)

14. Parelbloesem

Losje, haha ja daarom, ik moet de suiker goed krijgen door meer pasta te eten van diëtist, maar VK wil dat ik zo weinig mogelijk aan kom, dat gaat het dus niet worden. Verder kan mijn lage suiker geen kwaad voor pareltje, dus komt wel goed.

Dido, pak nu soms wat chocola en dat helpt wel...

Ika, haha dat is leuk als je dat gaat zien :D

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Parel, fijn dat het zo goed in de gaten wordt gehouden :)

@Losje, die mannen he, die maken zich snel ongerust :)

Hier net via een fb pagina gratis rompertjes gescoord. Wel grappig concept. Je kunt ruilen of gratis ophalen hihi.

16. Parelbloesem

Ika haha dat is leuk...

Ja ze houden me heel goed in de gaten. Ik moet minimaal 1 maal per week zelf bloedsuiker testen, krijg strips en prikkers nu ook vergoed tijdens de zwangerschap, had dat ding om te oefenen en zo achter lage suiker gekomen.. Dus deed elke maand keertje een curve... Maar nu vinden en VK en HA en diëtist het medisch dus krijg ik voorlopig vegoed, wel erg fijn :D Want die dingen zijn duur

17. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

thx :)

18. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

+ 1

19. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Niks om je over te schamen ,vind hem mooi !

20. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ooooooooooo geweldig is bijna zoals je zo op 't internet ziet :)

Lizzie ,dikke beterschapsknuffel

Dido ,mensenlief ik ben mee aan't knabbelen met de rest ;)

Deel Deze Pagina