ah owkee dacht ze al een naam hadden die jij ook misschien graag hoorde ,kon è! Nog op namenzoektocht gegaan of niet meer tot je echo ? brrr stoot ik mijn dikke teen tegen de borduur buiten met voeten afvegen ,lomp maar aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ze zei het alleen als grap omdat ik zelf aangaf ... Als we maar niet dezelfde naam hebben als we ook een meisje krijgen. Nee we wachten eerst de echo af....... Vind het zo spannend !! Duurt veeeeeeel te lang
Liefoe jammer dat ie zo ziek was.... Hahahaha ja zo'n dagje is een aanslag op je lichaam, rust even lekker uit! Nou hier de hele badkamer klaar (hihihi 2 vierkante meter) Kleedje en douchegordijn in de was! Nu maar weer even wat eten...ik heb honger!
Yep Ach ik kan er zelf hard om lachen. @losje ik zie niks. Wsl ook gewoon te vroeg @lief jammer dat de jongste niet lekker was. Heeft hij t wel leuk gehad? En vandaag dan maar ff extra rustig aan @lov oh ja wat een bende geeft dat he Oja gister ff met broer gebeld. Die zijn nog niet zo hard bezig met een andere kamer. Zij moeten ook eerst wat anders hebben voor de meubels weg kunnen. Hij zei zelf t pas 6 weken voor UD in elkaar gezet te hebben. Tja ik wil t iets eerder gewoon omdat ik t leuk vind. Het is allemaal al zo abstract en spullen maken t concreet. Ik hoef t ook niet volgende week te hebben, maar als hij zegt tegen de kerst moet lukken. Tja dat vind ik te laat. Ook blijft ie dan met 1 bedje zitten en daar krijg je wsl niks voor op mp, dus misschien dat ie t beter gewoon al 2ling kamer op mp kan zetten. Mara ik wil duidelijkheid, mooie kamer voor een leuk prijsje zijn op mp ook altijd zo weg. Ik wil wel even weten of ik moet blijven speuren of niet. Volgens mij baalde hij ook wel dat ze een klap met geld kwijt zijn, 2 nwe bedden +kast, maar ja met een 2ling heb je alles tegelijk. Ik vroeg me ook nog af hoe ze dat met de commode gingen doen, maar dat werd wsl een verstelbaar buro. En wat is eigenlijk een normale leeftijd om kindje in een groot bed te doen, ze zijn tenslotte pas bijna 2.
Bouwjaar dan kocht ik ook een andere kamer hoor Hier ligt de oudste nu nog in haar ledikantje waarvan je de zijkant kan weghalen. Het past nog prima hoor. De oudste lag al rond 2,5 ergens in een peuterbedje. Ligt aan je kindje hoor.
Hahahaah losje....dat is lekker snel klaar dan. Pfff heb nu al een badkamer van 4 bij 2-3 ongeveer en de nieuwe is nog groter. En straks een kantoor erbij...nog meer poetswerk... Ach ja hoef me niet te vervelen straks hahaha Oh dat is wel vroeg losje.......ja ideaal die Ikea bedjes zijkant eruit en klaar
Goodmorning, Pff net een halfuurtje wakker, gisteren tot laat visite gehad en slecht geslapen. Ika fijn dat je een leuk etentje hebt gehad met een lekker toetje! Succes op school en wat een domkoppen dat ze zelf met die pc aan de slag zijn gegaan. Losje hihi.. hoezo testdrang ??!! Moet zo lachen om de opmerking van Lov: ach als je moet dan moet je! Whaha. Zie helaas niks op je testje maar het is ook nog lekker vroeg natuurlijk. Duim voor je! Lizzie hoe gaat het met je mams? Hoop dat ze wat opgeknapt is. Liefoe fijn dat jullie een geslaagde dag hebben gehad! Jammer van de jongste. Veel plezier met kleertjes uitzoeken vanmiddag. Mgbk ennn heb je de uitvaart al geregeld? Of heb je hem gisteren nog kunnen bespringen? Bouwjaar hahaha je broek! Heeft vast niemand gezien Lov oeehh ben zo benieuwd wat het geslacht zal zijn.. ik denk een jongen! Nog 11 dagen wachten?
Nou ik wil heel graag een grotere badkamer, er word ook een deel van de schuur straks bij getrokken.....hahahaha je kan je kont niet keren....stel je voor dat ik straks een dikke buik heb....dan sta ik gewoon klem Maar dit weekend eerst het halletje tussen de keuken en de badkamer.....tja en dan moeten we er toch echt aan gaan geloven.....
losje druk druk dus...zal blij zijn als we hier klaar zijn. Ben er klaar mee hahahahah Ach straks is ons huis helemaal klaar! Wie kan dat nu zeggen op hun 30ste Wordt trouwens dus bijna 30.....pfffffff dan gaat het richting 40 he
hahah ja je moet beginnen op je 30ste he. Hier smeer ik altijd vaselina op de ogen voor het slapen gaan...
Lies haha wat een eigenwijze baby! Gelukkig uiteindelijk wel het hartje gevonden. Leuk dat je de kleine al een beetje voelt! Hier straks even naar de winkel kadootje voor mn opa kopen die het weekend jarig is. VL belde net om te zeggen dat we de hele dag naar de bruiloft gaan morgen, we zouden eerst alleen 's avonds. Ik hou van bruiloften dus dat vind ik alleen maar leuk! Alleen ook geeeeen idee wat ik aan moet. Het thema is kleurrijk Mgbk wat heb jij gisteren uiteindelijk aan gedaan naar de bruiloft? Vanvond komt mn 'broertje' 14jr. bij ons slapen. Gaan we samen een horroravond/nacht houden. Zo lief dat ie nog steeds bij zn grote zus wil logeren
pff sorry meiden soms lees ik dingen en reageer ik dus niet op iets.. Lieve lies wat een stouterd heb jij zeg Manouks dat is ook lief...i deed andere dingebn op die leeftijd hhahaah
Manouk maak er een enge avond/nacht van..... Brrrrr zelf een hekel aan horrorfilms.....ik ben die trut die je hoort gillen als een varken hahahahahaha
Ika, succes vandaag. Bouwjaar, moest stiekem wel even lachen Lies, haha lekker eigenwijsje Losje, hahahaha soms heb je dat die test drang, helaas zie ik ook niks Lief, fijn dat je een leuke dag hebt gehad, jammer van je rug pijn en dat je zoon ziek werd in de auto. Hier zo toch de vk bellen, word nu toch wel helemaal gestoord van de hoofdpijn en misselijkheid (tot overgeven toe), mijn suiker blijft laag, lees overal dat je suiker dan te hoog is, maar dat is dus niet zo bij mij. Sorry voor me geklaag de laatste weken, maar blergh, ik had het toch anders voor me gezien, eerst de angst en het zieken zijn, is de angst afgenomen en blijf ik zo ziek