De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @lies1988: hier een dagje vrij (Onze-Lieve-Vrouw Hemelvaart is een katholieke vrije dag in België en ook in Frankrijk) ben wel blij, even uitrusten en dan nog morgen zal heel druk zijn vrees ik en zaterdagmorgen en dan weer WE om uit te blazen. Gewoon 1 dag met een keer nemen zeg ik dan...
    grappig dat het bij jullie gewoon een normale dag is

wat leuk dat je controle bij de vk goed was!!! heb toch niet graag dat het zo heel lang duurt voor ze het hartje vinden...

@ika: veel plezier bij de echo vandaag Ika

@bouwjaar: lekker je broek omgekeerd aan hebben, maar ja, als je je moet aankleden in 5 min...

van morgen begonnen met een relaxte badje en een beetje lezen... kom ik dan beneden heel proper, zie ik dat mijn man de hond in de tuin gezet heeft, waar ze aan het blaffen is (leuk voor de buren op een vrije dag hé) maar ze heeft er weer liggen amuseren onder de hagen, dus heel haar poten en buik vol modder... ze gaat dus weer veel zand binnenbrengen in huis of ik mag ze wassen, dan is ze nat en mag ik toch mijn huis kuisen...ik haat het, je bent dan pas proper uit bad en moet dan direct weer beginnen kuisen omdat meneer gewoon geen verstand heeft grrr een mens moet dan goed gezind zijn... nu is hond dus gestraft in veranda tot ze heel opgedroogd is...

@losje: ik ga zelfs niet proberen turen, ben dat zo slecht in
    voordeel van een kleine badkamer: vlug gekuist!

@liefoe: aïe, tenen stoten is zo pijnlijk... ben ook een duts die dat durft tegen te komen

@manouk: wat leuk dat je zo'n goeie band hebt met je broertje!

hier al 30 maar ons huis is bij lange nog niet klaar hoor!

2. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ahhhh parel je klaagt niet hoor, lijkt me heel vervelend voor je!
    Ik hoop echt dat je straks de tweede helft volop kan genieten!

3. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Haha Lov ik deed ook hele andere dingen op die leeftijd. Hij trouwens ook, is altijd weg bij vrienden of een feestje bij iemand thuis, bioscoop, gamen etc. Maar zo af en toe in de vakanties vraagt ie of ie kan komen slapen en dan gaat ie met VL gamen en gaan we films kijken ;)

Parel pff niet fijn zeg. Ik zou ook maar even bellen, beterschap!

Eda balen van je hond! Niet leuk als je net lekker gebadderd hebt. Succes ermee!

4. mgbk

mgbk Niet meer actief

Parel idd geen sorry. Het is ook niet niks om je zo te voelen. Gewoon ff bellen.

Ika irritant is dat van mannen. Grrr. Idd hond buiten laten drogen en schoon is ze.maak er verder een leuke dag van. Ben je vrij?

Anouk gefeliciteerd met je opa. Leuk dat je broertje komt!
    Ik heb uiteindelijk een zwarte jurk met mooie sieraden aan gedaan. Ml was namelijk in antraciet pak met paarse blouse. Maar jij dus kleurrijk? Pfft. Ik vind zon dresscode altijd beetje vreemd, laat mensen dragen waar ze zin in hebben.

Lov lekker toch het huis op orde! Hier net zo.erg fijn.

5. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Heb gebeld, krijg die pilletjes tegen de misselijkheid weer, deze remmen ook het overgeven en zakjes om naar de toilet te kunnen en ze hoopt dat daarmee mijn hoofdpijn ook zakt.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Manouks is gewoon gezellig bij jullie :D

Parel goedzo nu hopen dat het beter gaat worden!

7. Parelbloesem

Ik hoop het want, heb soms gewoon de puf niet om te reageren enz gewoon omdat ik me zo bagger voel en dat vind ik dan weer heel vervelend...

8. mgbk

mgbk Niet meer actief

Zoals al eerder gezegd, niet rot voelen over het niet reageren. Soms gaan de dingen zo, het is al vervelend genoeg dat je je zo voelt. Dan hoef je niet te reageren en is alleen klagen ff prima vh moment.
    Er reageert meestal wel iemand op een ander. Neem je tijd!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja parel je moet wel komen he anders ben je geen dinnetje meer :p

jeetje niet zo druk maken he!

10. Parelbloesem

Gekkie ;) Dankjewel

Dankjewel :)

Leuk hormonen, traantjes lopen nu over mijn wangen door jullie lieve woorden...

11. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Parel. Naar dat je zo ziek bent. Hopelijk met de medicijnen snel weer beter. :D

Eda. Lekker een dagje vrij. Wel van genieten hoor wat jou schema is niet normaal voor een zwangere vrouw. Vind het zo knap dat je het vol houd!

mgbk. Kinkt heel mooi. En idd mensen lekker laten aan trekken waar ze zich zelf goed in voelen.

Hier. Vandaag naar de gyn geweest. Niks bijzonders. Wel ook weer een echo gehad. :D Kleintje was weer lekker druk bezig. :D
    Alleen moest ik vandaag helaas nog een keer bloedprikken. :(
    Als ik dat had geweten dan had ik dat gisteren niet gedaan.. :(

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ai lizzie...das balen. Maar hey je hebt weer een echo gehad dat maakt alles goed toch :D

IK vindt het zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lang duren voorat ik de pretecho krijg wordt er gek van!

13. mgbk

mgbk Niet meer actief

Haha Lov dat was je al! ;)
    Maar idd het duurt laaaaang!

Lizzie hadden ze je wel ff mogen vertellen, twee keer.
    Hoe is het met je moeder?

Ik ga zo naar mn andere dinnetjes die van mn petekindje en daarna door nd volgende.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahaah pas op jij :D

15. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ik als jouw tweelingzus mag dat zeggen :)
    Kom maar op met die taarten!

16. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Ohoh, geen dinnetje meer.... dan zal ik maar snel even wat me laten horen!
    T regent toch, dus terras staat even stil! Maar man, wat een werk zeg. Had ik niet verwacht. Nou was het gister ook wel enorm warm (op t zuiden) dus werden we pas productief na het avondeten. Hoop dat we het vandaag klaarkrijgen.

Lizzie, fijn dat je je kleine druktemakertje even hebt gezien! Balen dat je weer moest prikken...
    Wat een stomme opmerking zeg bij de Prenatal! Zou ik ook zeker niet over m'n kant laten gaan!
    Hoe is het met je moeder?

Parel, voor jou balen dat je zo ziek bent elke keer...hoop dat de zakjes helpen en dat je je gauw weer een beetje beter gaat voelen.

Lov, duurt lang he... zullen we samen aftellen? Jij de pretecho, ik de 20w echo.

Bouwjaar, goeie actie met je broek! In de trein even omgedraaid? (in het minitoilet?)
    Zou ook voor een nieuwe kamer gaan (of via MP). Zag trouwens in het Ikea boek een nieuw bedje. Stuva met lades eronder. Zal zo is ff kijken of ik een link kan vinden.

Eda, heerlijk een dag vrij, jammer dat je gelijk weer aan de schoonmaak kan.

Losje, spannend he die dagen voor NOD... Ga je op 12 dpo nogeens testen?

Manouk, leuk dat je broertje bij je komt logeren!

Liefoe, leuke foto's van de Efteling! Jammer dat de kleine ziek werd in de auto.

Hoop dat ik iedereen nu een beetje gehad hebt... heb wel alles gelezen, maar onthouden is moeilijk!
    Ga maar even een wasje draaien en vouwen. Moet toch wat doen he...

17. mgbk

mgbk Niet meer actief

Foei mamadj je hebt mij overgeslagen!
    Nou ben je niet meer mijn bff!

18. MamavanDJ

STUVA Babybedje met lades - IKEA

Deze Bouwjaar, dan wel met witte lades natuurlijk. Vind alleen de zichtbare schroefjes niet zo mooi, maar goed dat zal je wel met meerdere bedjes hebben.

19. MamavanDJ

Oh Mgbk, dat kan echt niet!!! Spannende dagen voor jou.. vind jouw eerste ovu ook het duidelijkst. Denk dat ie al gesprongen is! Volgens mij hebben jullie goed je best gedaan.
    Hoe is het met je 'zieke' man?
    Veel plezier bij je reallife dinnetje en petekindje!

20. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

:D
    Mijn inbox sloeg weer tilt :)

Parel ben blij dat je om de pilletjes kunt en dan wel ff rusten e!
    Doe op je gemak vandaag is ook niet mijn dag maar goed we moeten een uurtje later op bezoek heb ik meer slakkengangtijd :D:)

Ja dat wachten voor de echo is moordend ik vind nu alweer wachten tot 3/09 lang....

Deel Deze Pagina