Nou. Dat heb je net op tijd goed gemaakt mamadj! Ik denk dat ie vandaag pas is gesprongen en gisteren en vandaag geen seks gehad dus ik vrees het ergste maar we wachten af. Ml is wonderbaarlijk genezen. Staat nu te stucen in de babykamer. Nu ben ik chagrijnig omdat ie zich niet heeft gehouden aan het hoe dan ook seksen. Weet wel dat ik onredelijk ben maar kan er ff niks aan doen...
Mgbk ik snap je wel Mamavandj hahahah ja pas op he Hier is het vies weer bah.....heb dochter zonder jas naar school laten gaan voel me al heel de dag een slechte moeder nu.... Whahahaa vergeet je me mgbk hihih.. Hoe was je ovu vandaag mgbk?
Hoe kan ik JOU nou vergeten Lov?? Kan ik niet met jou trouwen, jij begrijpt me tenminste... En je bent géén slechte moeder, dat ligt gewoon ah niet te volgen weer in nederland. Die verandert binnen een minuut. Vanmorgen scheen hier de zon, nu niks anders dan regen. Ga zo pas ovu doen. Ff geduld.
Ik speel de man wel Lov! Jij bent zwanger en hebt al twee mooie meiden. Heb ik dat gezeur ook niet meer. Ik zal je een onverwacht aanzoek doen. Hmm dat plastic boven in vind ik niet zo mooi. Jij? Hier mn testen.
Welke vinden jullie de knaller,eerlijk?onderste is van vandaag, die daarboven allemaal van een dag daarvoor. Dus de vierde van onder is van maandag enz
Nee ik vindt m ook niet mooi Nou meid je knaller is geweest!! Tot wanneer hebben jullie sex gehad en welke dag was die meest donkere?
Als die van maandag is....,welk tijdstip? Ik denk dat je knaller gewoon in de nacht is geweest je ei is denk ik dinsdag gesprongen!
Ow haha ik dacht moet ff voorzichtig zijn met mn mening, straks heb jij m thuis staan... We hebben zaterdag maandag en dinsdag sex gehad. Daarvoor ook maar das niet echt relevant. Zal t ff noemen voordat jullie denken dat we buiten de ei nooit sex hebben
Hier nog een met flits. Heb de tel paar keer laten stuiteren en zwemmen, daar gaat ie het niet beter van doen.
Hahahah nou zit ik niet mee hoor , je mag je mening geven Nou dan zit het echt wel goed hoor mgbk!!! Spannend nu afwachten! Ik ga heeeeeeeeeeeeeeel hard duimen en hier alvast wat hcg'tjes. ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Thanx schat! Ik zelf twijfel erg,denk dat ie dinsdag net zo donker was en we dus te laat zijn door die lamlendige woensdag zonder seks. Denk m vandaag gevoeld te hebben. Erg veel pijn in linkerlies en misselijk. Megahoofdpijn.
Ff via de foon dus ehhh @parel niet leuk dat je je zo beroert voelt. En je reageert toch vaak genoeg? Tis niet dat we weken niks horen, t is ook geen dagelijkse verplichting he. @mgbk denk dat je di of wo gesprongen is, dus prina timing