ff snel een berichtje... alles was goed. Ze is mooi op termijn qua gewicht en lengte. Ze weegt nu zo'n 1800 gram en heeft lange beentjes (van papa). De geschatte lengte bij geboorte is 51 cm. En.... Het is nog steeds een meisje Nog geprobeerd een 3d echo te maken, maar haar hoofdje draaide ze steeds weg Ze had al behoorlijk wat haar. Ze lag weer met het hoofd beneden en al ietwat in het bekken ingedaald, maar kan nog alle kanten op. We zijn helemaal blij.
Mooi nieuws ika. Vind ik zo mooi bij babies. Mooie lange haren. En lange benen. Je hebt de nieuwe doutzen kroes is je buik.
ah super ika! Hadden ze toevallig de haren gemeten? Hier hadden de meiden al meer dan 1cm met 26 weken... Nou alles mooi op schema he....altijd fijn om te weten!
Ze hadden niet de lengte gemetenvan het haar, maar je kon het duidelijk zien. Het is toch allemaal weer geruststellend. Ze zei ook dat ze nu echt haar ruimte naar beneden zoekt in mijn bekken met haar hoofd aangezien ik ook niet lang ben. Op de 20 weken echo had ze echodense focus op het hart gezien, maar die is nu ook helemaal weg. Bij 1 op de 3 echo's zien ze die, maar het betekent vaak niets. Maar het schijnt wel een softmarker te zijn.
Ika wat fijn dat alles weer goed was...top meid! Lizzie ik ben erachter gekomen dat je bij ikea een hotdog kan halen met alles erop en eraan voor 0,50 !!!!! Hier net terug van werken.....pfffff misselijk en hoofdpijn.....o ja en weer honger
Ik heb de duidelijkste foto van het gezicht in mijn album staan. Ik kan de foto om de een of andere reden niet draaien. @Losje, hihi die hotdogs zijn wel lekker
Aap hou s op over eten, ik krijg trek door jou terwijl ik net de auto ingerold moest worden omdat ik teveel gegeten heb vd Bbq... Ika super nieuws meis! En al veel haar, mooi!
@ika fijn dat alles goed is. Ik vind toch lastig wat ik nou zie op je echo,sorry maar ben daar nog een nerd in
@lizzie: wat goed dat je een echo kreeg en alles goed is, idd dom dat je nu 2 dagen na elkaar moest bloed trekken... @mgbk: pos ovu op een maandagmorgen is goed, die had ik ook!! dus ons kindje werd verwekt maandag of dinsdagavond... @parel: vervelend dat je zo ziek bent... @manouk: je outfit vind ik ok hoor, een dresscode is altijd moeilijk, wat als je niets hebt, ben je dan verplicht om gericht te shoppen of zo!!! idd mooi aankleden met schoenen en accessoires... tja, ik typ dat, maar ondertussen ben je al op die bruiloft natuurlijk krijg ook de mails niet, zou een beetje van het goeie teveel worden denk ik! @lov: ja heel geslaagd je avatar! en handig een ikea zo dicht bij je huis... @ika: amai al 1800 g, vreemd gedachte vind ik als je dan echt al getallen (of een schatting) krijg meegedeeld, maakt het zo echt!!! goed dat alles ok was; wat bedoel je met softmarker? mijn volg controle bij ha is maandag 26/08, dinsdag 27/08: eerste kiné les en dan pas op 09/09 weer controle bij gyn, dan al 34 weken ongeveer, ben benieuwd hoe groot die van ons zal zijn...
@Bouwjaar De foto staat helaas op zijn kant... Ik krijg hem niet anders. Maar als je je hoofd naar rechts kantelt, dan zie je het neusje. Het is de enige duidelijke die we hadden van het hoofd. @Eda, een softmarker is een signaal dat licht verband houdt met een chromosonale afwijking. Die echodense focus is een soort verkalking op het hart. Dat schijnen ze vaak te zien met 20 weken, maar die verdwijnt ook vaak snel weer. Heb je meer dan twee softmarkers, dus aanwijzingen, dan kom je in aanmerking voor onderzoek.
He lieve Oempaloempa's! Daar ben ik dan eindelijk weer eens! Vanaf nu ruim 3 weken vakantie dus eindelijk weer tijd om hier te kletsen! Hoe is het met iedereen? Heb ik nog wat gemist? Ik haak vanaf hier weer even in, moet 900 berichten terug lezen (goed bezig in die paar dagen dat we dit deel hebben )
Hoi mamsie......lekker vakantie geniet ervan! Bouwjaar helemaal top! Hier een beetje aan het tekenen hahahahaha ik wil al heel lang een tatoeage, dus ben een beetje aan het klooien!