De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja een weekje in de caravan van een oom en tante. Staan hier in de buurt. Vind het al lekker dat we even weg kunnen en voor T is op de camping staan helemaal geweldig.

Fijn dat je je camera weer hebt!

2. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Ika wat fijn dat alles helemaal goed was! En wat leuk dat je de haartjes al kon zien :)

Bouwjaar gelukkig je camera weer gevonden!

Eda de bruiloft is morgen hihi ;)

Jullie hebben me toch aan het twijfeln gebracht.. haha. Heb toch maar een wit jurkje met steentjes uitgekozen met een oudroze colbertje en oudroze ballerina's. We moeten namelijk ook nog een stuk lopen van de kerk naar de feestlocatie, dan zijn hakken niet zo handig met mijn spaghetti benen :p
    En het wordt morgen 25c dus ik neem een gokje met blote benen ;)

Slaap lekker allemaal! X

P.s. broertje en ik hebben de horrorfilm uitgezet.. hij was zooo eng. We lagen allebei met ons hoofd onder een deken.. whah ;)

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Goedemorgen ....

Hahahah Manouks welke film was het?

Hier hoorde ik vannacht de brandweer, hij stopte niet ver hiervandaan. Altijd een beetje minder fijn....

Ben moe.....morgen weer eens wat uitslapen ! Vanmiddag gaan we kijken bij het zwembad waar de oudste zwemlessen gaat krijgen. De eerste keer krijg je een rondleiding. Maar ja we kennen het zwembad eigenlijk al hahahaha .. Maar goed je weet toch niet alles.
    Volgende week mag ze beginnen.
    Vindt het wel spannend, is toch weer een stapje van loslaten.

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Veel plezier vandaag Manouk!

Lov, kleine meisjes worden groot he.....;)

5. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Manouk veel plezier op de bruiloft, het word zeker een mooi dag!
    Lov ja ik vond het ook wel spannend hoor hihihi, maar zo fijn als ze hun diploma hebben.
    Maandag begint mijn oudste in groep 3, pffff ze word zo groot hihihi

Hier jeetje wat een rotnacht.....zeurderige benen en armen (tintelen en pijn)
    En de kleinste om half vijf huilen dus maar bij me genomen, en om half zes ging de wekker van ml......dus niet zo lekker geslapen.

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @mamsie ak lekker. Ja een camping is kleuk he voor kleintjes. De 2ling van mijn broer vermaakte zich al met t kiezelpad :)

Geweldig. Dit is toch tof zo met je zus?! Ik kan me dan wel voorstellen dat je broertje komt logeren.

Je nieuw bedachte outfit klinkt leuk en ook nog praktisch (en niet te warm)
    Veel plezier vandaag. Leuk dat die mensen goed weer hebben.

Gelukkig maar toch :p

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Haha ja!

Losje, niet fijn zo'n slechte nacht! Drukke dag vandaag of kun je rustig aan doen?

8. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nou tot nu toe niets gepland mamsie.....maar dat veranderd vaak bij ons:D

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hahaha nou ja, fijne dag dan maar met wat je ook gaat doen ;)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja meiden ze worden groot.....te snel :( maar ook leuk hoor dat onafhankelijke !

Mamsie heerlijk ... Dit jaar voor het eerst naar een camping gegaan en we zijn helemaal fan nu :D
    Maar ja scheelt ook dat we in Italië waren hahaha. Als de baby geboren is vindt ik het nog te vroeg om al zo ver weg te gaan. Maar het jaar daarna zeker wel!

11. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik heb al een uur een vreselijk opvlieger, ik word er een beetje beroerd van, en een gespannen hoofd.:(
    Als ik lig gaat het wel maar als ik wat doe wors ik helemaal gek.....

12. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Goeiemorgen,

Lov het was de film evildead ;)
    Balen van die brandweer vannacht. En succes vanmiddag bij het zwembad. Hoop dat je dochter het straks leuk vind om naar zwemles te gaan. Ik vond het vroeger verschrikkelijk.. terwijl ik nu heel erg van zwemmen hou.

Mamsie lekker vakantie! Leuk dat jullie naar de camping gaan. Altijd leuk met kinderen.

Losje balen van je slechte nacht. Je oudste alweer naar groep 3, dan gaat het echt snel he?!

Dankje lieve bouwjaar! Zijn ze al klaar op je werk met de nieuwe vloer? Of ben je thuis aan het werk?

Fijne dag allemaal!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah ja vond je het verschrikkelijk :D ik denk dat het hier een grote hit gaat zijn ....

Klinkt erg spannend ...!

Losje relaxed meid....even de voetjes omhoog

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik zit nu elders in t pand. Vandaag wordt t meubilair teruggeplaatst en maandag de pc's. Dus ik kan dinsdag pas weer op mijn eigen kamer terecht. Dan ben ik er niet ivm die echo midden op de dag.

@losje Hmm niet fijn zo beterschap

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bijna je echo bouwjaar......je zit gewoon al bijna op de helft meid...wauw! Hoe voel je je nu?

Nu zit je ook vast erg trots met je buik bij je vriendinnen of niet :D
    Je hebt t verdient meid!

16. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Losje. Lekker relaxen zo ver dat kan met 2 kleine kindjes. Heeft je hoofdpijn en zo niet te maken met het afvallen. Ik kreeg dat namelijk ook. Hopelijk voel je je snel beter.

Lov. Toch leuk dat je heel het zwembad weer is ziet. Misschien meteen ff zwemmen of kan dat daar alleen op bepaalde tijdstippen.

Manouk. Ohh dat je het al aan durft om een horror te kijken. Is niks voor mij. Slaap ik niet die nacht erna. hahahaha

Bouwjaar. Spannend volgende week je echo. Was je vader ook niet bijna jarig?

Hier. Net geboden op een box. Is gewoon in de kleur van onze meubels :p Daarom maar gedaan. R. wil absoluut geen nieuwe box en ik wil perse een box in de kleur van onze meubels. (vergrijst eikenhout) Dus hopelijk gaan ze akkoord.
    Verder zien jullie mij vandaag niet. Ik ga lekker naar vrienden in Lommel.
    Hele fijne dag!!!!!!!!!!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Fijne dag Lizzie....gelijk even echo maken :D

18. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Thanks. Heb er over nagedacht om daar afspraak te maken maar dat wou R. niet. Hahaahaha
    Hij is niet zo ongeduldig als ik. Hoop dat ze over 2 weken in het ziekenhuis willen kijken.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou als ik er toch heen ging had ik dat echt wel gedaan :p

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeeeeh we hebben belangrijke papieren binnen uit El Salvador van mijn vriend, we hadden en geboorteakte nodig met apostille ... Om te kunnen trouwen. Nu moet het nog vertaald worden en dan kunnen we eindelijk trouwen :D

Nu nog een datum vastzetten ... We dachten aan 14-11-2013 wel leuk toch :D

Deel Deze Pagina