De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ja het is een rotklus en moet goed worden gedaan want als het hout niet wordt onderhouden kun je dus houtworm krijgen...
    En eerlijk ik heb al zo vaak en zoveel geverfd de afgelopen jaren en ML kan het niet met zijn werkuren en het had al gedaan moeten wezen in april/mei.

jij spring in't veld :D

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Oohhh nee :$:$
    echt en alles in orde met de mama en baby???

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Goh mijn geheugen toch ,ben een visitekaartje van de orthopeed verloren...en ook geen idee hoe die nu van naam was ;):(

En dat bv-kussen lijkt langs geen kanten te lukken telkens als ik iemand vind komt er iets tussen van hun kant.... grrrr

Net boterhammetjes gegeten ,eentje met hesp en mosterd moest iets met smaak hebben.

4. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    @Boobs, ik vind grote borsten wel altijd heel mooi vrouwelijk staan, maar als ik dit allemaal zo lees kan het dus ook voor lastige situaties zorgen.
    Hier had ik altijd 80 D, maar wel in verhouding. Ik pas nu nog steeds mijn eigen BH's al zijn ze wel iets voller geworden.

@Lies, wat verdrietig! Dat is het nadeel van dieren houden, dat afscheid nemen. Bah! Sterkte

@Bouwjaar, wat een gedoe allemaal met je broer zeg, niet fijn!!

@Ika, wow dat is wel heel vroeg zeg!! Moet je kijken, dan leef je naar oktober toe en beval je in augustus... Bizar! Hoe is het met mama en baby?

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah oké...
    Zou jij dan gaan verven?

6. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Nee hoor met houtbeits mag het niet volgens mij enkel verf op waterbasis (tijdens zwangerschap)?

Jaydee ,als ik een linker boob had als de rechter was ik content een goed gevulde E ;)
    Maar de linker is geen E maar een H/I momenteel...

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik bedoel normaal gesproken dan slimpie :p

8. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Oh en mijn vakantie was trouwens top!! Hebben het goed naar ons zin gehad. Lekker van de zon genoten met mijn petje op.
    Heb alleen rare vlekken op mijn rug... Maar ze zeggen dat je pigment kan veranderen tijdens je zwangerschap. Zal het maandag wel even navragen bij de VK. Moet dan toch op controle en bloedprikken ivm die rhesusfactor.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Misschien zwschapsmasker?

10. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    @Liefoe... Ja, dat is vervelend zeg! Hoop dat de ander nog een groeispurtje gaat maken dan

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

ja ben er niet zo bij vandaag ,ramen en deuren niet zo mijn ding maar muren ok kun je niet snel wat mis mee doen ;)

12. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Zwangerschapsmasker?
    Ik hoop maar dat ze wegtrekken na de zwangerschap want meestal blijven die aanwezig ook erna :(

Idem hier gisteren suikertest en die test ging hij ook bekijken...
    Precies of ik ineens na 3 kinderen zou vreemd gaan want we hebben beide A - als bloedgroep...

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah maat nu zeg je nog niet of jij normaal alles verft dan:p

14. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

O NEE HELP

NEE dankkkkkkkkkk jeeee

:) de andere is al zo sinds ik ze heb ,ene groter dan de andere nu ML vind het niet erg zegt hij altijd ;)

15. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ja ,ik heb hier geverfd nadat die (die nu niets meer van zich laat horen) voor het eerst hier is geweest.

Toen heb ik alles erna zelf gedaan binnenshuis (niet de ramen en deuren in houtbeits ,kan dat niet vind dat je daar echt precies mee moet vegen anders heb je donkerdere stroken en lichtere).

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja is pittig werk dan he.
    Hier kunstof kozijnen ... Ideaal.

17. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Idd.ideaal vind ik ook hoor.
    Zal hier ook OOIT gebeuren als deze aan vervanging toe zijn maar voorlopig zijn ze ok.
    Ze horen bij het houten gevoel en uitstraling van ons huis (Houtmassiefbouw).

We wisten ook wel bij de aankoop dat je zo'n dingen goed moet onderhouden maar toen wisten we niet dat die man ineens verstek ging laten.

En waar vind je zoals jou man ,die van losje en anderen hier zo'n goede werkers..... niet hier in de buurt jammer genoeg ;)

*zet een bak koud bier en lekker eten aan de poort voor die hard werkende mannen van hier wie weet komen ze dan tot in BE klussen :D*

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Tja die moet je ook trouwen net zoals mij en losje hahaha

19. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

:D jij en losje gingen toch trouwen e ,
    dan stuur je de mannen maar door naar mij ;) :cool:

20. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ho ho ho liefoe IK trouw met Lov!!

Jij koppelt Lov aan iemand anders, dat sta ik uiteraard NIET toe!

Deel Deze Pagina