Met die schatjes op de foto durf ik geen gevecht aan! Ik schakel Lizzie in voor taarten! Haha mijn joker die ik in zet
Hihihi sorry maar ik blijf positief..... Er zaten twee zwangere aapjes samen op een tak... Ze waren veelste zwaar dus die tak zei krak..... Maar ze gaven mekaar nog een dikke knuffel... Voor die tak helemaal door midden brak.....
Manouks wat super! Losje ach germ Her vandaag hard gewerkt, nou ja mijn man dan ketel omgehangen ... Alle leidingen gelegd. Nu is het kantoor aan de beurt en dan de slaapkamer van de meiden. Wil toch wel graag aan de babykamer beginnen snik snik. Net vette hap gehaald...moet kunnen he
hahahahaahahahaha geweldig dames , nee hoor .....hij zal " Bliksem " noemen MGBK de laatste in't rijtje rechts met de bliksmeschicht op't rugje (geef men katertje geen meisjesnaam) poor thing Ben dood ,paracetamolletje en samen met ML filmpje kijken in bed (lees ik val in slaap na 5 minuten).
Er zaten twee zwangere aapjes samen op een tak... Ze waren veelste zwaar dus die tak zei krak..... Maar ze gaven mekaar nog een dikke knuffel... Voor die tak helemaal door midden brak..... en toen lagen ze alle 2 omhoog met hun bloot gat
Gekke wieven!! Losje je hebt talent! Liefoe vult je goed aan. En losje blijf jij maar lekker positief, ik geloof er niet in. Haha. Doet wel vreselijk zeer trouwens... Zal me wel verstapt hebben ofzo. Liefoe mooie vent die kater. Lov ook al zon drukke vent. Wanneer denk je aan de babykamer te kunnen beginnen? Hoe is het met de andere dames?
Hoi hoi! Ook ik kom morgen (nou ja later vandaag) weer bij lezen en mee kletsen. Heb een drukke dag gehad en zit nu in de trein onderweg naar huis. Ben moe! Welterusten allemaal! X
Goedemorgen.... Mgbk tja geen idee hahahaha. Eerst onder alles af en dan boven verder. De baby slaapt toch eerst bij ons op de kamer maar vindt het wel leuk om ermee bezig te zijn. Vooral als iedereen in je topic van feb mama's er al aan begint, sommige zijn al klaar hahahaha beetje vroeg naar mijn idee maar goed
Morgen! Wow hier ook nog niet klaar met alles hoor zo vroeg alleszins niet Slecht geslapen door de koorts , ik droom dan te levendig... Morgen maar dokter bellen zeker want de hele week staan er afspraken op. Iedereen goed geslapen ?
Goedemorgen allemaal, Ik ga de laatste was draaien, douchen en mn koffer in pakken. Oja en nog wat poetsen. Dan lekker vertrekken! Mn maag is al paar dagen van slag dus zit geregeld op de wc. Haha, fijne info op de vroege morgen hè? Fijne dagen meiden! Iedereen sterkte voor die zich niet lekker voelen, veel plezier voor die leuke dingen gaan doen of werk ze. Iig iedereen dikke kus. Losje hoop zo dat je positief bericht hebt als ik terug ben! Mn duitse duimen draaien als een gek.
Goedemorgen meiden, Liefoe een dansje voor jou; *dans dans dans* Hahahahaha lov *bloos bloos* ik was met de eerste ook al met 16 weken klaar met het kamertje.....alleen gekleurd behang gedaan na 20 weken echo.... Hier steeds het idee dat ik ongi word, krampjes en het voelt alsof ik leegloop....dus ik steeds naar de wc maar niets.......hahahahaha
Lov, hier ook alleen nog maar wat opgeruimd en het eea van zolder gehaald hoor. Verder niets gedaan nog aan de babykamer. We veranderen hem ook niet, moet alleen schoonmaken. Tijd zat nog! Lief, nog niet echt beter dus? Balen van die slechte nacht zeg! Hier een goede nacht, alleen erg vroeg wakker door T en vervolgens door de baby.... Hier al een appeltaart in de oven. Mijn vader is vandaag jarig en ik maak altijd een appeltaart. Ruik lekker in huis nu!