Oooooo ml is een heerlijk ontbijt aan het maken.....de tafel aan het dekken mmmmmm ik heb honger!!!!!
Mgbk heel veel plezier!! Losje hahaha ja wij begonnen pas na de 20 weken echo. Niet moeten we wel alles opnieuw doen....nou ja de muren en de nieuwe vloer erin. Straks hebben we boven overal witte laminaat...zo mooi! Losje misschien vanmiddag eens testen?
Gelukkig heb ik ondanks alles wel een sterke maag Ga zo lekker ontbijten en daarna de rest terug lezen Jij voor al ik niet op tijd ben een fijne vakantie gewenst
Waarom snapt die vent van nixon niet dat ik het huis netjes en schoon achter wil laten? Hij vindt dweilen maar onzin want waarom zou je dat doen als je er toch toch niet bent?! Zucht! En hij verrekt het ook gewoon te doen. Zucht x honderd!
MGBK ,fijne vakantie en geniet ervan! Neem je iets mee mocht je ziek worden? Doe ook rustig aan hoor!
haha dank je ,ik neem Bouwjaar dan ook bij de hand om te dansen 20 WEKEN VANDAAG !!!! ow klinkt goed ,TESTEN !!!!
Idd tijd zat en is wel leuk zo om de zoveel tijd wriemelen doorheen de kleertjes en spulletjes Buikbaby ,die maakt me ook soms wakker zit dan een hoopje hard aan 1 kant en als ik me omdraai is het van eila !
Lov ,klinkt mooi die witte laminaat! Fotootjes eens het klaar is è! Mgbk en losje ,zal anti-sch**t pilletjes in jullie bananen draaien Parel ,gaat het al wat beter?? Hier zijn ze zombie killers aan't spelen ,de juf zal als de jongste zijn fantasie uithaald in de klas
Stelletje kletsers Ehh ff denken @ika is er meer bekend over t veeeeeel te vroeg geboren kindje? Is een bv-kussen een onmisbaar item? Wat zijn die krengen duur zeg @kamertje. Had mn broer ook nog gezegd dat de voorkeur is dat t kamertje naar mij gaat. Rare kwibus, maar misschien dat ie t toch eigenlijk wel erg leuk vind als ons kindje ook in t bedje ligt. We wachten af, momenteel loopt t nog niet zo hard op mp. Markt voor 2ling kamer is ook wel wat kleiner. Nou het is nog niet duidelijk hoe t gaat lopen. @lief relaxed dat die man zo eerlijk is om te zeggen dat t dit jaar nog niet nodig is. Huis laten schilderen is toch een beste kosten post Och lief zeg die kittens @jaydee oeh zw-masker? Komt blijkbaar neit alleen in je gezicht voor dan. Ik ga maar goed oppassen tijdens de vakantie @boobies hier was t 75c, nu iets voller, geen idee wat t nu is. Ik heb nog een paar bh's waar ze inpassen. En 1 meegroei bh gekocht bij de hema, maar ik vind een beugel toch nog wel lekkerder zitten. @mgbk leuk dat de nwe vriendin van je broer in de smaak valt hele fijne vakantie! Haha tja ik kom ook graag thuis in een schoon huis @manouk fijn dat je zo snel terecht kan. Neem je je temp grafiekjes meteen mee. Dan kun je laten zien dat je dat al gedaan hebt. @losje wat een klussers zijn jullie zeg Ik dans mee. Jaja officieel op de helft Broer en s-zus komen straks nog ff t pad en terras bekijken, daarna bij mn ouders lunchen. Vriend gaat dan naar de kermis-bbq. dan ga ik vanmiddag maar es boodschappen doen. Kon de zin niet opbrengen vrijdag uit t werk. Gister gescoord in de uitverkoop: een vestje, bloesje (beiden kort, dus knopen boven de buik) een shirt met lange mouwen en nog een gewoon t-shirt gekocht. Die laatste zit een soort dubbele bij de borsten voor bv waarschijnlijk? Denk dat ik zo wel mn garderobe compleet heb.
Wauw meiden op de helft!?!!?? Dat is snel gegaan vindt ik... Bouwjaar is wel handig maat geen must hoor. Bij de kruidvat waren ze laatst voor 15 euro niet zo duur.
Ik ben weer van de partij. Het was een volle dag gisteren. We hebben helaas niet de tas kunnen krijgen. Het was de bijpassende tas bij de kinderwagen en die hadden ze niet op voorraad We bestellen hem wel via internet. @Bouwjaar, wat ik heb begrepen is het kindje met 32 weken ter wereld gekomen. Het schijnt dat de placenta ontstoken was en daardoor de kleine de weg naar buiten zocht. Hoe het precies gaat weet ik niet. @Mgbk, fijne vakantie. @Lov, mooi hoor wit laminaat. @Liefoe, wat een schattige kittens. @Manouk, ja het zal weer wennen zijn om te gaan werken. Zeker als je van 4 naar 5 dagen gaat.
Ika ,jammer maar dan idd.via het net bestellen en ow ontstoken placenta ... Bouwjaar ,leuk wezen shoppen dus geen mooi weer buiten dus de kids binnen entertainen.
Hahahahahaha ik wacht nog even met testen.... Dus voor de afleiding heb ik bramenjam gemaakt.....uit eigen tuin! Nou dat is me een partij lekker!!!!!!!!!! En makkelijk De buurvrouw is jarig, en nou kreeg ze altijd van het oude vrouwtje wat in huis heeft gewoond bramensap.....dus nu heb ik bramenjam voor d'r gemaakt, ben benieuwd hoe ze reageert straks! Haar zoon vond het in ieder geval heerlijk zei hij!
Nou ik heb mijn best gedaan met bij lezen, maar ik heb niet veel onthouden Jaydee, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Losje, bramenjam klinkt lekker Mgbk, heeele fijne vakantie Ika, oh wat vervelend van die ontstoken placenta en het te vroeg geboren kindje Jammer van de bijpassende tas! Bouwjaar, fijn dat je garderobe compleet is Gefeliciteerd, alweer op de helft van je zwangerschap! Liefoe, jij ook gefeliciteerd, nog maar 20 weken! Schattige kitten Lov, jullie verbouwplannen klinken goed Manouk, fijn dat de bruiloft leuk was! Helemaal fijn dat je snel in het ziekenhuis terecht kan Oh de rest weet ik echt niet meer, sorry! Hoe is het met Parel, Lizzie, Eda, MamsieM en MamavanDJ? Ik heb vannacht echt veel te weinig geslapen, ben helemaal gaar nu. Vandaag maar rustig aan doen en vroeg naar bed gaan. Oh ik heb een oplossing voor onze eenzame gerbilpup gevonden Ze wordt door een fijner gekoppeld aan een ander pupje en dan verkoopt hij het koppel. Wel gek om straks na bijna 3 jaar geen gerbils meer te hebben Over een jaar zal de hamster ook zo'n beetje gaan hemelen en dan houden we 3 katten over. Ook wel genoeg in combi met een kindje