De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    Belgiƫ
    @manouk: dat is al best snel voor een afspraak, je kijkt er wellicht naar uit!

graag gedaan tips over huisdiertjes, via mail kan je niet alles met zekerheid zeggen, meer algemeenheden, en soms moet je gewoon echt op consultatie gaan voor sommige dingen

ben je zeker van geslacht van je toekomstig katje Liefoe?

ik vind jullie verhalen over zindelijkheid en speentjes wel spannend, vraag me af hoe we het zelfs zullen doen eens het aan onze beurt is!!! hoe staan jullie partner er tegenover? helpen ze ook mee met die dingen, of is dat meer mamaregister?

@lov: witte laminaat, lekker strak lijkt me!

@liefoe: zou mooi zijn als het maar volgend jaar geverfd moet worden, wel misschien verschillende offertes vragen om te zien of ze allemaal zelfde zeggen! (je weet nooit dat die man het nu druk heeft en jullie liever later doet als hij wat minder werk heeft???) ben altijd van mening: als jullie vinden dat het nodig is, zonder kenners te zijn, moet er toch wel sleet aan te zien zijn, dus een 2de opinie kan nooit kwaad

heb ook liever een bh met beugel bouwjaar

@mgbk: da's toch logisch dat je je huis netjes wilt achterlaten, zodat als je thuis komt het ook een plezier is! mijn man vindt dat ook minder logisch, hij zou zelfs de vuile vaat achterlaten :$ kun je je voorstellen hoe het eruit zou zien en ruiken bij thuiskomst.... dus vertrekken we altijd later dat we wilden, want er moet altijd nog iets gekuist worden voordat ik vind dat we kunnen vertrekken...

@losje: leuke attentie voor je buurvrouw!

ja, en die baby is van dat madamtje dat de vorig keer haar kindje heel op het laatste verloor, dus het moet gewoon verschrikkelijk geweest zijn voor haar en hebben ze wellicht ook geen onnodige risico's willen nemen door het proberen langer te houden
    blijkbaar heeft baby toch wat last van die infectie en doet hij koorts, dus het is niet rooskleurig denk ik op dat termijn hoor

@lies1988: ja, 3 katten en een baby is toch genoeg afleiding denk ik!!!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heftig hoor...niet leuk om zo te beginnen als je kindje er is :(

De laminaat is wit met wel een grijs/bruin houtgroefje erin zeg maar. Maar heerlijk fris!

Zindelijk maken ben je volgens mij als moeder toch het meest mee bezig denk ik. Ben er toch wat handiger in hahaha

3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    MGBK. Heel veel plezier op vakantie!! Waar ga je naar toe in Duitsland??

Lief. Wat een schattige kitten! Wanneer komt hij naar jullie toe? Bliksem is wel heel leuk als naam. Dacht daar gelijk aan toen ik het las. Of bolt naar de Kinderfilm. :p

Lief Bouwjaar. WOW!!! op de helft. Hoe voelt dat? Ik dans met jullie mee!!

Ika. Wat voor tas wil je? Ik heb echt een hele gave gezien maar die is gewoon 110 euro. Dat vind ik echt gewoon teveel. Vind die krengen sowieso best duur als het een beetje een leuke moet zijn.

Voedingskussen. Ik heb besloten dat ik er geen wil. Zie het nut er niet zo van in. Zo ook met een wipstoeltje. Waar gebruiken jullie die voor? Ik kan er denk ik niks mee.

Ohh ff een vraagje. Kun je zo naar het gemeentehuis om je kindje te herkennen of moet je daar een afspraak voor maken. Krijg het zo niet gevonden op de site. :(
    Nu weer snel aan de poets. Bijna klaar. Nog de wc's en dan stofzuigen en dweilen.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaah Lizzie moet een beetje lachen, duidelijk nog geen ervaring met baby's ...:p

Een wipstoel......uhm....voor even je handen vrij te hebben. Om eten te geven....gewoon omdat een baby het leuk vindt in zo'n ding. Ja hoor een wipstoel kan ik iig niet missen :D

En om je baby te (h) ;)erkennen kan je hier bij ons een afspraak voor maken of gewoon langsgaan volgens mij. Als je een afspraak maakt ben je gelijk aan de beurt. Bij ons dan

5. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Daar dacht ik ook aan, maar volgens verschillende dames en internet krijg je zwangerschapsmasker alleen in je gezicht en heel soms in je hals of armen. Bij mij zit het echt op mijn rug....:(

@Manouk, oh spannend meis! Wel fijn dat je zo snel terecht kunt.

Verder heb ik nog niet echt gelezen. Ben druk met voorbereiden voor morgen. Dan begint mijn werk weer na 7 weken zomervakantie :)

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov. Nou heb geen eigen kinderen maar wel mijn zusjes mee groot gebracht. ;) Nooit geen voedingskussen of wipstoel gehad hoor. Als ik dan mijn handen vrij moest hebben laggen ze gewoon in de box. En als ik boven was even in hun bedje. ;)
    Heb ik gewoon over genomen van mijn moeder. En als ze eten heb ik ze vast. Fles/groentehapje.
    Ik weet niet beter dan dat.
    maar ja dat is ook 14 jaar geleden. hahahahah

Ik had de H ook gezien maar de moeite niet genomen om te veranderen. :)
    maar idd heb het nu gevonden op de site. Maak even een afspraak.

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohh ik heb ook echt een tijdje moedertje moeten spelen voor mijn zusjes. Mijn moeder heeft een hele zware depressie gehad na de geboorte van mijn jongste zusje. ( was toen ook niet thuis voor een paar maanden)
    Hun vader (hebben een andere vader als ik) was vaak naar het buitenland voor zijn werk. Dus vandaar dat ik een groot deel van hun opvoeding heb moeten overnemen. Nou ja was maar voor een half jaartje of zo.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heftig!
    Nou ik vindt een wipstoel nodig......;) eten geven doe je als ze zo klein zijn makkelijker in zo'n stoel. En in de box is niet altijd leuk :D

9. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Hooiii oempa's

Ik ga zo op verjaardag. Vanochtend het hele huis gepoetst, moet morgen ook weer aan het werk na 6 weken zomervakantie.
    Ik ga vanavond even lezen en reageren!

Mgbk een heeele fijne vakantie! Veel plezier en geniet ervan.. hoop dat je met heel blij roze nieuws terug komt.

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov. Was ook wel heftig. Maar goed heb ook een hele bijzondere band met die 2. Vooral de oudste die weet dat gewoon nog. Ach ja met liefde gedaan.

Manouk/Ika/Jaydee. Heel veel succes morgen! Zal wel weer even wennen zijn!!

Ik ga nu echt weer aan de poets. Zoek het alleen niet meer. ;)

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hoe oud waren je zusjes toen dan?

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov . Mijn jongste zusje was nog net geen jaar toen ons mam naar het ziekenhuis ging en de oudste was toen 3. De eerste maand heeft Erik ( hun vader) halve dagen gewerkt maar moest toen weer hele dagen werken. Als ik naar school was waren ze bij een hele goede vriendin van de familie en dan gingen ze met mij mee naar huis.

Zie nu het ziekenhuisboekje liggen.

Mijn UD mag aangepast worden naar 15-02.
    In mijn papieren van het ziekenhuis staat dat ook en daar gaan ze nu vanuit zei de gyn. Dus dan doe ik dat ook maar.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje hoe oud was jij dan?
    En waren er geen opa en oma?

15. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lov ik moest even drie keer slikken hoor dat ik het zag,ik vind het liedje ook zo mooi!!!!!!

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lizzie, wij willen de verzorgingstas die hoort bij de Mutsy Igo lite in aqua. Die is 47,50 euro. Bij de babydump en babypark moeten ze hem bestellen. Dus doen wij het maar via internet.

@wipstoel en voedingskussen... De wipstoel hebben we gratis bij de kinderwagen verkregen. Het voedingskussen heb ik van een ouder van school gekregen. Ik denk dat ik beide wel goed kan gebruiken.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Losje mooi he.....pffff mijn moederhart doet dan pijn.

@luiertas ik heb een weekendtas ooit gekocht bij de kruidvat. Werkt net zo goed hoor :D zo'n matje om op te verschonen koop je ook los.

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hihi manlief wil graag de tas die bij de wagen hoort. En al die andere tassen vond ik te popperig en te duur. Ik houd niet zo van al die frutsels.

Ik heb weer een buikfoto geplaatst in mijn album :)

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik vindt die tassen vaak onhandig juist. Ik heb tenminste zo'n harde vierkante tas. Ja om aan de wagen te hangen is ie leuk ... Maar om m zo mee te nemen naarbinnen ergens een onding.

Ohhh ik ga eens spieken :D

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hihi Lov, is idd een bescheiden buikje zoals iedereen zegt ;)

Deel Deze Pagina