De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Ikapika, Aug 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja echt! Die heb ik met 20 weken :p

Ach hoeft er ook niet veel af straks :p jij bent beslist weer gelijk mooi slank na de bevalling :D

2. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,758
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov, Ik was ten zelf 16. En mijn moeder heeft gebroken met haar familie. Toen ze was gescheiden was haar familie in 1 keer heel fout in haar ogen. Mijn (ondertussen) ex stiefvader heeft alleen een broer maar die woont niet dichtbij. Wij in Brabant en zijn broer in Amsterdam.
    Zijn ouders waren al gestorven.

Ika. Ik wil ook niet zo'n frutsel tas. Maar ja. Hopelijk heb je de tas snel binnen!
    Ga snel ff spieken bij je foto.

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

Oct 21, 2012
    5,073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Mijn meisje schijnt ook de ruimte te zoeken met het hoofdje in mijn bekken, omdat ik klein ben. Ik vind het prima zo :D Ik wil na de bevalling ook weer beginnen met hardlopen. Ik merk dat ik nu echt geen conditie meer heb hihi.

4. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,758
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Maar goed ook dat je waarschijnlijk niet meer zo'n grote buik krijgt. Had je misschien nog meer last van je bekken.
    Wel een hele mooie buik hoor!!

Ik heb feest. Mijn ik ben eindelijk klaar met het poetsen. Alles grondig gedaan. Nu kwestie van alles goed bijhouden. :D Heb ik nu toch genoeg tijd voor LOL

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Jeetje soms heb ik echt zoiets kan dat ook nog. Werkelijk ik snap niet hoe zoiets kan gebeuren

@lizzie wel of geen afspraak. Geen idee. Wij kregen vd week juist een brief in de bus dat je voor veel dingen een afspraak moet gaan maken vanaf september. Dinsdag dus meteen nog ff naar t gemeente huis om dat te regelen.
    Zag ook dat je voogdij tegenwoordig via internet kan regelen, met digiD. Handig :)

Jeetje jij hebt ook het nodig meegemaakt vroeger .

@wipstoel de 2 van mn broer zijn naar mn nichtje gegaan dus tegen de tijd dat ik ze nodig heb kan ik er hopelijk weer 1 terug krijgen. Mn broer heeft ze ook wel veel gebruikt.

Ik had met s-zus nog even over t kamertje. Hmm dat is ook zo'n schat, die houd ook van heldere afspraken. Ik moet leren dat als ik dingen wil regelen dat voortaan gewoon met s-zus te doen. Ze hadden nu ook al 2 emails van mensen die alleen de commode en 1 ledigkantje wilde hebben? Vaag. De kans is dat we het alsnog overnemen.

@ de juffen succes morgen!! zale wel weer ff wennen zijn.

@luiertas ik ben er nog niet uit. Gelukkig nog alle tijd.

Oja ik heb ook maar weer een buikfoto in mn album gezet. Maar zie eigenlijk geen verschil met de vorige.

6. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

Dec 18, 2012
    2,332
    116
    63
    Female
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Lizzie, wij moesten in ieder geval een afspraak maken voor het erkennen.
    Jij hebt het niet makkelijk gehad vroeger zeg. Wel super dat je nu zo'n goede band hebt met je zusjes.

Bouwjaar, nou ben benieuwd of jullie uiteindelijk het kamertje kunnen overkopen. Op je foto zie ik echt wel verschil met de vorige keer hoor!

Ika, inderdaad een mooie bescheiden buik:) Ik wil na de bevalling ook weer gaan hardlopen, zal wel ff lastig worden om mijn conditie weer op te bouwen:p

Juffen, succes inderdaad morgen!

Wipstoeltje wil ik ook zeker aanschaffen, voedingskussen waarschijnlijk ook wel. Moet me daar nog in verdiepen;)

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

Oct 21, 2012
    5,073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Gisteren trouwens een grote blunder gehad bij onze vrienden. Manlief zei per ongeluk de naam van onze kleine. En door mijn schrikreactie hadden ze het in de gaten. Ze hadden het alleen niet goed verstaan, maar nu wel een vermoeden ;)
    Nog negen weken pompiedom....

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ai Ika......tja kan gebeuren is alleen niet zo leuk he.

Bouwjaar nou volgende keer met schoonzus praten dus :p
    Als ik nu wel eens wat vraag aan mijn broer die ook papa wordt is het ook altijd. Moet je aan s vragen hahahahah..mannen.
    Voel je nu trouwens iets meer van je baby?

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lies ja nouja we zien wel

@ika oeh het zou jammer zijn als de naam echt verklapt zou worden

@lov tja ik voel zo heel af en toe iets wat de baby zou kunnen zijn, maar ik durf t niet met honderd procent zekerheid te zeggen

Broer schoonzus en kies kwamen nog FF langs t pad en terras te bekijken krijgen we een kado. Een hobbelschaap, superlief van ze. Sinds de motor vakantie in Schotland vind ik schapen zo leuk. (Die Schotse helemaal met zwart koppie en zwarte pootjes).Hij moet nog vast gezet en de handvatten eraan, maar we bewaren m eerst nog ff in de doos ivm stof. Zetten m totdat t kindje me echt kan gebruiken wel in de babykamer

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bouwjaar denk je dan echt dat je iedere keer je darmen voelt ofzo :p

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    Noord-Holland
    Uhh tja nouja ik weet niet. Volgens mij zitten daar ook geen darmen, tis beetje boven mn blaas zeg maar. Die hoogte

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah ik denk dat het je kindje is lieverd :D misschien bij de 20- weken echo eens opletten als je je kindje ziet bewegen je het dan ook voelt ;)

Leuk schaap :D

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

Oct 21, 2012
    5,073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ja, dat zijn geen darmen meer Bouwjaar :) Die zitten met deze termijn al hoger. Ik denk dat het je kleintje is, want ik voelde het ook veelal daar. Sinds de laatste 6 weken ook boven mijn navel :D

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ok :), sorry t is ook nieuw

15. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,298
    34
    48
    Hellooo

Bouwjaar leuk schaapje zeg! Echt schattig. Zou mooi zijn als jullie het kamertje alsnog over kunnen nemen. Hier maak ik meestal ook afspraken met mn schoonzus ipv mn zwager (broer van VL). Mannen... ;)

Ika oepss zou ook echt iets voor mij zijn om de naam te verklappen. Heb je zin om morgen weer te beginnen?

Jaydee werk jij ook in het onderwijs? Jij ook alvast veel succes weer morgen.

Lizzie jij hebt het niet makkelijk gehad. Knap dat je zo goed voor je zusjes hebt gezorgd. Een wipstoel lijkt mij toch ook wel handig hoor.

Lies fijn dat je een oplossing voor je gerbil hebt gevonden!

Losje nog steeds spannend bij jou.. morgen nod? Hoop het zo voor je!

Lov wat goed dat je man zo flink bezig is. Leuk om straks aan de babykamer te kunnen beginnen.

Mamsie wanneer gaan jullie naar de camping?

Eda hebben jullie de babykamer al klaar?

Voor de rest.. solly als ik iemand vergeet :)

Bah zie echt op tegen morgen.. heb er altijd moeite mee om weer te beginnen na een lange vakantie. Er moet een hoop gedaan worden op het werk en ik moet vanaf nu weer 5 dagen werken. Maarja moet er even doorheen. Vanavond maar op tijd op bed.

Fijne avond!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hihi bouwjaar......zo lief eigenlijk :D

Manouks sterkte morgen :)

17. losje

losje Fanatiek lid

Feb 5, 2013
    3,250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Alle juffen onder ons, succes morgen!
    Deze mama ook weer in het normale ritme morgen....kids lagen om kwart voor zeven erin. ....
    Bouwjaar ik denk ook dat je je kleintje voelt hoor!♥

18. losje

losje Fanatiek lid

Feb 5, 2013
    3,250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hier ongi krampen.....morgen nod.....
    Als er geen bloed is morgen test ik dinsdag ochtend!

19. Ikapika

Ikapika VIP lid

Oct 21, 2012
    5,073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Manouk, ik heb zeker wel zin om te werken. Elke dag is weer heel anders. Ik begin morgen in groep 4 en de dagen erna sta ik steeds in een andere kleutergroep. We hebben dit jaar 3 groepen 1/2.
    Ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Het opstarten van een jaar is zwaar. Ik zie het aan mijn collega's. Sommige zijn al 2 weken elke dag bezig geweest om alles voor te bereiden. Ik zou het ook hebben gehad als ik echt groepsverantwoordelijkheid had gekregen. Nu start ik stuk relaxter. Het baart me echter wel zorgen dat mijn collega's alweer zoveel druk ervaren.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Spannend losje! Maat als je morgen niet ongi bent waarom dan niet testen? Normaal wordt je gelijk ongi als je krampen hebt of niet?

Share This Page