De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

eda jij voelt nog niks?

2. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Losje, nee geen bloed :(

MmvnDJ, lijkt me wel raar als je kleine nog een week langer heeft dan jij. En moeilijk om dat ritme er weer in te krijgen.

Jaydee, so dat zijn hoge klassen die je Duits geeft, lijkt me wel raar om een duo mentorschap te hebben om willen van je zwangerschap.

Manouks, werkse, zal idd wel wennen zijn weer.

Eda, voel jij het kindje niet? Of begrijp ik het nu verkeerd?
    Ik voel hier regelmatig een beweging en heb sinds weekje zo'n Bola om en gisteren voelde ik 2x een kriebel in mijn buik op hoogte van die Bola.

Hier gaat het qua misselijkheid heel erg op en af, vandaag weer eens slechtere dag maar kan ook moeilijk naar het toilet.

Gisteren even het hartje gehoord ;) en die kriebels op hoogte van de bola, heel apart.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb niks meer gevoeld.....nou ja gister in bed eens wat wakker geschud en toen meende ik wat te voelen. Maar het is nog zo licht dat ik niet zeker weet of het nu mijn kindje is

4. Parelbloesem

Ik heb dat ook een heel tijd gehad heel licht en dan twijfelde ik. Gisteren was bij mij heel duidelijk een kriebel op hoogte van dat dingen ;)
    Is een heerlijk gevoel.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja je zou zeggen ik weet hoe het voelt hahahah:D

6. Parelbloesem

Haha ja idd, maar toch is ieder kindje anders ook in de buik. En denk ook wel dat omdat je weet hoe het voelt je je er ook op concentreert ;)
    Is wel super als je het voelt.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou de bewegingen zijn hetzelfde natuurlijk;) alleen is de een misschien wat drukker dan de ander. Maar ieder echo in het begin wat we hebben gehad vindt ik ze allemaal hetzelfde doen:D

Ja het draaien voelde ik zeg maar....is moeilijk uit te leggen..maar je voelt echt een soort van golfbewegingen ... Niet perse schopjes. Maar de ervaren mama's weten waarschijnlijk wel wat ik bedoel.

8. Parelbloesem

Haha ja dat bedoelde ik, de ene is drukker en de andere rustiger, dus dan ga je het ook anders voelen ;) Niet de schopjes zelf maar de manier van doen.

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    #1149 Bouwjaar1979, 19 aug 2013
    Laatst bewerkt: 19 aug 2013
    ♥♥ NOD♥♥Februari
    Ikapika (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013 ♥
    Eda (30 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013 ♥
    Jaydee (23 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013 ♥

♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013
    MamsieM (30 jaar), 2e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 02-12-2013 ♥

♥♥ NOD ♥♥ April 2013
    JoyofLiving (26 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 13-12-2013 ♥
    Liefoe (32 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014 ♥
    Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014 ♥
    MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-01-2014 ♥

♥♥ NOD ♥♥ Mei 2013
    Toeter (34 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 10-01-2014 ♥
    Lies1988 (24 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 11-01-2014 ♥
    Liesje1975 (38 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014
    MamaAnnelies (22 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-02-2014
    Parel (25 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 24-01-2014 ♥
    Dorianne (31 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-02-2014

♥♥ NOD ♥♥ Juni 2013
    Lov23 (29 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 10-02-2014
    Lizzie (27 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 15-02-2014

♥♥ NOD ♥♥ Augustus 2013
    Losje (33 jaar), 3e kindje, 7e ronde, 19 augustus
    MGBK (29 jaar), 1e kindje, 5e ronde, 25 augustus

♥♥ NOD ♥♥ September 2013
    ManoukS (22 jaar), 1e kindje, 8e ronde, 6 september
    Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 5e ronde, 11 september

Op verzoek UD lizzie 1 dag vervroegd

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hou je het nog een beetje vol bouwjaar ... Het wachten op je echo?

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Mwaa ik zit op mn werk en heb gelukkig genoeg te doen. Nwe medewerker die mn aandacht nodig heeft, dat scheelt. Morgen zal t wel erger zijn, vooral als we in de wachtruimte zitten daar.

Ik had wel raar gedroomd vannacht. Er waren 3 kindjes geboren waarvan 1 de mijne. Toen moest ik ff weg en kwam ik terug was er nog maar 1 kindje. Zaten mijn moeder en s-zus daar, en ik vragen waar is mijn kindje. Was t antwoord: die is overleden, dat weet je toch nog wel. (net als t andere kindje wat miste).

Daarna kon ik niet meer slapen.

Nog 26 uur en 1 kwartier....

12. Parelbloesem

Bouwjaar dat is een heel akelige droom!! :(
    Fijn dat je een beetje afleiding hebt door begeleiding van collega.

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    #1153 Bouwjaar1979, 19 aug 2013
    Laatst bewerkt: 19 aug 2013
    Ja moet bijna janken als ik er nog aan denk.

Sowieso valt t me op dat er zoveel jongen mensen overlijden, las laatst in de krant een overlijdensadvertentie. Het viel op omdat de overlijdensplaats Tucson, Arizona was. Jonge dame die met haar vriend op vakantie was in America. Auto-ongeluk gehad: zij overleden.
    Hoor ik van het weekend van een tante dat dat de schoonzus van een nichtje van mij is (niet de dochter van die tante). De jongen zou zijn vriendin daar ten huwelijk vragen, de ringen zaten in zijn zak... Hij (de broer van de man van mijn nichtje) blijkt compleet in de kreukels te liggen, maar leeft dus nog wel.

14. Parelbloesem

Brr krijg der de kriebels van als ik dat lees!!

15. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Hoi meiden,

Losje, ah nee...:(
    Wat een leuke foto's van je meisje in groep 3! Blijft een mijlpaal he!

Bouwjaar wat een rottige droom zeg... Die angst zal altijd wel blijven denk ik.
    Zo droomde ik pas dat mn oudste was verdronken..doodeng. Zeker als ie buiten spelen is. Er is geen water in de buurt hier, maar laatst vertelde hij dat ze over de dijk waren gegaan bij het water gaan kijken. (hele drukke weg over). Heb hem even duidelijk gemaakt dat ie dat never nooit meer mag doen.

Lov, ik heb ook weken getwijfeld hoor of het de beeb wel was. Je denkt het idd te herkennen, maar dan toch twijfel je nog, haha!
    Nu sinds een weekje voel ik de baby echt 'krachtig' zeg maar. Geen twijfel over mogelijk. Daarvoor ook elke keer de kriebels.

Parel, wat leuk dat jij de beeb ook al voelt! Verrot is dat he als je niet naar de wc kan... heb ik vorige week ook een aantal dagen gehad. Nu gaat het gelukkig weer goed.

Manouk en Jaydee, hoe was de eerste schooldag?

M'n man en ik hebben verspreid vakantie genomen, hij 3 en ik 3, samen 2. Zo hoeven we alleen de eerste en laatste week van de vakantie opvang te regelen. Is me prima bevallen moet ik zeggen!

16. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hoi ,

Ik zwaai en deel knuffel uit voor Losje ,Bouwjaar en al degene die ze nodig hebben.

Ben zelf brak nog ziek en de kinderen... tja als ik een GROTE doos had met voldoende postzegels.....
    En dan mag je zeggen dat het snel school mag zijn of de hormonen maar ik ben het zat dat ze zo astrand zijn ,dingen stuk maken
    (of dingen doen die niet mogen) ,elkaar slaan (pijn doen) en de hele slaapkamer vol stront hangen s'nachts omdat madame geen zin had om naar onder naar de wc te gaan met gevolg dat alles opgedroogd was tegen de morgen ,lekker stonk (dus heb de hele morgen met braakneigingen die kamer opgekuist :(

Ik heb wel mijn afpsraak van de gynè verzet naar de 30e augustus om 11u15.

Bouwjaar ik tel met je mee af hoor meisje!

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    :$ Aargh. Kan me voorstellen dat je ff schrok toen je dat hoorde

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Waarom heb je haar dat zelf niet laten opruimen? (wordt t dan nog grotere bende)
    Jammer dat je kids zo reclacitrant zijn op t moment, sterkte!

19. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

jah (had ik wel zin in om haar laten op te kuisen hoor)
    als ik dat zou doen bouwjaar dan zou ik nog meer werk hebben gehad en wetende dat ML dat niet zou opkuisen (is daar enorm vies van) wilde ik mijn eigen dit nu in mijn toestand van al ziek rond lopende niet aandoen.

Heb ze wel enorm gestarft en pedagigische tik gegeven maar de moed zakt me nog dieper wetende dat ik geen softie ben van straffen.

zit er van te janken (ben helemaal niet fier om dit hier neer te moeten pennen hoor)

20. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Liefoe, niet leuk dat vervelende gedrag! Hoe lang hebben ze vakantie bij jullie? En wanneer begint school weer.
    Mijn oudste heeft een periode gehad dat ie snottebellen aan z'n witte muur veegde... ook niet smakelijk.
    Balen dat je je nog steeds zo ziek/belabberd voelt zeg... hopelijk knap je snel weer op!

Zou vandaag de zon nog gaan schijnen? Lekker geonweerd vanochtend. Geeft niks,een binnenhangdagje, maar iets vrolijker weer zou ik niet erg vinden!

Bouwjaar, heb je een beetje afleiding op t werk? Ik moet nog een week wachten...pfff!

Deel Deze Pagina