De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier heb ik bedacht voor volgende week maandag...bekendmaking geslacht aan familie...

Eclairs (soort soesjes) vullen met roze of blauw en dippen in chocolade.
    Die zetten we dan gewoon op tafel en de eerste die erin bijt zal natuurlijk denken ... huh roze of huh blauw:D
    En daarna dvd kijken:D

2. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ika. Ohh wat erg voor die kinderen. En gelukkig niks ernstig maar wat heeft dat bedrijf dat dan slecht gemonteerd. Die mogen ook heel erg van geluk spreken dat er niks ergs is gebeurd!

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Jeetje Ika, dat zou toch niet moeten mogen zeg! Pfff wat zullen jullie geschrokken zijn.

Lov, leuk idee met die eclairs! (en een lekker idee :D)

4. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Hoi dames,

Lov leuke wagen, fijn dat de mc weer schoon is! Leuk idee voor de bekendmaking van het geslacht. Nodig je iedereen volgende week woensdag bij jullie uit?

Bouwjaar bah wat een nare droom zeg. Gaat helemaal goed komen morgen, ik hoop dat je dan heerlijk kunt slapen morgenavond.

Ik droom ook altijd heel levendig en droom nog regelmatig over de miskraam. De tweede keer hebben we het vruchtje helemaal gezien, dat krijg je nooit meer van je netvlies af.

Mamsie fijn dat alles helemaal goed was en fijn dat T zich weer heeft vermaakt op psz.

Lies balen dat je het zo druk hebt de komende dagen.. goed om jezelf denken he?!

Liefoe wat stout zeg van je kinderen. Groot gelijk dat je ze even goed aanpakt. Wat fijn zeg voor je kapster.

Ika jeetje wat slecht zeg. En wat zal iedereen geschrokken zijn. Lekker rustig aan doen na zo'n eerste drukke dag.

Eda lekker toch, tussendoor even slapen! Ben ook benieuwd naar jullie kamertje.

Losje hoe gaat het lieverd? Leuke foto van je oudste meid in groep 3. Is het goed gegaan?

Jaydee hoe is jouw dag gegaan vandaag?

Mamadj heerlijk zo'n lui dagje. Lekker lang in bed liggen. Het was er ook echt weer voor. Is jullie dakterras al helemaal klaar?

Lizzie wat fijn dat jij dat termijn voorbij bent. Heb geen ervaring met pijn bij orgasmes. Heb je al een goede daginvulling gevonden?

Volgensmij heb ik iedereen nu gehad.

Hier ook een drukke eerste dag gehad. Ben gesloopt. Een lichtpuntje en een minpuntje op het werk. Mijn collega heeft besloten toch weer een spiraal te laten zetten. Ze is 44 en had in een opwelling met haar vriend bedacht (waar ze 8mnd een relatie mee heeft) dat ze nog een baby wouden terwijl haar zoon al 20 jaar is. Elke keer moest ik de verhalen over het zwanger worden aanhoren of als ze overtijd was. Dat viel me erg zwaar en ze weet van alles wat wij hebben meegemaakt. Ook was ik bang dat zij straks zwanger was op die leeftijd en dat ik dat elke dag moest zien en aanhoren terwijl het bij ons allemaal niet lukt (ik gun het natuurlijk iedereen maar dat zou echt zwaar zijn).
    Het minpuntje wat ik toch wel lastig vond is dat een moeder kwam vertellen dat ze 20wk zwanger is terwijl ze al helemaal geen relatie meer heeft met de vader. Ze heeft ook al een dochtertje die over haar heen loopt en nu heeft ze er straks twee en moet ze alles alleen doen. Ik snap niet hoe je dan alsnog zwanger wordt. Vind het soms allemaal zo oneerlijk.

Sorry voor het lange verhaal. Nu lekker relaxen :)

5. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @liefoe: wat goed voor je kapster!!! en spannend ook hé

@ika: amai, schandalig van dat speeltuig... hoop dat jullie als school geen problemen met ouders zullen krijgen

@manouk: lijkt me lastig zo vaak geconfronteerd te worden met al dan niet zwangerschap terwijl je zelf bezig bent. Het leven is niet eerlijk hé

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Manouk, moeilijk zeg al die confrontaties! Het maakt het er allemaal niet makkelijker op....
    Hier ook nog regelmatig het beeld van de miskraam. Wij hebben het ook gezien en inderdaad, dat vergeet je niet meer.

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Manouk. Ik snap heel goed dat je dat beeld nooit meer vergeet. Maakt zo'n impact. Daarom heb ik niet naar ons kindje gekeken. Ik heb nu een mooi plaatje in mijn hoofd. R heeft het wel gezien en zei gisteren ook ik weet nu wel hoe ons kindje er nu uitziet. :(
    En de dag indeling. Heb nu nog vakantie gevoel. Allemaal leuke dingen doen. :D
    Komt straks wel. ;)

Mamsie. Jij had toen ook foto's in je album gezet toch? Heb toen ook ff zitten twijfelen of ik wel moest kijken. Toch gedaan.

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Manouk, het lijkt me heel moeilijk die confrontaties. Je kunt er ook niet aan ontkomen al zou je dat willen :(

@Lov, leuk idee met die eclairs. Het is fijn om er iets feestelijke van te maken.

Dat speeltoestel... Het is echt schandalig. De aanblik op het plein is ook zo triest nu met die hekken eromheen. De kinderen hebben vorig jaar zelfs dit toestel uitgezocht uit de catalogus. Je zou toch verwachten dat zoiets 100% betrouwbaar is. Stel je voor dat dit na schooltijd was gebeurd zonder volwassen erbij :(

9. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Klopt, die confrontaties kun je helaas niet ontwijken.
    Maar gelukkig laat mn collega over twee weken haar spiraal weer zetten dus hoef ik dat allemaal niet meer elke dag aan te horen. Daardoor ga ik al met een lekkerder gevoel naar het werk, daar zag ik echt tegenop. Ze heeft het namelijk nogal vaak over zichzelf en heeft het er dan continue over etc.

Bah Ika idd een heel naar idee. Zielig ook voor de kinderen.

10. mgbk

mgbk Niet meer actief

Hey meiden, geen internet hier dus duur om te internetten. Wifi s ook belachelijk duur.
    Wilde toch ff reageren op losje. Je bent ongesteld geworden las ik? God meis wat een tegenvaller! Het wil nog niet best lukken met ons vier. Knuffel en dikke kus aapie.

En wil bouwjaar héél veel succes wensen voor morgen. Spannend meis. Hoop dat alles goed is.

Heb verder niks gelezen dus hoop dat ik niemand vh hoofd stoot.
    Kus voor iedereen.

11. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hey meiden,

Ik lees alles.mee hoor alleen even geen puf om te reageren!

Net een hele toestand gehad, de buurvrouw had haar auto voor onze oprit gezet, dus ik ga naar buiten....en zeg tegen haar "wat als ik nou zo weg moet?"
    Kan me niet schelen zegt ze.....
    Dus ik zeg "en als ik nou met me kids naar het ziekenhuis moet?"

Begint ze toch te schelden en de schreeuwen.... k*tkinderen...k*nkerkinderen, ik haat jouw kinderen...blah blah blah....
    Dus toen ben ik even over het hekje gesprongen en ben ik haar te lijf gegaan...
    Niet de goede oplossing maar het was echt niet normaal....
    Ze zegt dat we de hele dag ruzie maken:(
    En schreeuwen:(

Ze heb de politie gebeld, maar die zeiden dat ze haar auto weg moest halen, en niet dat soort dingen moest roepen...
    Tegen mij zeiden ze,"u weet zelf dat u fout was" dus laten we het hierbij. ..

Ze vind ons asociaal. ...:$

Alle buren zijn het met ons eens dat mens spoort echt niet!
    Pfffff zit nog te shaken op de bank....en ik heb striemen in me nek die zeer doen!

Normaal ben ik helemaal niet zo:)

Ik wil bouwjaar nog even succes wensen voor morgen!!!!!!
    En voor de rest even een dikke knuffel!

12. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @ika: kunnen de kids dan aan dat speeltuig ook buiten de schooluren? dacht dat schoolterrein altijd afgesloten was

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @losje, jemig wat erg :( Ik kan me voorstellen dat je rood zag. Niet de goede reactie natuurlijk, maar als mensen zo doen. Brrrrr dat kan je zo kwaad maken, zeker als ze over je kinderen beginnen.

@Eda, ons schoolplein is ook een openbare speelplaats voor kinderen tot 12 jaar tot 21.00 uur. Dat is met veel Nederlandse schoolplein en zo. Gelukkig waren er genoeg bhv collega's aanwezig. Ik ben persoonlijk van mening dat dit bedrijf een enorme vergoeding gaat betalen. Van mij mag dat ding nu al weg en plaats maken voor een heel ander toestel.

14. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Losje even in reactie op jouw, je kinderen moeten ze afblijven ook woordelijk, dan word het zwart voor je ogen. Politie reageert niet voor niks zo rustig op je. Maar is wel zwaar klote zo'n buurvrouw, is toch niet die van de bramenjam?

15. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Losje. Groot gelijk hoor!! Van je kinderen moet xe af blijven. Zou maar is echt zo zijn. Gek mens!!

Truste dames. Ik ga een poging tot slapen ondernemen.

Bouwjaar succes morgen. Denk aan je!!

16. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Bouwjaar succes morgen!! Hoe laat mag je? Eerst nog werken? Of een vrije dag?

Losje, wat een buurvrouw zeg! Ik geef je groot gelijk! Niemand mag zoiets zeggen over je kinderen. En wat nou aso, zij loopt met k*t en k*nker te smijten.
    Mss nog zo'n mooi hekje maken, maar dan voor je oprit...

Ika, wat schrikken zeg van dat speeltoestel! En dat op dag 1... geen leuke start van het schooljaar.

Lizzie, trusten! En de rest ook natuurlijk, Ik duik er ook in!

17. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nee is niet de buurvrouw van de jam....dat is zo'n lief mens!
    Nee de andere kant, hun huis staat al zeven jaar te koop, onkruid zo hoog als me auto....gordijnen altijd dicht verf bladerd overal van het huis, jet word een echt bouwval!
    Ze zei ook dat ik niet werkte en alleen met me luie reet op de bank zat, en dat me man ook niets deed:(
    We hebben laatst dat witte hekje ertussen geplaatst omdat we hwt aanzicht van hun tuin zo zat waren.

Nou ongi zet lekker door hier...pffff loop helemaal leeg...
    Maar goed ik hoop dat het over een paar dagen over is, ik heb berekent dat ik dan me ei krijg rond de uitgerekende datum(van ons ☆) em mijn dochter haar verjaardag!

18. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Bouwjaar, heel veel succes vandaag!

Losje, wat vreselijk dat je buurvrouw dat allemaal gezegd heeft:$ Snap jouw reactie wel!
    Hoop dat je nieuwe cyclus veel geluk brengt:)

Ika, wat schrikken zeg! Bedrijf mag inderdaad wel met een goede schadevergoeding komen.

Mgbk, kus terug!

Fijne dag allemaal, ik ga weer lekker werken;)

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Bouwjaar, succes meid! Denk aan je vandaag!

20. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Goedemorgen dames,

Zo, allereerste werkdag zit er alweer op. Gister vooral vergaderd enzo, bah! Vandaag de eerste lessen. Altijd weer een beetje chaotisch, omdat roosters toch niet blijken te kloppen etc. Ben dus benieuwd wat deze dag gaat brengen. Vanavond gezellig met mams en zusje naar de film.
    Gister bij de VK geweest, alles goed alleen moet ik a.s. woensdag (morgen) terug voor een vervroegde groeiecho. Mijn baarmoeder was een stuk groter dan normaal voor deze termijn dus wil ze het kindje opmeten. Ik maak me geen zorgen dat de baby te groot is aangezien mijn baarmoeder elke keer al boven gemiddeld is en op echo's onze baby gewoon netjes gemiddeld groeit of soms zelfs iets eronder. Maar goed, we zullen zien. Verder ook bloed geprikt voor Rhesus C. Dus even wachten op de uitslag.

@Bouwjaar, succes vandaag met je echo! Hoop dat je ervan kunt genieten.

@Ika, wow dat is schrikken zeg dat klimrek. Daar mogen ze inderdaad wel even flink uitleg over geven.

@Losje, nou als ik alles zo hoor is jouw buurvrouw juist het asowijf! Heel vervelend zo een buurvrouw.

Zo en nu ga ik opschieten om naar mijn werk te gaan. Fijne dag!

Mag je trouwens zelf die lijst van bevallingsdatum etc. aanpassen of is er één iemand die dat doet? Zie namelijk dat mijn leeftijd nog steeds op 23 staat terwijl ik sinds eind juni alweer een jaartje erbij mag rekenen haha.

Deel Deze Pagina