Lief lekkere kerel heb je zeg.... Buren...ik heb wel leuke buren...ach iedereen heeft zijn gekek dingen hahah Een buur heeft een bos in de voortuin en achterom en zo`n grote voortuin hebben ze niet. En de andere buren ... de vrouw schreeuwt graag ... ook om 12 uur s`nachts. Dochter is 18 en zit altijd thuis bij haar ouders...zie je nooit eens met meiden of jongens altijd thuis. Nou ik was wel anders op die leeftijd ZWschapvergiftiging heb ik gehad bij de oudste...niet fijn. Hellp is een acute vorm en dan moet je meestal gelijk ingeleid worden of een kzsnede... Parel balen he dat het huishouden gewoon doordaait en vooral als je meer thuis bent....maak je ook meer rotzooi hhaha IK kom weer eens niet van mijn hoofdpijn af....achter de pc zitten is dan ook niet echt handig he
Zal proberen asap iets laten weten. Net broodje kunnen eten maar nu slaan de zenuwen toe. Hartslag ik verhoogd
Lov, vooral mijn man maakt meer rotzooi Word daar simpel van. Fijn dat hij voor zichzelf wil beginnen maar, alles word voor de bank neer gesmeten, hij schopt zijn schoenen uit en trekt zijn benen op de bank en dan zal het wel weer zo. Ik struikel helft van de tijd over de tuin boeken enz. Dus ben radicaal aan het sorteren wat de papierbak ik kan en wat op geborgen en wat hij WEL nodig heeft. Is logisch bouwjaar, komt goed
Thx ja mijn man zal heel zeker lief mogen zijn de eerste tijd. Ivm. Die buren dat was 9/10 te doen om jaloezie kwestie als je mooie en brave kids hebt, goede jobs , 2 auto's , je huisje vanbinnen en vanbuiten in orde ... Zij had niks ze woonde van de bijstand, ex man zat aan de alcohol en drugs , handjes stonden los en wij als pas gehuwd koppel , baby'tje ,... Erg kut want door haar hebben we van april 2005 tem 21/12/2006 daar gewoond , echt ons huis te koop gezet... Bouwjaar , ik denk aan je alles zal goed zijn voel het van binnen!!! Parel , zwelgje ken ik nog van vroeger Leuke tekenfilm en liefkozend Lov, je idee van de eclairs vond ik leuk dus zeker doen!
Nee geen twijfels..... Was gister natuurlijk een beetje rare dag, maar 's avonds erover gehad.... Hij keek heel sip, en heeft een muffin met slagroom voor me gehaald vlak voor de winkels dicht gingen Want heb natuurlijk niets lekkers in huis en daar had ik heel erg trek in! Hoe is het met je hoofd?
Prima en nu op die stoel van 'genieten' met 1 bil gaan zitten , want ik denk niet dat dat al met 2 wangen zal gebeuren jou kennende
Losje maar goed dat je ventje met je eens is! Hier is de mijne met de dochter voor de 1e x naar de logo , met een lang lip but I DON'T CARE