Gelukkig Ja goed nu....pfff eindelijk. Was er gewoon slecht van. Maar het komt vanuit mijn nek, en dat heb ik helaas vaker haha lief goed gezegd
Ik heb nog lang niet alles bijgelezen omdat ik het druk heb op mijn werk en ik natuurlijk helemaal niet mag pretinternetten Ik wil toch even reageren op Bouwjaar: Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee En beloof me 1 ding, vanaf nu voor de volle 100% gaan genieten he! Je wilt niet achteraf spijt krijgen dat je er niet goed van hebt kunnen genieten.
Jeeeeuj bouwjaar van harte!! Kom speciaal ff het goede nieuws lezen. Fijn fijn fijn fijn meis!! Kus voor iedereen!
Lov, balen dat je hoofdpijn vanuit je nek krijgt Bouwjaar, YEAH SUPER!! Argh die moeder van mij, normaal een schat van een mens, maar ja pa nu in een kl*te situatie en het is te merken, damn. Ik zou even kijken of ik vandaag even wat spullen daar op kon halen, maar ik kan het gewoon niet. Dus ik stuurde een app dat het nu niet lukt, boodschappen ook naar morgen verschoven want heb erg veel last van mijn rug en heupen. Krijg ik terug, ik had een baan van 32 uur, toen ik zwanger was en moest mijn huishouden er ook gewoon bij doen en heb tot 4 weken voor de bevalling gewoon gewerkt en pap ook. Jullie zitten beide in de WW DUS TIJD ZAT!! Stak me heel erg, zitten beide liever niet in de WW en ik kies er niet voor om zoveel pijn in mijn rug te hebben en om zoveel klachten te hebben, had graag nog gewerkt en klachten vrij geweest, zodat ik volledig had kunnen genieten. Zit gewoon te huilen op de bank, vind zo'n lullige opmerking. Kan ik er wat aan doen dat ons pap thuis vervelend is door dat hij thuis zit. Weet je eindelijk hoe ik me voel. Mijn vent zit al 10 maanden thuis en nu eindelijk komt er schot in dat hij kan gaan werken. Ik weet niet wat ik nu voel, boos, verdrietig en beetje uit het veld geslagen... Nooit verwacht zo'n rot opmerking te krijgen van haar.
ai parel dat is ook niet netjes meid van je moeder..... Stress of niet dat zeg je niet....bel haar gewoon op dan...ik zou het niet zo kunnen laten ..
Ja heb een app terug gestuurd, maar die word genegeerd. Heb terug gestuurd dat mijn man is werken en dat ik het dan fijn vind om het huis even aan te pakken. En dat ik er ook niks aan kan doe dat mijn heupen pijn doen dat ik dat niet expres doe. En dat ik graag had gewerkt Misschien dat ik haar zo wel even bel, ze mag best weten dat dit heel erg pijn doet. Doe verdorie mijn best en ik kan niet meer dan dat. Had me graag beter gevoeld.
Ja als ik het goed begrijp deed je iets voor haar toch? Daar mocht ze al blij om zijn denk ik dan...ze zoujuist iets voor jou kunnen doen als je zoveel last hebt
Ja moest iets op halen, of ja ze had gevraagd of ik dat op wilde halen, en eigenlijk kan ik dat net zo goed donderdag doen, want dan moet ik toch bij hun achter in de straat zijn, want moet dan weer oppassen. Ik snap haar reactie ook niet goed. Ben alleen maar voor hun bezig. Heb een deel van hun problemen opgelost en dan krijg je dit terug terwijl je amper iets kan
Mmmm ML was na een kwartiertje terug thuis... had ik verkeerd gekeken op het papier van afspraakuur te laat dus geen visite kunne doen... Heb erna wel ff gebeld ,dat het mijn fout is want ML zijn kop stond ook niet waar hij moest staan zei hem (moet ik dan echt alles regelen en je ziet het dan gebeuren zo'n zaken). Ze nam het niet erg op ze hoorde aan me dat ik ziek was. Parel ,jeeeeeeeeeeemineeee seg ,grrrrr ook al ben je op WW of wat dan ook een beetje begrip kan toch Ben aan't denken om mijn moeder als meter te vragen maar ML denkt dat het een plan is wat op niets zal uitdraaien. Durfde het vandaag ook niet te vragen ,misschien morgen.
Nee is niet netjes...en hoef je ook niet te accepeteren lieverd Misschien beter als je haar opbelt en dit zegt..nu maak je je druk en je bent zwanger dan is dat niet nodig!
@lov hoe gaat t met je hoofdpijn @losje lief dat je man nog wat lekkers voor je gehaald had @parel geweldig die opmerking van je ma. Daar zit je echt op te wachten Nou even een uitgebreidere versie. Ik werd langzamerhand lamlendig in die wachtkamer. Uiteindelijk bleek dat ze haar poli niet geblokkeerd hadden terwijl ze een vergadering had tot half 2. Daarna nam ze ook alle tijd voor ons. Onze frummel is een lekkere tegendraadse want t wilde niet goed meewerken Het ligt nog stuit en met de rug naar voren waardoor ik nog ff een rondje moest lopen en moest springen omdat t een beetje moest draaien omdat ze ander de buik en t hart niet goed kon zien. Het was net wat gedraaid waardoor ze het net kon zien. Een 'en profiel' plaatje maken van het hoofd lukte niet dus geen plaatje mee gekregen. Verder was de buikomtrek helemaal gemiddeld, belangrijkste maat voor t gewicht. Hoofd omtrek is aan de kleine kant (p5) maar dat schijnt vaak te zijn bij kindje die stuit liggen (dolichocephalie bij stuitligging zegt t formulier). En de BPD* was ver onder de P5, maar in het hoofd was alle zoals ze 't verwachten dus ik hoefde me geen zorgen te maken. Dus de biometrie moest gevolgd. Dan nog het meest miraculeuze: bij de echoscopiste bij de vk-praktijk stond op het formulier placenta hoog anterioir. Nu in het zh zei ze de placenta ligt achter. Ik: "Huh?!" Het formulier zegt posterior en laagliggend. Dus precies het tegen overgestelde Omdat de placenta in de buurt vd bm-mond ligt werd een 30 wk echo geadviseerd voor de placenta lokalisatie. *DBP: (ook wel BPD) biparietale diameter, dat is de afstand van oor tot oor Daarna naar t gemeentehuis geweest om de erkenning te regelen. Hoefden nog geen 5 min te wachten. Vervolgens lekker thee en taart gegeten en rondje in de stad gelopen.
Bij mij was ie idem opgeschoven dus dat kan hoor en als die zo met zijn of haar rug naar je buik ligt kan het best zijn dat je ze soms niet zo optimaal voeld. Hier ook eentje met klein hoofd MAAR dat kunnen ze SNEL inhalen hoor
@lief ik zei tegen haar huh dan is ie verschoven maar volgens haar kon dat niet. Hij zou dan ook wel veel verschoven zijn. Oja en de voeten lagen wat ik af en toe iets voel dus dat moet het dan wel zijn
hoezo kan dat niet ?Je bm groeidt toch ook enorm van 12 weken tot 20 weken? Gek...niet op jou bedoeld maar algemeen ,ik zie toch het verschil met mijn echo op 14weken en nu op 19 weken die placenta lag echt niet meer waar hij zat. ZIE JE VOELD JE KLEINTJE !!!
Ik heb geen er geen verstand van lief. Geen idee wat wel en niet kan. Je bm groeit en daarom zou je misschien eerder verwachten dat ie mee omhoog groet ipv naar beneden? Van voor naar achter geen verklaring voor
even korte reactie (hier ook op werk...): bouwjaar, schitterend voor je dat alles er goed uitziet!!!!
Gaat goed gelukkgi weer Lijkt mij ook niet dat een placenta naar onder groeit eigenlijk...omhoog wel ja. Nou super dat alles goed is meid! Bizar wat ze allemaal nakijken he
@Bouwjaar, wat fijn dat alles goed is! Wel apart met de placenta. Ik heb ooknde placenta hoog achter liggen.