Bouwjaar top! Fijn dat alles helemaal goed was, geen idee over die placenta. Leuk dat jullie een lekker taartje gegeten hebben Parel niet leuk zeg zo'n reactie. Snap dat je daar boos en verdrietig van word. Inmiddels al gebeld? Succes! Losje pff wat een gedoe zeg met die buurvrouw. Ik had me waarschijnlijk ook niet in kunnen houden. Hoop dat het huis snel verkocht wordt en dat er leuke mensen komen te wonen. Wat een aso wijf zeg. Niet te druk om maken hoor, dat is ze niet waard! Lov balen van je hoofdpijn, gelukkig is het nu minder geworden. En wat balen van je schoonmoeder, snap dat je dat niet zo leuk vind. Mgbk een dikke kus terug! Lekker genieten Liefoe wat een flauwe opmerking van je man, foei! Lies succes met alle drukte! Jaydee ging de tweede dag al wat lekkerder? Mamsie alles lekker opgeruimd met T? Haha van je kind moet je het maar hebben. Ika hou je het nog vol? Lizzie groot gelijk dat je nu lekker van je vrije tijd geniet. Lekker vakantiegevoel Mamadj hoe is het met jou? Pff ben helemaal kapot.. nu al na 2 dagen haha. Morgen de dag dat we naar het ziekenhuis gaan. Net infoboekje doorgelezen en ze gaat morgen ook met zo'n eendebek naar mn baarmoedermond kijken etc. Ieehhh dat lijkt me heel pijnlijk en eng. Ook een inwendige echo maar die heb ik al heel vaak gehad. Ben heel benieuwd naar morgen en ook wel een beetje gespannen omdat ik niet echt weet wat we kunnen verwachten. Fijne avond X
manouk. eendenbek is niet pijnlijk hoor. Vervelend dat wel. Ik vond het alleen bij de miskraam ijnlijk. ( zat ook een kindje in de weg) HEEEL veel succes morgen!! Hier. Wil iemand mijn vent lenen?????? Grrrrrrrrrrr hij voelt zich niet zo lekker.... En is net een klein kind. Hoef hem nog net niet te voeren. Wat is dat toch met mannen...
Lov nee nog nooit gehad! Dankje voor de geruststelling Bouwjaar haha Lizzie oke gelukkig. Dankje! Pff ja mannen en ziek zijn is altijd een drama. Je kunt beter alvast de uitvaart regelen.. haha Succes ermee.
@Manouk, het werk was vandaag goed te doen. Ik had geen klas. In de groep die ik zou overnemen staat een hele goede stagiaire die prima onder supervisie de klas zelfstandig kan draaien. Dus ik heb heel wat kleine klusjes voor mijn collega's kunnen doen. Heerlijk alles op mijn eigen tempo gedaan.
* stelt een grote opening voor creche de papa's * Manouks een eendebek is meestal voorverwarmd in zo'n speciaal bassin en niet pijnlijk je hebt ze in verschillende formaten.
Bouwjaar, heerlijk hoor! Toch echt een geruststelling he meid! Lov, fijn dat je wat opgeknapt bent! Manouk, spannende dag he morgen! Zoals de anderen al zeggen, valt allemaal best mee. Het is alleen knetterspannend! Ws moet je ook bloedprikken etc. Het enige onderzoek wat ik destijds pijnlijk vond was een HSG. Daarbij spuiten ze een vloeistof in je eileiders om te kijken of deze helemaal open zijn. Denk niet dat jij dat onderzoek ook krijgt omdat je al 2 zwangerschappen hebt gehad (bij mij lukte het toen niet om zwanger te raken). Parel, geen leuke opmerking van je moeder zeg! Losje, hoe is het? Beetje tot rust gekomen? Hier inderdaad aan het opruimen geweest vanochtend. Beetje teveel achteraf want vanmiddag werd ik helemaal naar (wat duizelig enzo). Ben ook erg moe dus vanavond maar eens op tijd naar bed.
Liefoe, kan altijd keer gebeuren je te vergissen toch?! Bouwjaar, ja die opmerking was vol klasse en stijl Nou was een hele echo, fijn dat verder alles goed is. Wel heel raar van je placenta. Fijn dat de erkenning geregeld is. Manouks, die eendenbek is even een rottig gevoel, maar geen pijnlijk gevoel. Heb het er over gehad, was zo niet bedoeld, heb der gezegd dat ze dan de volgende keer even na moet denken voor ze iets typt, omdat ik nu erg teleurgesteld was in haar reactie. Vond ze heel vervelend. Lizzie, pff mannen als ze ziek zijn Mamsie, rustig aan he. Niet te veel doen, ik kreeg toen straks harde buik van veel doen Pff ben helemaal op. Mijn moeder dus gesproken en ze had het niet zo willen doen overkomen, maar heb der wel ff gezegd hoe ik mij der onder voelde. Uiteindelijk kwam er uit dat mijn ouders het gevoel hebben niet genoeg voor me te kunnen betekenen, wat absoluut niet is, want NORMAAL helpen ze mij wel en doen ze vriendelijk. Flink zitten huilen en toen manlief thuis kwam vond hij me als een vaatdoekje op de bank, hij verschoot er van en was best boos op mijn moeder zo te reageren. Maar goed komt allemaal wel weer goed. Nu even rustig aan doen.
Wil Manouk nog ff veel sterkte wensen voor morgen!! Probeer de onderzoeken ontspannen in te gaan. Gevoel vd eendenbek is wat vreemd maar pijnlijk is het niet hoor. Zeker niet als je probeert te ontspannen. Ook nog geen 30 maar al paar keer zon eendenbek in mn fluit mogen verwelkomen. Sterkte voor jou en je vriend. Hoop dat jullie er wat aan hebben zodat ook jullie snel een wondertje mogen verwachten!
@parel: sorry, had nog niet op je post gereageerd: wel jammer dat je mama zo'n uitspraken doet, doet pijn hé van je eigen moeder, en je doet maar je best, toch? de stress zal haar idd parten spelen, want ze heeft toch liever dat je het rustig aan doet en een goeie zwangerschap hebt, dan dat je je overdoet en dan problemen krijgt.... @manouk: gewoon proberen te ontspannen en dat is niet pijnlijk hoor zo'n gyn onderzoek (kan wel ongemakkelijk zijn als je gespannen bent en hangt ook af van de persoon die het doet vind ik) mannen zijn tere beestjes hé... in België doen ze uitstrijkjes veel vroeger, vanaf 18 jaar denk ik! we krijgen zelfs folders en zo voor korting bij sommige acties
Bedankt meiden voor jullie lieve woorden jullie hebben me weer een beetje gerust gesteld! Mgbk bedankt lieverd! Mamsie ik hoop dat dat bij mij idd niet nodig zal zijn zo'n hsg. Jullie hebben toen ook alles laten onderzoeken? Was dat voor T? Ik ga er blanco in morgen dus we zullen zien. Fijn om te weten dat ik af en toe naar jouw ervaringen kan vragen Rustig aan doe he?! Parel fijn dat het uitgepraat is! Ika lekker zo'n dagje. Fijn dat je alles op je eigen tempo kon doen. Eda oh dat is wel vroeg in België. Ik heb nog nooit een uitstrijkje gehad. Ik lig lekker in bed tv te kijken. Vl is beneden voetbal kijken, daar had ik geen zin in lekker op tijd slapen vandaag! Alvast welterusten allemaal.
Ja, bij hem was het pas in ronde 23 raak. Zijn na een jaar naar het ziekenhuis gegaan. Succes morgen he meis! Komt vast goed! Meiden, ik ga slapen. Truste!