Mgbk geen sorry zeggen, dat geeft toch niet Ik wist er eerst ook niet veel van. Bij de ene lukt het alsnog om met een korte lf zwanger te worden maar het maakt de kans wel kleiner. Fijn dat jullie leuke dagen hebben gehad! Heerlijk uiteten geweest. Veel plezier bij je mams. Slapen lukt niet
Manouks in het zk is het altijd een beetje afstandelijk en medisch... ze bekijken niks per gevoel maar puur medisch. Klopt volgens mij dat je lf niet te kort moet zijn, dan kan een eitje niet innestelen ... Nu helaas weer 3 maanden wachten.....maar da is helaas als je de mmm ingaat. wachten wachten. Mgbk hopelijk even goed uitgerust.... Jaydee super dat alles goed was!!! Altijd belangrijk. Die huilende mevrouw bezorgde mij ook even kippenvel.... Maar wie weet wat er was.... Ika hahahaah je kan ook niet bang zijn voor iets waarvan je niet weet wat het is ik had dat ook niet de eerste keer. Tweede keer was ik niet perse bang maar wist wel goed wat me te wachten stond. Nu denk ik....oh moet nog een keer. Maar weet hoe mooi het is de geboorte van je kind....dat ik niet kan wachten. Zo hier gegeten en de kids gaan bijna naar bed.....rust hahaha
Alleen even kort reageren op Manouk. Kom vanaaf even verder kletsen! Manouk, mijn ei is meestal op dag 18-19 en ik heb een cyclus van 28 dagen. Dit leverde geen problemen op, het is alleen handig om te weten dat je ei dus niet "standaard" tussen dag 11-14 zit bij een cyclus van 28 dagen. Ik heb overigens nooit ovu-testen gebruikt dus bij T het eerste jaar vooral rond dag 11-14 geklust. "logisch' dat het dus niet raak was in ons geval. Fijn dat ze direct naar een evt chromosoomafwijking gaan kijken!
Nee maakt niet uit joh, dat gebeurd helaas nou eenmaal ook. Er iemand die me weer terug kikt om mijn roze wolk , dus ik zit er weer hoor @lizzie ja dat wilde ik ook kijken @lies wel een beetje balans houden he. Dus foei, niet meer je lunch overslaan!! @ika grappig dat je ook wel nieuwsgierig bent naar de bevalling. Ik denk dat ik t maar probeer over me heen te laten komen. Tis toch allemaal niet. Ik wil ook geen ruggenprik als t niet nodig is en zou bij voorkeur ook een natuurlijke bevalling hebben. Frummel ligt nu stuit dus ik hoopd dat t wel draait voor t eruit moet, maar t heeft nog alle tijd om dat te doen @manouk ohhh dan is 14 helemaal normaal. Ik dacht dat t er maar een paar waren joh. Haha nou ja weer wat geleerd Enerzijds irritant dat ze je 3 mnd wil wachten, anderszijds heeft ze wel een punt dat t nog geen jaar na de laatste mk is. Soms kost t wat meer tijd. Maar ja als je eenmaal besloten hebt dat je voor een kindje gaat wil je t liefst gisteren zwanger zijn en als je dan ook al 2x aan het geluk hebt mogen snuffelen duurt alles te lang. Ik hoop dat die hele mm niet nodig is!
Bevalling. Denk dat iedereen het liever zonder doet. Betekend ook dat alles lekker vlot kon gaan ( of je bent een echte bikkel) Ik ben er op zich niet tegen. Maar ik schijt in mijn box als ik aan al die naalden en zooi denk. Ohh en infuus. Nee dank je..... Pfff wordt nog wat lol Box. We hebben een box. Ziet er uit als of hij niet gebruikt is 55 euro. Koopje. Zit ook een boxkleed bij maar weet nog niet of ik die ook ga gebruiken. Fijne avond dames..
@Bouwjaar, goed zo weer hop hop op die roze wolk En stuitligging zegt nog niks met deze termijn. Het kindje heeft nog alle ruimte om te buitelen. Zelfs vlak voor de bevalling kunnen ze nog draaien heb ik gelezen. @Mamsie, tot vanavond! @Lov, idd weet ik nog niet wat me te wachten staat. Maar ja elke bevalling kan ook weer anders zijn. Ik ben ook niet zo bang aangelegd en heb wel een hoge pijngrens volgens mij. Ik laat het over me heenkomen Zoals mijn tante zegt. Ik baar liever een kind dan dat ik kiespijn hebt. Voor een bevalling krijg iets moois terug
Zo, daar was ik weer! Lies, succes met werken meid! Ik ken dat, die drukke weken Denk wel aan jezelf he meid! Lov, hoe is het met je nek? Beetje opgeknapt vandaag? Altijd fijn, die hormonen die voor een potje janken zorgen he.... Ik herken dat.... Losje, niet fijn zeg migraine! Rustig aan kunnen doen vandaag? Raar dat je ongi zo kort was! Hopelijk komt je ei snel; kunnen jullie weer aan de bak. MamaDJ, was het lekker op het strand? Leuke foto's op fb! Ook alweer 20 weken, wat gaat het toch snel allemaal he! Liefoe, hopelijk vannacht minder muggen en vliegen! Veel plezier vanavond. Lizzie, lekkere lunch gehad? Leuk, die box aanschaffen! Jaydee, super dat alles goed was! Naar hoor, als je ziet dat het bij een ander niet goed zit. Het is de realiteit maar o, zo beangstigend.... Ika, gek he, je bevalling komt echt dichterbij! Ik vond mijn eerste bevalling echt goed te doen. Hoop dat het deze keer weer zo gaat maar ja. Ben er ook nuchter ingestapt. Je kan je er toch geen voorstelling van maken. Mgbk, welkom terug lieverd! Fijn dat jullie het lekker hebben gehad! Nu de spannende laatste wachtdagen...... Eda, ook voor jou komt de bevalling al dichterbij. Komt allemaal goed meid! Hier weer een opruimdagje gehad! Er komt eindelijk schot in. Wat verzamelt een mens toch een hoop rotzooi he.... De eerste babywasjes gedraaid (hoes mc, bekleding kinderwagen). Helemaal blij! Even een ander, ietwat gênant, vraagje: iemand ervaring met aambeien en wat je er aan kan doen?
Lizzie hahahahaha gaan we schelden (hoer heerlijke lunch gehad) Lies wat bouwjaar al zegt, foei....je moet wel goed eten!!!! Manouk ga lekker optijd slapen meis! Ik zit ook nu rtl4 te kijken. Hey aapje heb je het lekker gehad! Ja pijn in me nek en vannacht migraine, nu alleen pijn in me rug.... Tja moet je maar niet vechten met de buurvrouw(verder heb je niet veel gemist hoor) Ik moet eigenlijk douchen maar ik lig zo lekker hahahaha dus als jullie me ruiken doe dan je neus maar dicht
@Mamsie, ai dat is pijnlijk aambeien. Ik heb zelf geen ervaring maar manlief wel. Wat bij hem goed werkt is als hij er erg last van heeft om de zalf en de zetpillen van Sperti gebruiken. Daarnaast zorgen dat je goed drinkt en je voldoende vezels binnen krijgt. Aambeien ontstaan vaak doordat je teveel kracht moet zetten bij de grote boodschap.
Mamsie ik hoor dat vaker dat vrouwen dat hebben in de zwangerschap, je hebt zalfjes maar volgens mij ook medicijnen maar die zal je wel niet mogen! Even bij de apotheek vragen meid!
Thanks voor de tips meiden! Heb hem al vanaf de geboorte van T (tja, dan pers je ook behoorlijk ). Nooit echt last van gehad maar sinds een paar weken bloed hij regelmatig. Zal morgen eens naar de apotheek gaan!
Losje. Oeps. Hahahha typen op een telefoon is ook moeilijk. hahhaah Sorrrry!! vind de rtl aflevering tot nu toe saai. Te veel herhaling. En ben jij dat jah... Ik bullit al de schuld geven. Mamsie. Heeeel vervelend zo'n ding. gelukkig kunnen de andere je helpen. Ikke geen ervaring mee.
@mamsie ik had er last van toen ik eerder in de zwangerschap een moeilijke stoelgang had. Maar sinds dat weer loopt ook dar geen last meer van. @mgbk gelukkig woon je ver genoeg weg, ik ruik niks
Mamsie ja gaat wel. Komt ook omdat ik niet meer op mijn buik kan slapen. Moet dis op mijn zij en daar krijg ik gelijk last van. Ika nou hier ook hoge pijngrens maar aangezien de bevallingen niet zo soepel gingen was het toch even pittig. Ik heb het beide keren zonder pijnstilling gedaan en wil dat nu weer. Heb een heftige eerste bevalling gehad zonder iets dus dan moet dat nu ook lukken Zit ontvoerd te kijken nu......zo heftig
@Lov, een ruggenprik lijkt me idd niks. Ik heb zelfs gelezen dat daardoor je bevalling nog langer kan gaan duren. Tevens mag je dan niet meer lopen en is er zelfs een kans dat je je benen niet meer voelt. De pijn is er ook niet voor niets