Hoi meiden, Lizzie sterkte meid met de laatste dagen. Meiden die moeten werken werkse. Bouwjaar even een paar baaldagen mag best, heb het bad geholpen? Dido het is alweer donderdag hihihi! Mgbk nou meis morgen vakantie en geniet daar maar even lekker van, wel vervelend die onzekerheid, knap dat je er zo nuchter over bent! *dans dans dans dans* voor lov!!!!!!! Heel veel plezier en succes straks, dus waarschijnlijk moeten we ons donderdagdansje verplaatsen? Ooooo spannend hoor misschien kunnen ze wel wat zien!!!! Nou hier dag en nacht verschil met gister.....voel me heel goed (beetje vaag?) Me moeder komt vandaag, weer een tijd niet gezien, hahahahahaha eerst maar even snel opruimen hier pfffff mama's kunnen niet echt ziek zijn want dan lijkt het net of er een bom is ontploft!!! Nou ik ga even als een speer door me huis razen. ..... Tot later oempaloempa's♡
Eda wat is unief? Universiteit? Zijn het levendige dromen? Losje hoe gaat het vandaag met je? Lizzie sterkte nog met even doorbijten. Zal niet meevallen, zeker als je weinig slaapt. Toeter wat supergaaf zeg ik smelt by het idee alleen al. Dido ook super zon band met je nichtje. Direct vanaf het begin. Bijzonder. Lov voor de tiende keer, succes meis. Denk aan je. Ben benieuwd of ze het geslacht zien. Willen zien. Bouwjaar ben je wat beter opgestaan vandaag? Moet je werken? O ik lees het al. Gaan ze by de vk niet ff spieken? Als je héél lief met je ogen knippert? Dank je wel voor je opmerkingen over het contract. Weet je, ze doen allemaal maar. Mijn zw schap gaat echt boven mijn werk. Heb ik wel geleerd uit het verleden. Prive gaat altijd boven werk en ook met minder geld redden we het wel. Dat lost zich wel op. Kan niet te lang duren natuurlijk maar goed. Over die declaratie. Het college het gisteren gebeld. Zij vinden ook dat de gynaecoloogische zorg vanwege de miskraam onder verlosk zorg valt en dat dit dus niet onder eigen risico valt. Heb daarna unive gebeld en die gaat de declaratie nu heroverwegen. Krijg hopelijk vandaag uitsluitsel. Lies fijn dat de misselijkheid wat minder lijkt te worden.
Das niet vaag aap, das fijn! Miss wat verkeerd gegeten? Veel plezier met je mams. En nee mamas kunnen eigenlijk niet ziek zijn. Haha erg toch. Die mannen doen hun best, maar de mamas overtreffen lukt ze nooit. Die multi tasken als een gekko!
@mgbk bij onze vk-praktijk is er een aparte echo-kamer. Zelfs als ik lief zou knipperen: ze kan t niet, er staat geen echo apparatuur in haar spreekkamer Owh relaxed dat ze t gaan heroverwegen. Hopelijk wordt t helemaal vergoed @losje lekker toch dat je je weer beter voelt? Gelukkig maar.
En als je nou al lief knipperend met je ogen achteruit richting echokamer loopt?? Pruillipje opzetten en dreigen dat je gaat stampvoeten en huilen? Ja ik hoop ook dat unive het advies van het college volgt. En niet eens om het geld, maar omdat ik vind dat ze de regels moeten volgen, principe zeg maar. Moet vantwaalf tot elf werken en dan vakantie!
@mgbk: yeh, straks lekker vakantie!!! ja, universiteit: kwam op examen in mijn pijama, want te laat opgestaan, iedereen was al bezig, toen moest ik me nog inschrijven of zo, duurde heel lang, dus had ik zeker 30 min tot 1 u minder tijd dat iedereen om examen te doen en stonden de examinatoren te lachen: ja dat is dan jouw schuld, trek je plan... dus nu moe!
Hahah eda ik had gisternacht een rare droom. Ik had diabetes en moest daarom een halve liter bloed geven. Dat was goed. Maar in die droom bedacht ik me ook dat bloedgeven bij de bloedbank niet mag als je zwanger bent. Dat is ook een halve liter, dan kon dat toch nooit kloppen. Ik snapte er niks van
Mgbk wat lekker zeg, nog 1 dagje werken en dan lekker vakantie. Ik hoop echt dat unive gewoon de rekening betaald. Ik kreeg dinsdag nog een rekening van mn eigen risico van 2012 van alle medicijnen rond de eerste miskraam. Ik schrok me een hoedje na jouw verhaal maar gelukkig geen rekening van mn curettage. En wat verrot zeg van je contract. Knap dat je zo nuchter kunt blijven. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Ik heb nog vakantie en had het gisteren idd druk met andere dingen. Op bezoek bij mn moeder die aan het oppassen was, VL had een enorme baaldag dus snel naar huis toen hij thuis kwam, snel lekker eten voor hem gemaakt en s avonds moest hij nog weg dus ik boodschappen gedaan etc. s Avonds veel gepraat en wat dingen uitgezocht. En ik ga idd pas testen als ik niet ongesteld word. Heb er weinig geloof in hoor dus ik wacht lekker rustig af! Werkse vandaag en straks heeeerlijk genieten van je vakantie!
Dido veel plezier dit weekend! Leuk dat je zo'n goede band met je nichtje hebt. Ik heb dat ook met de twee dochtertjes van mijn zus. Ika ik heb nu nog 1,5 wk vakantie. Jij ook? Hoe gaat het met je rug? Losje fijn dat je je beter voelt! Veel plezier vandaag. Lies fijn dat het wat beter lijkt te gaan met je misselijkheid.. hoop dat het nu weg blijft. Bouwjaar balen dat je gisteren zo'n rotdag had. Hoop dat het vandaag beter gaat. Lizzie werkse meid.. nog even volhouden! Toeter jij ook werkse. Fijn dat alles goed met je gaat. Eda wat naar dat je zo slecht geslapen hebt door zulke dromen.. Lov nogmaals heel veel succes en plezier. Komt goed schatje
Zo alles weer gedaan....hihihi lekker tekeer gegaan! Nu even lekker aankleden en dan even een stukje wandelen met de kids! Manouk ik zou ook even lekker afwachten hoor, als het zo mag zijn dan is het zo en zo niet dan hoop ik dat de verdere stappen wat opleveren. Kom straks nog even spieken, dames fijne dag!
Haha heb je snel gedaan Losje! Huuuhhhh????? Ik heb net op de wc ineens bruinverlies.. ik zit pas rond 7/8 dpo. Als dit door zet in een ongesteldheid dan klopt er echt niks meer van. Ik heb nog nooit tussendoor bruinverlies gehad.. pffff rot lichaam!
@losje Veel plezier! @mgbk Bijna vakantie! Lekker hoor! @eda en bouwjaar hihihi....aparte dromen. @manouk Goed dat je er zo nuchter in staat. Hoe mooi zou het zijn als je toch zwanger blijkt te zijn. Ik duim voor je. @hier Nu ineens een gevoel van het zal toch wel weer niet gelukt zijn. Vandaag beetje ongi pijn (9 dpo). Denk beetje zelfbescherming....oké beetje boel zelfbescherming :-S
Dido bij mij is ongi pijn juist altijd een teken dat ik zwanger ben. Ik krijg bij een normale menstruatie pas buikpijn als het eerste bloed gespot is. Als ik zwanger ben heb ik het al een paar dagen van te voren.. duim zooo hard voor je! Ik durf niet meer naar de wc te gaan.. bang dat ik ongesteld word.. mn temp was vanochtend nog wel hoog. Grrrr
Dido hoe is je temperatuur? Snap je zelfbescherming, maar beetje positief blijven mag ook. Ik duim als een malle! Manouk kan het geen innesteling zijn? Want anders word je l f wel steeds korter. Lijkt me ook niet goed. Meis de blaren zijn erg pijnlijk maar ik heb het voor jullie over... Manouk wat heekus!ft je man dan?dat ie niet lekker in zn vel zit? Heb je dingen rond het zwanger worden uitgezocht? Lief dat je zo zorgzame voor hem bent. Losje fijne dag met de meiden. Hoop dat je je goed blijft voelen. Zo nu ga ik héél snel aan de slag om op tijd te vertrekken.kus!
Mgbk ik heb geen idee wat het is. Net even gevoeld van binnen (sorry voor het vieze praatje) en er zit geen bloed op mn vinger, alleen lichtbruine afscheiding. Mn temperatuur was nog hoog vanmorgen. We zullen zien. VL had een rot dag op het werk en kwam er niet uit met wat financiële dingen. Dat heb ik allemaal even uitgezocht en hem weer gerustgesteld. Werkse X
Wat ben je toch een lieverd. En geen sorry hoor, soms is het nodig om even in je soep te roeren. Hoop dat het verder rustig blijft van onder. Ja ja zie wel, ik kan het wel netjes omschrijven. Lov lieve Lovvvvv hoe is het met uuuuuu? Hoop voor mn werk nog positief nieuws te horen!
Ik blijf duimen voor iedereen, maar vind het wel rete-spannend wanneer we weer roze krijgen. @manouk fijn dat je vl kon helpen
Ik denk deze volgorde en dan allemaal in augustus: Dido, Manouk, losje en ik sluit de meest geweldige rij uit mn leven: de zwangerzijnrij! De enige rij die het wachten waard is. Het kan echt niet een maand later, want dan zijn onze nagels op en onze knokkels kapot-en zit er geen vel meer op onze vingers.