De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Ikapika, Aug 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Goedemorgen meiden! Wel bijgelezen, maar niet onthouden...

Lov, hoe laat mag jij maandag voor de echo? Wij om half 4... eerst werken. Gaat nou wel dichtbij komen he!! Zo spannend. Ben echt benieuwd wat het wordt bij jullie! Leuk idee van die soesjes trouwens!
    Ik ga het geslacht ws ook niet bekend maken op FB. Als mensen het willen weten, dan maar in reallife. Je hebt er altijd nieuwsgierigen tussenzitten, dus als ze echt interesse hebben, komen ze maar een bakkie doen! Dus meiden, mondjes dicht op FB!

Bevallen, hier ook 2x zonder pijnbestrijding, wel in zkh. Tis echt een ongekende oerkracht die dan in een vrouw naar bovenkomt. EN ja het is pijnlijk, maar vond het minder erg dan verwacht. Nou heb ik ook wel vlotte bevallingen gehad (1ste 8u, 2de 6u) Bij de 3de 4u?!?! Ik teken ervoor.

1ste keer poepte ik ook tijdens de bevalling. Ik voelde echt het verschil wel! Ik zei nog doodleuk, lig ik nou te poepen? Haha. Nou heb ik ook wel 45min geperst bij de 1ste. Bij de tweede was ie er binnen 2 persweeen. Toen ook niet gepoept.
    En ze vroegen aan mij of ik ook mee wilde kijken via een spiegel, nee dank u! Manlief heeft wel gekeken, en vond het heel mooi!
    Ik hoop de 3de ook thuis te kunnen doen.
    Ontharen, ook zelf gedaan. Was niet mooi kaal zoals anders, maar iig wel netjes.

Bouwjaar, hoe beval die roze wolk? Vind het stoer dat jullie het geslacht niet weten. Wordt dan extra speciaal bij de bevalling!

Ika, hoe is het? Nog klachten van ouders gehad over het speeltoestel? Waar kwam het vandaan? (aangezien wij ook veel leveranciers van kinderspeelgoed hebben)

Straks weer even langs ha, plasje checken. Heb geen klachten, maar gewoon even voor de zekerheid. Heb wel last van m'n onderrug, maar denk dat dat m'n bekken zijn. Heb vorige week toch wel veel gedaan op het terras.

Het is hier nu saai weer, was van plan om straks op pad te gaan. Even zien of dat doorgaat.
    Strand was heerlijk gister! Geen kind aan de kids gehad. Alleen bij het water was het fris, dus de oudste was niet blij dat ik niet lang bij het water wilde blijven, haha!
    Gisteravond nog een bakkie bij een vriendin gedaan, dus was een druk dagje gister.
    Ga nu eerst maar eens m'n wasje ophangen, douchen en aankleden.

Fijne dag en tot later!

2. Eda

Eda Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    1,566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    ja, dacht ook dat poepen bij een bevalling er eigenlijk gewoon bij hoorde, dus verschoot toen mijn schoonzus zei dat ze dat bij haar deden... vroeg het aan de gyn of ze dat bij ons ook deden en toen zeiden ze we stellen het voor, want sommige vrouwen durven dan idd niet ten volle persen.. maar ja, een bevalling is geen propere bedoening en we zijn erop gekleed hoor op al die smurrie...

dus ja, 't is geen middel dat ze geven, maar echt lauw vloeistof inbrengen en dan moet je het ophouden en als het echt niet meer gaat: naar de WC waar alles loskomt... mooi plastisch hé zo op de morgen...

een spiegel is denk ik ook niets voor mij, en manlief moet daar ook niet op staan kijken...

nu ja, we zien wel

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Nog een tip trouwens: zorg voor een krukje onder de douche. Ik vond dat thuis prettig tijdens de bevalling maar ook de dagen erna. Kan je zitten onder de douche (erg prettig mocht je duizelig zijn).

Overigens vond ik de eerste keer poepen na de bevalling ook wel een dingetje....

4. mgbk

mgbk Niet meer actief

Heerlijk onderwerp voor als je net wakker bent...

Lies volgens mij heb je op bijna iedereen gereageerd. Knap hoe je alles onthouden hebt! Mn nod is volgende week dinsdag denk ik.

Mamadj fijn dat jullie zon leuke dag hebben gehad! Lekker actief. Deel jij ook een beetje om jezelf??

Mamsie beetje van je vakantie ah genieten?

Zo, na alle poepverhalen,eerst een bak koffie.

5. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

En smaakte de koffie Mgbk? Of zat er een poepsmaakje aan? ;)

Ja hoor denk best om mezelf, probeer vroeg naar bed te gaan iedere avond en slaap dan erg goed! En rustig opstarten 's ochtends! Maar dank je wel hoor lieverd! Hoe is het met in DE?
    Heb je al enige hoopvolle tekenen voor je NOD?

Ben gedoucht en wel, dus ga de laptop dicht doen en de deur achter me sluiten. Tot later!

6. Eda

Eda Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    1,566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    behalve dat ik lange dagen doe en dus best vroeg opsta en gemiddeld maar 7u slaap per nacht, denk ik wel goed te slapen, want dinsdagnacht heeft het blijkbaar gebrand in onze straat rond 24u (dus ook niet midden in de nacht) en heb er NIETS van gemerkt. ook omdat de venster toe was wellicht...

7. mgbk

mgbk Niet meer actief

Toeter hoe gaat het met jou?

Mamadj hoop dat er by de ha niets uit komt! Wat ga je doen vandaag? Je bent er wat mysterieus over ;) goed dat je op tijd gaat slapen. En dus genoeg rust.

Hier weinig vertrouwen dat het wat gaat worden. Nergens geen klachten te bekennen. Denk dat wij vier een beetje blijven steken...
    Geloof niet dat ik onze naam eer aan gaan doen...

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mamavandj hier had ik sterrenkijkers en dan drukken ze toch al tegen je onderkantje aan, helaas komt dan eerst de poepies eruit :p
    Hier heb ik bij de eerste er bijna 10 uur over gedaan plus bijna 2 uur persen...de hel als je het mij vraagt, maar ze zat vast de arme schat ... Daarom ook vacuüm uiteindelijk .
    Tweede keer bijna 7 uur en maar een half uur, drie kwartier geperst. Zij had zich gelukkig nog goed gedraaid. Dus ik wil nu ook korter :D

Mijn bevallingen had ik dus nooit thuis kunnen doen, ik zou daarom ook nooit meer zeggen...doe lekker thuis .,, je weet het nooit he. Al lijkt me het comfort van thuis wel super! Maar nu met al 2 meiden thuis....nee .... Arme kinderen die worden beslist bang.

Een tip voor de dames die nog moeten bevallen voor de eerste keer. Doe precies waar je zelf zin in hebt! Bij de eerste moest ik zoveel van het personeel....zo liggen....niet lopen....niet dit en niet dat.
    Dit hield het allemaal tegen... Bij de tweede heb ik gedaan wat ik zelf wou en het ging veel beter,

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mag trouwen al lekker vroeg maandag.....9:45 dus de oudste naar school brengen....jongste naar oma en dan gaan....

Ben zooooooooooooooo benieuwd! Stel je voor het is een jongen?! Ik zal ech even in shock zijn meiden......

Zo genoeg gezeur over mij.....

Mgbk jullie hebben mooi gesext toch :p

10. mgbk

mgbk Niet meer actief

Tja maar das niet de enige factor die mee moet werken hè?
    Maar ja we zullen zien.

Lekker maandag al zo vroeg. Ben benieuwd of je op een roze of blauwe wolk terug komt.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaah nee dat weten we allemaal wel dat dat niet alles is...

Je moet nu positief zijn....negatief ben je maar weer als je ongi wordt.

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ja bevalt wel, lekker relaxed. Voor t eerst genieten van het zwanger zijn
    Ik ben gevoelsmatig langzamerhand zo overtuigd dat t een meisje is dat ik verbaasd zal zijn als het toch een jongen is. Al durf ik ook niets roze te kopen hoor.

Als ik r nu aan denk lijkt t me ook raar als vl kijk, maar wie weet kan t me dan allemaal niets meer schelen.
    En thuis of in zh, geen idee. Je mag op t laatste moment beslissen dus ik zie wel. Ik hoop dat een keizersnede niet nodig is.

:p

Hmm ik blijf duimen en je weet t maar nooit he! Ik zou t echt megaverrot vinden als er nu een aantal verdikkeme lang moeten wachten :(

@lov lekker op tijd maandag, fijn!

13. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ja mama!

14. mgbk

mgbk Niet meer actief

Bouwjaar ben zo benieuwd wat het by jullie wordt!
    Echt zo fijn om te lezen dat je nu wat meer kunt genieten.
    Ben je nog steeds wat bang vd reactie van vl over het geslacht?
    Of is die angst nu ook verdwenen en durf je te geloven dat hij met beide geslachten blij zal zijn?

Ja zou idd Klote zijn als het lijstje nu lang onaangevuld blijft...

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Er moet roze bij hoor.....!!!

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Tja ik weet t nog niet helemaal met vl. Hij heeft gewoon echt voorkeur voor een jongen. Maar op de echo zag hij niet iets dus hij vermoed dat t een meisje is. Toen hij dat zei kreeg ik toch een beetje t gevoel dat het een beetje een teleurstelling was. Maar dat kan ook omdat ik t denk en t helemaal niet zo was. Anyway, bijzonder dat hij t daarop baseert aangezien ik de helft vd tijd niks zag ;)
    Wellicht als hij t kindje eenmaal ziet het allemaal niet meer uitmaakt.

Nog 4x graag!

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Goedemorgen MGBK! Om maar met Ome Willem te spreken: lust je ook een broodje poep? :D Lekker gesprek op de nuchtere maag!
    Ik had ook het gevoel dat het niet raak was hoor dus positief blijven!

Lov, heerlijk zo vroeg zeg! Inderdaad, wat jij ook zegt, doen waar je je goed bij voelt tijdens de bevalling!

Bouwjaar, nog maar een week of 20 geduld meid! Dan weet je het ;)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Respect als je zo lang kunt wachten op het weten of het een meisje of jongen is...
    Ben daar veels te nieuwschierig voor :p

19. mgbk

mgbk Niet meer actief

Hmm ik denk en hoop dat jij het in je hoofd misschien zo hebt, maar dat hij helemaal verliefd is als de kleine er is!

We hebben een kleine babykamer. Vraag is, doen we een kleur op de muur en wordt het dus egaal of spagtelen we het, een korreltje dus? By het laatste zal dus alles wit worden omdat kleur aanbrengen met de spul moeilijker is. Ik vind wit in een kleine kamer vaak mooier omdat een kleur de kamer soms kleiner
    mmaakt.we kunnen toch ook kleur aanbrengen door accessoires?
    Keuzes keuzes.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dat is idd persoonlijk mgbk....ik hou wel van een fel kleurtje op een wand van de babykamer

Share This Page