Lizzie, wat een verschrikkelijke manier om je kindje zo te verliezen Dat beeld zullen jullie vast wederom nooit vergeten. Ik hoop echt dat ze dit een volgende keer kunnen voorkomen. Kus! Mijn plannen: net een pak gekocht met mijn man. We hebben binnenkort een bruiloft. Nu moet ik nog een net jurkje, iemand een tip waar ik kan kijken of bestellen? Morgen heb ik een vrijgezellendag van 's middags tot 's nachts. Pfff zo geen zin in Zondag om 13.00 uur alweer in Rotterdam zijn om onze gerbildame weg te brengen en daarna meteen de verjaardag van de moeder van mijn man. Ook echt zin in Zou bijna willen dat het alweer maandag is haha!
lizzie wat een verschrikkelijke ervaring en dat voor de 2e keer hopelijk komen jullie met zijn tweetjes er snel bovenop, neem de tijd hé? fijn dat jullie elkaar in deze verotte tijd wel goed steunen, het betekend dan ook zo heel veel als je samen bent. Gelukkig gaan ze er nu wel wat mee doen om het in de toekomst evt te kunnen voorkomen dat is ondanks deze oneerlijke negatieve ervaring misschien toch een lichtpuntje voor de toekomst, dikke knuffel en veel sterkte!
Ika, wat leuk dat je die site noemt! Is van een kennis van mij! Ikzelf ga voor een jurkje van outletprocent.nl Leuke jurkjes voor weinig! Heb zelf binnenkort ook 2 bruiloften!
Toeter idd. Is wel een beetje een geruststelling. Gewoon om te weten dat we niet weer 'pech' hebben maar dat er een rede is waarom het gebeurt. Lies. in het gewone topic kwam van de week een heel leuk jurkje voorbij. In hey wit, zwart en nudekleur. Weet het merk niet meer. Sorry. Vond dat mamalicious of zo iets ook hele leukje jurkjes had. Hier. Voel me best wel goed. Lichamelijk dan. Niet moe ook nu maar ja heb ook geslapen. R. Ligt al voor pampes. De lijst. Ik mag gewoon even op uhmm niks eigenlijk. Ik mag waarschijnlijk de komende 3 maanden niet zwanger worden.
Lizzie meis wat een afschuwelijk verhaal. Zo wreed, oneerlijk. Wat een machteloos gevoel moet dat geweest zijn. Zorg goed voor elkaar! Ik vind het zo erg voor jullie! Hopelijk leveren de vervolgonderzoeken iets op waardoor jullie een prachtig kindje mogen verwelkomen, die na een goede zwangerschap ver wereld komt. Kus meis! Iedereen verder een goed weekend.x
Bedankt voor de tips dames Ga eens even rondneuzen naar een leuk jurkje. Lizzie, ik weet welk jurkje je bedoelt! Was inderdaad een heel mooi jurkje (in het wit bijna een trouwjurk), maar helaas behoorlijk duur Mag ik vragen waarom je 3 maanden niet zwanger mag worden? Hebben ze dan tijd om onderzoeken bij je te doen? Moet je lichaam voldoende rust krijgen? Hoe is het vandaag met je? Fijn weekend allemaal! Oh ik ben 20 weken zwanger vandaag Toeter, ook jij gefeliciteerd met deze mijlpaal.
Goedemorgen meiden..... Lizzie weet gewoon nooit zo goed wat ik tegen je moet zeggen .... Maar wil je een dikke knuffel geven....en je mannetje ook.
Lies en toeter gefeliciteerd meiden.....we doen een dansje WHOOP WHOOP.... Vindt het zo stom om nu te zeggen ... Maar het is bijna maandag....
Ik las net op fb een naar berichtje en ben toen meteen hier naar toe gekomen. Lizzie, wat verschrikkelijk voor jullie, weer een kindje moeten verliezen en ook nog eens op de zelfde manier. Heel erg veel sterkte voor jou en ke vriend! Denk goed om jezelf meid. Heb echt met tranen over mijn wangen je bericht gelezen, echt vreselijk. Dikke knuffel meid!
**20wk dans voor lies & toeter** Ook bijna de echo, lies, spannend. Wanneer jij toeter? @lizzie fijn dat je je fysiek goed voelt. Rustig aan verder @lies even goed veel plezier vandaag. Zometeen 'sporten'.
Goeiemorgen meiden, Lizzie, hoe heb je geslapen en hoe voel je je vandaag? Hoe gaat het met je vriend? Toeter en lies jullie gefeliciteerd met de 20 weken. Lov nog twee nachtjes! Bouwjaar sport ze
gefeliciteerd 20weken dames!!! is toch een mijlpaal, bijna weer echo voor jullie? maandag lov aan de beurt voor geslacht zeker, spannend!!! Lizzie: 3 maanden even pauze nemen, hopelijk kan je die tijd gebruiken om het alvast psychologisch te verwerken, ben blij dat je lichamelijk toch goed lijkt te herstellen meid hier regent het
Hier ziet het er ook niet goed uit buiten zeg.... Maar eerlijk....30 graden hoeft voor mij niet meer...
Nee ben ook wel klaar met de hitte. Gister was een heerlijk dagje, nu een beetje saai. Normaal ben ik niet gek op herfst/winter, maar nu hebben we iets om naar uit te kijken! Dames, gefeliciteerd met je 20 weken!! Lies, wanneer mag jij voor de 20w echo? Ja Lov,nog 2 nachtjes slapen!! Ben zo benieuwd bij jou!! Denk nog steeds een knulletje, maar aangezien jij overtuigd bent van een meid!?! We zullen het zien! En Toeter ook, jij kwam je rond 17 melden toch? Ik ook rond die tijd denk ik. Na de echo nog even de stad in. Bouwjaar, sportse! Was het lekker? Lizzie, beetje geslapen meid? Ik ga weer rustig opstarten. Even beddengoed afhalen en wassen. Douchen en cadeautjes kopen. Vanavond verjaardag bij buren, na de koffie... Dus kindjes naar bed en babyfoon mee. Hoop dat het goed gaat!
Morgen! Lies en toeter 20 weken joepieee !!!! whoop whoop Lov ,nog even en het is maandag ! lizzie ,ik hoop dat in die 3 maanden alles uitklaart! Het heeft hier ook geregent ,lekker koel. verder een mooie film gezien gisteravond van Mandela alleen jammer dat dat altijd zo laat op tv komt...