Hey meiden!! Alles is helemaal prima.....we hebben zo'n 11 minuten mogen kijken en er is zelfs een stukje 4d gemaakt! Ook heeft ze tussen de beentjes gekeken hahahahaa... Voor zover ze nu kon zien is het een meisje, maar ze zei ook dat het nu erg moeilijk was om te zien. Echter als ik de dvd bekijk meen ik soms iets tussen de beentjes te zien zitten, maar dat is vast de navelstreng . Ga nu snel wat in mijn album zetten....ben zo blij! En oh ja ik ben vooruit gezet! 10 feb is de uitgerekende datum
O manouk spannend kan innesteling zijn toch??? Geen sorry wat mgbk al zegt D) af en toe nodig om even je eigen lichaam te inspecteren! Dido oooo meis het is ook zo spannend.....bij jou hetzelfde als bij manouk ongipijn kan juist goed zijn nu! Mgbk mooi gezegd aapie.....♥ Hier steekjes in me linker lies/zij....
Yeaah mooi zo lov. Gefeliciteerd met je goede echo. Het geslacht blijft dus nog even afwachten. Zal de lijst ff opsnorren ivm je UD
♥♥ NOD♥♥Februari Ikapika (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013 ♥ Eda (30 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013 ♥ Jaydee (23 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013 ♥ ♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013 MamsieM (30 jaar), 2e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 02-12-2013 ♥ ♥♥ NOD ♥♥ April 2013 JoyofLiving (26 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 13-12-2013 ♥ Nimme (32 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014 ♥ Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014 ♥ MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-01-2014 ♥ ♥♥ NOD ♥♥ Mei 2013 Toeter (34 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 10-01-2014 ♥ Lies1988 (24 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 11-01-2014 ♥ Liesje1975 (38 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014 MamaAnnelies (22 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-02-2014 Parel (25 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 24-01-2014 ♥ Dorianne (31 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-02-2014 ♥♥ NOD ♥♥ Juni 2013 Lov23 (29 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 10-02-2014 Lizzie (27 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 16-02-2014 ♥♥ NOD ♥♥ Augustus 2013 Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 4e ronde, 13 augustus ManoukS (22 jaar), 1e kindje, 7e ronde, 13 augustus Losje (33 jaar), 3e kindje, 7e ronde, 19 augustus MGBK (29 jaar), 1e kindje, 5e ronde, 25 augustus UD Lov aangepast
@Manouk en en Dido, wat een spannende tijden weer. Hopelijk zijn de tekens allemaal positieve! Bruin verlies kan met een innesteling te maken hebben. @Bouwjaar, op naar een betere dag vandaag! @Eda en Bouwjaar, zwangerschap doet wat met je. Ik herinner me sinds de zwangerschap ook meer dromen. Ze zijn soms zo vreemd @Mgbk, bijna vakantie wat naar die onzekerheid over je contract. @Losje, heerlijk weer om vandaag te wandelen @Toeter, wat leuk dat jullie de kleine al zo goed voelen. @Lov, wanneer heb je vandaag de echo? Veel plezier! @Dido, veel plezier dit weekend. @Lizzie, de laatste loodjes en dan ook lekker vakantie! @Liefoe, dat was ook een vroeg begin van de dag voor jou. Hier gaat de rugpijn beter. Ik heb gisteren goed op mijn houding gelet bij het opstaan e.d. Ik merk dat het werkt. Ik ben vanochtend lekker naar de markt geweest. Ik heb heerlijk verse groente en vers fruit meegenomen. En ik heb de gratis rompertjes opgehaald. Ze zijn nauwelijks gebruikt. Leuk hoor.
Hahahaha. Ika ik ben al terug meis... Mgbk ze was helemaal geconcentreerd naar het scherm aan het kijken, als ik vroeg,,,mooi he straalde ze helemaal. Zo lief
@lov Jeeeeh!! Helemaal blij voor je! Wat leuk dat ze toch even tussen de beentjes wilden kijken en 4d! @mgbk hahaha....in je soep roeren Wie weet krijg je dan toch gelijk met je voorspelling hekkensluiter. Temp. is nog hoog. 36,91.
Hihi Lov, terwijl ik me lange stukje aan het typen was, ben jij al weer terug. Wat fijn dat alles goed is. Ik ben benieuwd naar je echo!!!
Jeeeehh! Super Lov! Lekker genieten! Mgbk mooi gezegd.. ik hoop dat het uitkomt!! Werkseee Ika fijn dat het wat beter gaat! Net weer geplast en nu geen bruinverlies meer.. pff vaag. Ga zo met een vriendin en haar kleine even winkelen dus voor de zekerheid maar wel tampons in mn tas gedaan.
Net gebeld met het echobureau. Ik mag volgende week donderdag om 17.00 uur komen voor een groei- en liggingsecho