Dat is heel begrijpelijk, Lizzie. Je moet nu alles op je eigen tempo doen. En je weet ons te vinden, maar ik snap dat je even afstand wilt. Het is allemaal nog zo vers. Dikke knuffel!
Idd Lizzie....begrijpelijk. Hier zit ik te zoeken naar kleding voor de bruiloft.....jeetje is moeilijk.
Hoi meiden, Lizzie doe rustig aan meissie....veel sterkte en ik hoop dat er snel wat uit de tests komt! Een dikke knuffel van mij.... Hier even druk dus sorry maar ik kom even niet reageren.... Iedereen nog een fijn weekend, en misschien weer tot morgen!
@Lizzie, ach meis toch... Ik vind het zo ontzettend naar voor jullie. Is niet meer dan logisch dat er veel door je hoofd gaat. Ik hoop dat ze in het ziekenhuis een oplossing hebben. Ook niet gek dat zp nu pijnlijk is. Neem je tijd en doe alles rustig aan. Hoop echt dat onderzoeken iets opleveren. Knuffel!
Dank je meiden. Ergens wil ik zw ff laten voor wat het is maar ergwns kan ik hey ook niet. Voel een band met jullie. Wil ook weten hoe het gaat. Wanneer het eerste oempaloempa kindje komt. En tja die banner komt er bij mij ook weer een keer. Bij ons allemaal. Daar ben ik zeker van. Kan jullie gewoon niet missen!!
Volg je gevoel, Lizzie. Als je behoefte hebt om langs te komen, moet je dat gewoon doen. @Lov, dat is nog niet makkelijk een jurk uitzoeken. Wat wil je zelf graag? Tradioneel in een witte jurk of juist niet? Ik heb mijn eerste verkoudheid van het schooljaar te pakken Keelpijn en ik zit helemaal dicht. Ik weet vrijwel zeker dat ik dan volgende week geen stem meer heb. Dat is altijd een zwak punt. Ik forceer mijn stem dan te veel.
@lizzie idd begrijpelijk als je afstand neemt. Ik zeg eerlijk dat ik een enkele een teken van leven leuk zou vinden, maar je moet ( nou ja je moet niks) vooral doen waar jij je goed bij voelt. @ika beterschap Hier lekker paling aan t smikkelen. Zag net dat er straks wel wat regen komt
Precies Lizzie, doen waar jij je goed by voelt. Af en toe mee lezen als je eraan toe bent en het laten voor wat het is,als het te confronteren of pijnlijk is. Ika, vriendin van mij is ook lerares en heeft snel last van dr stem, hoort dat een beetje by docenten? Omdat je hele dagen praat? Beterschap. Bouwjaar lekker! Aap, veel plezier. Zag lekkere jam voorbij komen.
Hier eerste ongi tekenen. Hele dag al migraine, heb veel op bed en nu op bank. Vriend van ml is er, dus niet echt gezellig voor hem maar ja.
@Mgbk, hoop dat de ongi dan snel doorzet, zodat 'ie ook weer snel voorbij is Fijner als je gewoon weer door kan. Migraine is drie keer niks. Stemproblemen is verschillend bij mijn collega's. De een heeft er meer last van dan de ander. Hier slaat de verkoudheid altijd op de keel en dan ga ik me stem verkeerd gebruiken.
Lizzie meid, doe waar jij je goed bij voelt! Tuurlijk is het fijn om wat je van je te horen. Zeker als je testen geweest zijn en wat de uitslagen ervan zijn. Maar voel je niet verplicht! Neem je tijd en rust. Het is niet niks wat jullie nu doormaken. En gelukkig hebben we facebook nog. Kunnen we toch een beetje op de hoogte blijven van elkaar
Lizzie we zien je wel verschijnen of niet meis....doen waar jij je goed bij voelt. Ika een witte jurk vind ik wel leuk maar geen over de top jurk hoor. Wordt ook niet zo'n big happening dus ga geen paar honderden euro's uitgeven daarvoor. Mgbk bah niet leuk ik wil je op roze !
@lizzie: heel begrijpelijk dat je even afstand wilt nemen, het is nog te vers en doet te veel pijn... je niet forceren en we zien je wel verschijnen wanneer het goed aanvoelt! @mgbk: ah nee, vervelend die pre-ongi klachten... goed rusten @ika: jij ook veel beterschap! lastig stem kwijt voor een lerares... hier lekker lui frietjes geweest gaan eten...
Hey meiden, Ik lees een aantal zieken....beterschap!!! Hier lig ik in me bedje met veel rugpijn, een playmobielhuis op de grond weer in elkaar zetten misschien niet zo'n goed idee?! Morgen de hele bovenverdieping onder handen nemen..... Kasten kleding speelgoed noem maar op....pffff word er nu al moe van! Welterusten lieverds!
Lies en Toeter, gefeliciteerd met jullie mijlpaal. Lov, spannend maandag al je echo Parijse koffie-eclairs - recept | 24Kitchen hmm die zijn lekker maare gewone soesjes ook. Lizzie, is pijnlijk zo'n gat Knuff Ik hoop dat het zorgt dat je weer vertrouwen kunt hebben. En neem de tijd meid, is niet niks en idd erg vers. Lief, wat leuk dat hij het voelt Ika beterschap Mgbk, balen van die migraine Hier lam op de bank, na een dag op de bouw. Maar nu gewoon over mijn slaap heen dus wel klaar wakker. Niet fijn regen, enne vooral als zij dan niks zinnigs doet en op een gegeven moment naar der moeder gaat, terwijl ik met een flinke buik en een duimstok in mijn kontzak, haar man (hun zijn onze beste vrienden) en mijn man mee help. En ipv dat ze dan in het regenweer, koffie en thee voorziet aan wie wil, maar dan gaat ze dus gewoon weg zonder melding, waren der op eens kwijt. Vond ik wel jammer, maar heerlijk gewerkt met de jongens en lol gehad, nu op de bank na een warme douche. Denk dat ik de volgende keer met regenweer voor koffie etc zorg, ken de weg in de noodwoning en is wel lekker met die kou.
Goedemorgen meiden.... Losje sterkte hoor! Parel...welke bouw ? Lekkere vrouw niet eens voor de mannen zorgen... Hier baal ik ervan dat ik zo vaak moet plassen s'nachts....maar ik drink dan ook veel. Ook moet ik nu wel iedere nacht rennies slikken dus als het zo doorgaat maar even een drankje halen.
Goedemorgen! Nou Lov, de regen heeft ons ook bereikt hoor. Regent al behoorlijk sinds vannacht. Ik red het nog steeds om 's nachts niet te hoeven plassen maar zodra ik wakker ben, moet ik. Maagzuur is niet fijn he... Hoe is het met de zieke/kwakkelende dames onder ons? Beetje opgeknapt? Mgbk, ongi al doorgezet? Hier straks naar mijn ouders toe, even koffie drinken. Daarna naar schoonouders om de hond weg te brengen (kan helaas niet mee op vakantie, nadeel van een weekje op een plek staan die iemand anders gereserveerd heeft). Vanavond dus pas weer op zp
Zo, alweer wakker na een superkort nachtje. Vrijgezellenfeest was leuk maar vermoeiend Toch gek om te stappen als je zwanger bent, ben ook wat eerder naar huis gegaan dan de rest. Lizzie, helemaal begrijpelijk als je wat afstand wil nemen. Doe waar jij je goed bij voelt. Heel veel sterkte nogmaals! Ik hoop echt dat er iets uit de onderzoeken komt waar ook een oplossing voor is. Kus! Lov, leuk idee van die soesjes! Bouwjaar, lekker hoor verse paling Liefoe, hoe voel je je vandaag? Manouk, gefeliciteerd met je vriend Ika, balen van je stem joh. Losje, sterkte met je rug! Mgbk, zo jammer van je test en migraine Sterkte! Iemand vroeg het, ik heb donderdag de 20 wekenecho. Voel de baby echt vaak in mijn buik nu