De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Goodmorning,

Losje ah balen zeg! Je hebt echt vaak last van je rug he?! Succes met de bovenverdieping.

Parel nou lekker zeg die vriendin. Ze kon jullie minstens even goed verzorgen en voorzien van koffie en thee. Bouw van hun huis of bij jullie thuis?

Lov balen van het piesen en het maagzuur. Heb je speciale drankjes tegen maagzuur voor de zwangerschap? Heb je al een jurk gevonden??

Lief wat leuk zeg dat je man de kleine nu ook kan voelen! Geniet ervan.

Mgbk flink balen van die migraine. Heb je al rood gespot?

Ika flink balen van de verkoudheid. Hier dus ook, terwijl ik bijna nooit verkouden ben. Al drie dagen een flink verstopte neus en wat keelpijn.
    Beterschap!

Lizzie je moet doen waar jij je goed bij voelt lieverd! We zullen je steunen als je hier bent. Hoe is het lichamelijk? Al wat aangesterkt? Sterkte!

Hier tot gisteravond laat bezig geweest om satés te rijgen. Net eentje even opgebakken om te proeven, ze zijn heerlijk gelukkig :)
    Zo alles klaar maken voor de visite vanmiddag.

Fijne dag allemaal en tot vanavond!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Manouks wat heb je vanmiddag dan? Heb iets gemist geloof ik hihi..

Mamsie neeeeee? Jeetje hoe doe je dat, niet plassen hahahah.

Lies ik heb ook al 2 vrijgezellenleven gehad en bruiloften toen ik zwanger was....idd minder fijn. Je voelt je toch fragiel met je dikke buik he.

Wij gaan zo eens lekker ontbijten...laat he :D

3. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Mamsie veel plezier vandaag! Toch jammer he dat huisdieren niet altijd mee kunnen. Tot vanavond!

Lies fijn dat het vrijgezellenfeestje leuk was. Lijkt me ook raar om als zwangere op stap te gaan. Spannend donderdag, maar dat komt helemaal goed!
    Bedankt :)

4. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Lov haha mijn vriend is jarig vandaag. Hebben gisteren allemaal indische saté gemaakt. Vanmiddag allemaal visite ;)

Eetsmakelijk!

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Manouk, gefeliciteerd met je mannetje en een fijne dag!

Lov, bij de zwangerschap van T ook bijna niet hoeven plassen 's nachts. Drink ook veel, vooral water maar hoef er gelukkig niet uit.;)

6. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Goedemorgen!

Lizzie, compleet begrijpelijk dat je even afstand wil doen van ZP. Het is allemaal zo vers en zo oneerlijk... Maar eerlijk gezegd kan ik je ook niet missen!! Dus doe waar jij je goed bij voelt en op je eigen gemak. Wij lopen niet weg.

Manouk, gefeliciteerd met je vriend!! Ziet er heerlijk uit die saté's! Jullie zijn helemaal in de Indische sferen, zag ook al Bintang voorbij komen op FB! Waar kopen jullie dat? Vind mijn man ook zo lekker!
    Veel plezier vandaag!

Lies, kan me voorstellen dat het een raar idee is om te stappen als zwangere! Ik heb ook binnenkort twee vrijgezellenfeesten, ik sla alleen het stappen over. Denk dat ik de puf niet heb, zeker niet met alle ongemakken... dat begrijpen ze vast wel!
    Heerlijk he dat geschop! Hier ook zeer duidelijk aanwezig.

Ika, oh balen van die verkoudheid zeg. Altijd he zo'n begin van het schooljaar. Ben benieuwd wanneer de eerste zich hier aandient, kids zijn nog een weekje vrij, ik moet morgen weer werken...

Mgbk, hoe voel je je? Heb je een beetje een goede nacht gehad? Niet fijn die migraine...

Losje, rustig aan hoor! ALs je je niet goed voelt laat je de bovenverdieping maar even voor wat het is...
    Gister ook kast uitgezocht en weer een hoop weggegooid. Altijd weer een werk, maar wel voldoenend!

Parel, lekker dan! Is dat huis nou nog niet klaar? Weet dat je er een tijdje geleden idd over verteld hebt, dat je je man even een paar dagen rust gunde en dat zij verwachtte dat ie wel zou komen.. Hopelijk voor hen en voor jullie is het eind van de bouw snel in zicht!
    Hoe voel je je verder?

Lov, nog één nachtje!! Hoop dat je kan slapen vannacht! Soesjes al geproefd? En lekker?

Mamsie, geniet van je vakantie!!!

Als ik iemand vergeet, excuse me! Ga eerst eens even een lekker bakkie maken en dan lekker douchen. Laatste vakantiedag, dus lekker van genieten! Nu nog een beetje zon erbij en dan ben ik blij!

Allemaal een fijne dag!

7. mgbk

mgbk Niet meer actief

Goeiemorgen iedereen,

Manouk gefeliciteerd met je vriend. Fijne verjaardag.

Lizzie als je dit leest, hoe voel je je?

Mamsie jammer dat de hond niet mee kan. Maar jullie staan dus op de plek van iemand anders?

Losje poets ze. Denk aan je rug.

Parel idd niet tof van die vriendin. Doe jij ook rustig aan voor je pareltje?

Lies van wie had je vrijgezellendag? Goed dat je eerder naar huis bent gegaan.

Lov al jurken voor jou en de meiden gevonden?

Bouwjaar hoe gaat het meis?

Mamadj geniet van je laatste vakantiedag. Heb je er wel weer beetje zin in?

Hier, slecht geslapen. Lag om half vijf nog wakker. Nog steeds erge koppijn. Ik denk dinsdag ongesteld te worden. Of woensdag.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mgbk balen meid dat je zo'n hoofdpijn hebt :(

Manouks zag het net op FB :D veel,plezier vandaag!

Mamsie oh wat fijn....hier dus niet helaas.

Mamavandj ja ze waren lekker :D

9. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    hier heerlijk geslapen (hoef gelukkig bijna nooit op te staan om te plassen) tot 10u, het zal een rustig dagje zijn voor mij, want slecht weer en mijn man gaat denk ik heel de NM helpen met de wijkfeesten van waar zijn ouders wonen... dus we zien elkaar weer niet veel, tis zoals een werkdag in feite... tja, dan heb ik het huis lekker voor mezelf en kan ik op het gemak opruimen en wat papieren doen!

10. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Bedankt meiden!

Mamadj de foto op fb is van twee jaar geleden toen we op Bali waren vandaar de Bintang. Wij houden ook erg van de Bintang biertjes :p Je kunt ze bij sommige toko's kopen en heb ze ook wel eens in een hele grote slijterij gezien. Maar het is niet gemakkelijk om ze te krijgen... helaas.
    Geniet van je laatste vakantie dagje!

Mgbk echt balen van die stomme hoofdpijn! Beterschap X

Eda wel jammer dat jullie elkaar dan weinig zien. Ook wel even lekker dat je het huis voor jezelf hebt. Succes met opruimen en het papierwerk.

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Grrr, had een heel bericht getypt op de telefoon en in ene alles weg :x

Hier slaat de verkoudheid/griep enorm toe. Hoofdpijn, keelpijn, verstopte neus en enorm moe. Ik zal mijn directeur vanmiddag maar gaan bellen dat ik morgen niet kom. Zo voor de klas gaat hem niet worden :(

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Beterschap Ika....

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Meiden ik denk aan deze....

En dan nog een leuke bolero erop.

Ik denk dat ik niet te lang moet wachten met bestellen ... Het is een zomerjurkje en ben bang straks niks leuks meer te krijgen;)

14. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Beterschap Ika!

Lov heel mooi!! Snel bestellen idd. Leuk detail met dat strikje op de rug en een heel leuk model. Ik zeg: doen!!

15. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Wow heel gaaf Lov, bestellen!!!

Ika, beterschap... sneu dat je je zo rot voelt...

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ga het ook doen :D

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Thanx meiden

Lov, prachtig jurkje! Ik houd daar wel van. Simpel, maar stylish. Zeker doen :)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

We gaan even van de week naar de stad om te kijken of het jurkje in de winkel nog te krijgen is....F wilt dat ik het liever even aandoe.
    Heb al gezegd dat het waarschijnlijk al niet meer in de winkel hangt....maar mannen he.

Anders bestel ik het gewoon alsnog deze week.

19. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Je kunt het altijd nog terugsturen als het niet bevalt.

Deel Deze Pagina