@lizzie owh oke goed om te horen. Lekker en goed dat je er veel met je vriend over kan praten. Sorry als ik overbezorgd klink , maar ik heb ervaren dat ik mezelf ietsje vergaloppeert heb eind jan/ begin feb. Waardoor t in maart gewoon echt niet goed ging. Dus beetje de neiging anderen ervoor te behoeden. @lief gaat t wat beter met je inmiddels? @lies oh bah nog zo misselijk? Ik kan je niet verder helpen, geen last van gehad. Lov, mmvdj en toeter veel succes bij de echo vandaag!!!
Lov ging na de echo nog shoppen toch? Toeter en mama ook succes met de echo s. Lies en Ika hè bah, beterschap. Ik weet er geen paardenmiddel tegen helaas. Manouk leuke verjaardag gehad! Bouwjaar wat ben je toch een lieverd. Lizzie, sterk zijn kan soms ook betekenen dat je je zelf voorbij loopt. Je kunt ook té hard zijn voor jezelf. Maar zo te lezen let je goed op jezelf en je vriend. Laat de tranen komen, laat het verdriet toe. Niet wegstoppen. Knuffel meis!
hmm nog geen bericht van lov, jammer @mgbk is bij jou de boel al losgebarsten? Idd, soms moet je een beetje lief zijn voor jezelf. Dan maar ff een watje
Oei arme Lies ,geen idee maar als het zo erg is bevraag je eens bij je gynè? Ik ken niets van de hedendaagse medicaties ervoor.
Ik vind niet dat je overbezorgd klinkt naar Lizzie toe , vind het lief van je ! En ook al zeggen we het misschien niet elke dag maar we zijn er voor je Lizzie (en de anderen). Het gaat ,heb meer energie en ik zal blij zijn al maandag zich aankondigd! De AB doet zijn werk ,maar goed en ML is toch thuis dus hij mag ook zich wat moeien met de opvoeding van de kids als ze in elkaars haren zitten Ik ben gisteren begonnen met onze lades uit te mesten , oude sokken ,ondergoed , weg ermee en alles goed leggen... Dadelijk naar boven de kasten verder doen ,dus voort rommelen en op orde leggen dan kan ik ineens als de kinderen naar school zijn eens op mijn gemakje de deftige kuis doen per kamer.
Ik neem men Iphone mee naar boven ,wachtend op 3 x GOED nieuws Owja Parel zou je me aub.al je sites eens kunnen doormailen ,de pc was hier gecrashed met gevolg dat ik mijn favorieten kwijt was waaronder die linken. En ik ben gaan passen dit weekend ik zit dus nu nipt in een I -cup van Anita maar omdat ze maar tot omtrek 85 gaan moet ik een tussenstukje erbij gaan kopen. Ik baal als een stekker zo'n boobs en dan te denken dat je diskreet wilt gaan voeden ,zo groot is dat hoofdje geeneens Tot later dames x
Liefoe lekker dat ml weekje vrij is, dat je hebt opgeruimd en je beter voelt! Nee morgen verwacht ik ongesteld te worden, by een cyclus van 28 dagen. Wat is iedereen toch druk met poetsen! Pfft. Mamadj werk ze weer op je eerste dag. Manouk zeker ook geen zin in werken? Aapie hoe is het meisie?
Haha lief, sorry maar ik zie het voor me. Vriendin van mij heeft hetzelfde, de tieten zijn groter dan het kindje... Je mag wel wat aan mij doneren... Zou ook wel wat meer willen.
Ja erg e en ik heb geen kindjes met een grote dikke kop dus ja is ook niet makkelijk want je moet ze dan ook ondersteunen en vasthouden pfff op dat vlak baal ik wel op alle andere 10000000000% pro bv.zenne !
Meiden ik ben in shock we krijgen een zoon!!!!!!, Helemaal gelukkig aaaaaaaaaahhhhhhhhhh ik mag ook het geluk hebben om een zoon te krijgen jeetje.... ben zo happy!
Jeeeeuj Lov wat een geweldig nieuws!! Van harte meisie! Wat een nieuws!kom maar snel uit je shock en hop, op de blauwe wolk!
Mondje dicht op FB he Het dringt niet echt door meiden.....ik ben echt flabbergasted. Maar we vinden het zo super!
Lov. Wat fantastisch!!!! Na 2mooie meiden een knul. Zo als ze al zeiden op die blauwe wolk en lekker van genieten!!
Thx lieverds...... We gaan zo shoppen...helaas is het maandag hahaha gaat alles pas om 13 uur open. F is nu doe soesjes aan het maken. De kleine lag moeilijk dus het duurde even....maar het was duidelijk op een gegeven moment. En tussendoor zag ik al iets tussen beentjes hahahaha.
Met een dubbel gevoel de lijst erbij gehaald en aangepast. Ik heb je zoon toegevoegd Lov en Lizzie...oke zo? Of wil je t anders, je kan t naar eigen wens aanpassen ♥♥ NOD♥♥Februari Ikapika (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013 ♥ Eda (30 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013 ♥ Jaydee (24 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013 ♥ ♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013 MamsieM (30 jaar), 2e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 02-12-2013 ♥ ♥♥ NOD ♥♥ April 2013 JoyofLiving (26 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 13-12-2013 ♥ Liefoe (32 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014 ♥ Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014 ♥ MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-01-2014 ♥ ♥♥ NOD ♥♥ Mei 2013 Toeter (34 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 10-01-2014 ♥ Lies1988 (24 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 11-01-2014 ♥ Liesje1975 (38 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014 MamaAnnelies (22 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-02-2014 Parel (25 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 24-01-2014 ♥ Dorianne (31 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-02-2014 ♥♥ NOD ♥♥ Juni 2013 Lov23 (29 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 10-02-2014 ♥ ♥♥ NOD ♥♥ Augustus 2013 MGBK (29 jaar), 1e kindje, 5e ronde, 25 augustus ♥♥ NOD ♥♥ September 2013 ManoukS (22 jaar), 1e kindje, 8e ronde, 6 september Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 5e ronde, 11 september Losje (33 jaar), 3e kindje, 8e ronde, 18 september ♥♥♥♥♥♥ 2013 Lizzie (27 jaar), 1e kindje
@Lov, ik wist het! Ik zag steeds je meiden voor je die straks een klein jongetje vertroetelen Gefeliciteerd met je zoon! @Lies, beterschap. Wat naar dat spugen. Daar kun je zo ziek van zijn Hier veel geslapen op de ochtend. De koorts is gelukkig weg. Maar de hoofdpijn helaas nog niet en alles doet me zeer. Dit is geen verkoudheid, maar een griepje. Gelukkig maakt de kleine het goed. Ik ben meestal niet iemand die zich ziekmeldt, maar de kleine gaat nu voor. Manlief wilde ook echt niet dat ik ging werken. Hij is ook zo'n realist. Hij zei nog 'Wat hebben zij eraan als je daar de boel nog besmet '.