@toeter hoe staat het met de voorspellijst eigenlijk? Wie is de voorspel-topper op dit moment? Groot gelijk. Tja soms kunnen mannen we een simpelere, maar heldere kijk op dingen hebben
Idd Bouwjaar. M. kan het ook niet uitstaan als kinderen ziek naar school worden gebracht. Ik heb het al zo vaak meegemaakt dat een kind werd gebracht met de boodschap dat het 's nachts ziek was, maar het 's ochtends wel weer ging. Vervolgens zit zo'n kind binnen het uur weer ziek op een stoel en waarschijnlijk ook te spugen waarop je de ouders moet bellen. Toen ik pas begon met werken was ik ook veel ziek. Ik kreeg alle verkoudheden en griepjes over me heen...
De jongens beginnen aan een inhaalslag Ik ben benieuwd bij Mamsie, Bouwjaar en Parel, maar daar moeten we nog flink geduld voor hebben Leuk hoor, Lov, op zoek naar jongenskleding!
lov wat cool, lekker genieten van die blauwe wolk, er kan nog meer blauw bij eigenlijk voelde je het al wel een beetje hé? de lijst doe ik vanavond even aangezien ik nu minder tijd heb.
Super Lov Had al zo'n voorgevoel! Gefeliciteerd hoor!!! Hoe vindt F. het? Weten je meiden het al of vanmiddag pas bij de soesjes?
@mamsie: geniet van je mannen! @lizzie: je komt idd over als een heel sterke vrouw, respect daarvoor, maar zoals Bouwjaar zegt, jezelf niet voorbij lopen hé. ik zou in zak en as zitten denk ik, dus heb echt bewondering voor je houding @lies: wat vervelend dat je nog steeds misselijk bent... veel beterschap @ika: jij ook, nog koorts? @liefoe: fijn voor je dat je ventje een week thuis is, maakt het wat minder zwaar voor je @lov: proficiat, had wel gedacht dat het deze keer een mannetje ging zijn! en de papa ook helemaal happy zeker?
Ja meiden we zijn zo blij... Thx losje voor je lieve plaatje! Heb al flink ingekocht. Zal zo een foto plaatsen in mijn album...gewoon aso hoor hahaha. De meisjes weten het inmiddels en de oudste is helemaal happy. Dalijk komt mijn oudste broer ... En dan vertellen we het door die soesjes....maak zo even een foto goed Andere broer heeft weer eens afgebeld....ach ja mijn geluk kan niet op vandaag
@Lov, wat heerlijk! Lekker genieten van het idee dat je een jongen krijgt. @Eda, de koorts is gelukkig weg. Ik had op aanraden van mijn moeder gisteren koude beenwikkels gemaakt. Dat deed ze ook altijd bij mij als kind. Vanmiddag naar de ha geweest en een AB kuurtje gekregen, i.v.m. een bacteriële keelontsteking. Ik neem liever niets, maar dit middel is veilig in de zwangerschap. Zo kunnen we zorgen dat er niet weer koorts komt. Dat is namelijk niet zo goed voor de baby.
Klopt Ika...koorts is ook niet goed... Balen dat je ziek bent is nooit fijn als je zwanger bent he. Ik heb vannacht opeens overgegeven.....zo gek!
Ziet er lekker uit, die eclair! Oei overgeven is ook niet leuk. Die hormonen kunnen heftig zijn in de zwangerschap. Ik ben toch wel blij dat ik naar de ha ben gegaan. Normaal ben ik iemand die niet zo snel zich ziekmeldt en naar de ha gaat. Maar het is nu toch wel beter. Misschien beginnend moederinstinct
Lov. Yummie!! Ziet er lekker uit. Ik kom die vam je broer wel opeten. Lol Wel erg jammet dat hij er niet was. Ika. Zo irri dat je ziek bent!! Hopelijk snel beter!! Hier. Vandaag eerste afspraak moeten verzetten. Nu eerste afspraak op 12 -9. Lijkt nog zo ver weg. En bullitje net alleen uitgelaten. Kom ik een biirvrouw tegen en kwammen op de miskamen. Zij had er 11 gehad... Wow zo erg!!!
Yoehoeee Lov wat super!! Ik had aldoor al het gevoel dat het jongen zou zijn. Heel leuk voor jullie gezin Geniet ervan! Kom vanaaf even weer lezen en reageren!
@lizzie owh das 2,5 week duurt idd nog ff En omg 11 miskramen nou die heeft t ook niet makkelijk gehad Overgeven heb ik gelukkig niet gehad (nog). Pff ik merk wel dat ik langzamerhand veel sneller en langer vol zit. Ik heb geeneens trek in mn middagfruit (nog wel lekker 2 perziken) En waarom zijn de dagen vlak voor je vakantie toch altijd extra druk...
lov leuk die eclairs, en lekker ook denk nou we hebben de 20weken echo achter de rug, en alles zag er goed uit. Metingen klopte, alles klopte groei zat op het gemiddelde dus was netjes alleen lag hij dwars dus een echte dwarsligger en was ook erg eigenwijs met opschuiven, want hij was erg beweeglijk en wakker heb hele mooie echo's alleen moet ik ze nog even inscannen en zal dit van de week ff doen. En ja, dat het een jongen wordt hier is overduidelijk bevestigd dus we zijn dolgelukkig en hopelijk vanaf nu meer genieten en relaxt zijn.
Even snel, alles is goed en nog steeds een meisje! Zal later even fotootjes plaatsen en verder reageren!