Oh MvDJ en Toeter, wat fijn dat alles goed is. Heerlijk als die 20 weken echo achter de rug is. Dat zijn toch weer mijlpalen. Goed om de bevestiging van het geslacht nog eens te krijgen.
Wat fijn Toeter en MamavanDJ Lov, dat ziet er heerlijk uit! Lizzie, wow 11 miskramen Balen dat je afspraak verzet is. Ika, gelukkig geen koorts meer Ik heb net even geslapen. Misselijkheid is wel weg, maar die hoofdpijn!!! Ben ik de volgende met een echo? Zag op facebook dat MamaAnnelies ook donderdag de 20 wekenecho heeft.
Zo ben ik weer. Fotootjes staan inmiddels in het album 'foto'! Lizzie, klinkt idd nog ver weg 12-9, hoop voor je dat de weken vliegen. Ika, gelukkig heb je geen koorts meer. Heb je zeker amoxi nog wat gekregen? Had ik toen ook voor luchtwegeninfectie. Hoop dat je snel wat opknapt! Lief, gelukkig voel je je weer wat beter, ook fijn dat manlief thuis is, kan hij idd lekker meehelpen! Lov, wat raar dat je ineens moet overgeven? Spanning voor vanochtend mss? Leuke aankopen heb je gedaan en ze zien er heerlijk uit die eclairs! Ben heel benieuwd naar de reacties. En wat een bijzonder gevoel hè om na 2 meiden een ventje te krijgen! Toeter, fijn dat bij jou ook alles goed is!! En ook nog steeds een jongen dus, haha! Nou vanmiddag de echo, ze was keurig op tijd. Dus niet lang gewacht gelukkig. Aan de hand van de NUB dacht ze al te zien dat het een meisje was en de echo bevestigde het gelijk. Daarna alle metingen gedaan en alles prima in orde. Ze heeft wat kortere beentjes, maar geheel in verhouding tot de bovenarmpjes, dus niks om zorgen over te maken. Ons kindje was ook heerlijk beweeglijk. Geweldig om te zien weer, tis en blijft een wonder. Vanavond nog naar de standaard controle. Ben benieuwd wat de weegschaal aangeeft, haha! Dus zo even eten maken, lekker makkelijk, bami!
Hoi dames, Ik kwam even koekeloeren of alle echo's goed gegaan waren... En zo te lezen wel, super zeg! En Lov, gefeliciteerd met jullie zoon! Wat bijzonder na 2 meiden! Ika, beterschap! Lizzie, wat rot dat je zo lang nog moet wachten, maar volgende week is het gelukkig al wel september. Dat klinkt wat minder ver weg. Voor de rest heb ik even geen puf om te reageren. Druk weekend gehad en vandaag mij eerste lesdag van 10 uur achter elkaar. Nou, ik ben er moe van haha. Ga nu lekker bankhangen. Komt vanavond een leuk nieuw programma zag ik op SBS, dus lekker kijken niet nadenken!
Lies. Moest wel verzetten R. heeft een nachtdienst van te voren en lag anders om 11.00 nog te slapen. Toeter. Geweldig dat de echo helemaal goed was. En idd. Is best snel eigenlijk. 2 weekjes. Mamadj. Jou echo ook helemaal toppie. Geweldig!! En fijn dat het geslacht gord was. Zou wat zijn alles roze en dan toch een jonge.
Super dat de echo's goed waren meiden! Ika jazeker is dat je moederinstinct ... Je mag nu niet meer alleen voor jezelf denken he dat gaat vanzelf.
Mamavandj ja zenuwen vielen wel mee....dus wat het nu was. Nou de reactie was superleuk Ik ga even genieten van mijn blauwe wolk...langzaam dringt he door. We krijgen een zoon...
Lizzie, wil ff zeggen dat ik bewondering voor je hoe enthousiast en lief je nog op anderen reageert. Nogmaals respect. Tweeënhalf week duurt idd lang. Heb je thuis wel wat afleiding? Of vind je het juist lekker om niks te doen? Sterkte meis. Toeter en mamadj wat een fijn nieuws weer. Weer een mijlpaal! Lov veel plezier met je broer die wel komt. Jaydee rust goed uit. Zal een lange intensieve dag zijn geweest. Rest ook dikke kus voor jullie!
Super Lov Wat een fijne dag zo! Lizzie, inderdaad respect hoe enthousiast en lief je reageert op iedereen! Snap dat je je afspraak moest verzetten dan. Mgbk, ook een kus voor jou! Jaydee, lekker uitrusten nu dan MamavanDJ, enorm mooie foto's van jullie dochter!
Mgbk en lies. Niet meer als normaal toch. Ik zou echt niet willen dat 1 van jullie hier ook moet mededelen dat er iets fout is. Iedereen moet op roze en gezonde kindjes krijgen!!! Mijn/onze tijd komt wel en helaas met medische hulp maar ja dat is niet anders.
Lov geweldig nieuws hoor! De eclaires zien er heerlijk uit, leuke reacties gehad? En ook nog getrappel voelen vandaag.. jouw dag kan niet meer stuk!! Toeter & mamadj gefeliciteerd met jullie mooie echo's! Zo fijn voor jullie, alweer over de helft. Lekker genieten! Lizzie wat ben je sterk meid! Zo lief hoe je op anderen reageert. 2.5 wk lijkt idd nog ver weg maar voor je het weet is het zover. Hoe gaat het lichamelijk? Ben je al weer wat aangesterkt? Mgbk hoop dat je morgen geen rode duivels hebt.. nog last van migraine? Ika bah zeg, beterschap! Goed dat je je ziek hebt gemeld. Rustig aan. Lies jij ook al, beterschap meid. Ook goed dat jij je ziek hebt gemeld. Jij en je kleintje gaan voor op dit moment. Rustig aan & hopelijk de hoofdpijn ook snel weg. Liefoe lekker dat je man een weekje vrij is. Wel vervelend hoor zulke grote borsten. Hoop dat je snel weer een goede bh kunt vinden. Jaydee poeh zwaar zeg, 10 uur op een dag. Lekker relaxen vanavond en op tijd op bed Losje hoe gaat het met je rug? Nog steeds zo'n last? Eda schiet het al op met de babykamer? Bouwjaar de gordijntjes klinken heel leuk. Ik vind wit met zilver heel leuk voor een babykamer. Is het nu inmiddels al zeker dat jullie de babykamer van je broer over nemen? Mamsie hele fijne vakantie! Geniet er lekker van! Hier cd 19 en vanochtend behoorlijk lage temperatuur. Zaterdag voor het laatst sex gehad dus vanavond weer aan de bak Hoop dat mn temp morgen flink gestegen is en dat ik weer op het wachtbankje kan gaan zitten. Ben benieuwd voor hoe lang deze keer
Sex ze Manouk! hopelijk wil het toch lukken zonder ziekenhuis. En Lizzie, nee ik vind het niet zomaar vanzelfsprekend, dus neem onze complimenten maar gewoon aan. Had er alle begrip voor gehad als al het positieve nieuws te confronterend voor je zou zijn. Lies en Ika hoe gaat het? Lov zie! Je kleine man toch snel gevoeld! Hier nog steeds erge hoofdpijn, maar herkenbaar voor als ik ongesteld moet worden. Ff wezen shoppen, veel voor ml gekocht. Nu by moeders, samen eten en weer achter de financiën. Het nieuws dat we de nieuwe vriendin kan mn broer hebben ontmoet tiel zwaar by ex schoonzus, dus was erg emotioneel gisteren by haar.
@lizzie: amai, 11 miskramen, dat wens je ook niemand toe... heeft ze dan nog kindjes kunnen krijgen? wel jammer dat je afspraak wat later komt @lov: eclairs waren zeer goed gelukt hé @mamavandj en toeter: wat bijzonder dat alles goed was! @manouk: kamer, ja we zien wel, mijn man dat het klaar is tegen eind augustus, voor mij is klaar: lamp eraan, alles retouches gedaan en gekuist, zodanig dat het klaar is voor de meubels die rond 5 september komen... we zien wel, denk niet dat hij door geeft dat wel al 26/08 zijn veel plezier vanavond, en dan weer wachtbankje voor je.... @mgbk: ja, een beetje begrijpelijk voor je schoonzus dat het voor haar niet evident is om met zo'n nieuws om te gaan... controle bij ha was ok, volgende afspraak is met gyn binnen 2 weken alweer
echo's staan in album.. dan zie je hoe lenig baby's kunnen zijn manouk s6... en vooral genieten ervan heejj lizzie vind je het niet moeilijk om al die berichtjes te lezen.. over echo's en zwangerschap, krijg de indruk dat je er goed mee om kan gaan knap hoor! hopelijk zijn die 2 weken snel om voor je knuffel! mamavandj, mooie echo's hoor!
Hoi meiden, Heel fijn om te lezen dat er goede echo's zijn!!!!! Manouk effe goed je best doen he meid!!!! Mmmmm lov ziet er heerlijk uit!!!! Hier heel druk met huis opruimen enzo...voorbereidingen voor het grote feestje zaterdag! !! Heel veel last van me rug Maar moest wel werken weer vanavond, de rest van de week druk schoolfotograaf, oudste gaat maandag op kamp, zwembus mee, oudste een feestje, jongste uitdelen op school....ga zo maar door hahahahaha me kop stroomt over... Dus sorry als ik niet op iedereen reageer Lieve meiden een dikke welterusten knuffel van mij♥
Lov. Wat een top dag!!! Eda. Ze heeft nu 2 gezonde kinderen. Gelukkig. De laatste helemaal een wondertje. Ze hadden het helemaal opgegeven om ooit op een gewone manier zwanger kon worden. Mgbk. Wat irri dat je zo vaak hoofdpijn hebt. Hoop nog steeds voor je. Doe je nog een testje? Losje. Succes met je drukke week!! Hier. wachten tot R weer thuis is. Heeft middagdienst. Wordt een latertje...
Hmm Lizzie balen hè die late diensten? Hier heeft ml er ook één dus lig ook te wachten tot hij thuis komt. Hoe voel je je? Verlies je geen bloed meer? Kun je alleen douchen en beetje voor jezelf zorgen? En nee ik doe geen testje. Ik weet zeker dat het deze maand niets gaat worden dus ik wacht tot ik ongesteld wordt. Truste dames.