Ja is idd balen. Heb nog een grotere hekel aan zijn nachtdiensten. Dag en nacht alleen. Maar ik kan best veel al alleen. Zelfs bullitje uitlaten. Als ik voel dat ik me niet goed ga voelen ga ik ff zitten op een bankje. Bloed nog wel maar is heel weinig. Ben wel.blij als dat stopt. Ben eigenlijk ook wel blij als ik straks en keer gewoon ongo wordt. Doet alles het nog.
Hoe oneerlijk, van het blije zwangere gevoel over naar wachten op een ongi... Godverdegodver wat retegodgansoneerlijk! Het maakt me zo boos! Goed dat je even rust neemt als het ff niet gaat. Wel goed om te horen dat je lichamelijk iig een beetje ok bent. Hoop dat je mannetje snel thuis is. Kruip lekker tegen m aan.
jah idd, heel oneerlijk maar ja. Die omslag is wel ff helemaal anders. Ben er best positief over nu. We kunnen zwanger worden en hopelijk met een beetje hulp wel een wolk van een baby. Alleen nu meer bang om weer een kindje te moeten verliezen, maar ja moet zwanger worden om te weten wat voor ons zal werken. Jij ook lekker tegen je man aan kruipen. Truste!!
Die onzekerheid lijkt me vreselijk... Maar idd het is de enige manier. Hopelijk met op tijd een ingreep dat het wel goed gaat. Tis jullie zo gegund. Fijn om te horen dat je ook positief durft te zijn x
Lizzie je bent sterk man! Maar ik snap je wel een beetje denk ik... Hier heb ik zo goed geslapen vannacht....ben gewoon zo happy. En eerlijk, het is de eerste keer deze zwschap dat ik me zo voel. Soms kan je zo onzeker zijn. Maar nu......nee nu ga ik volop genieten. Het is mijn laatste keer.
Lizzie heb je nog lekker geslapen? Ben blij dat het bloeden bijna weg is! xxx Mgbk ik geef je even een dikke knuffel met een dikke kus xxx! Lov jeeeehhhh wat fijn meis, ja genieten moet je zeker want het is je laatste zwangerschap!!!!! Hier begint die kleinste een heel raar geluid te maken met ademen en heel erg te hoesten....shit....nee.....pffff
Lizzie, inderdaad fijn dat je je lichamelijk beter voelt en dat het bloeden bijna weg is. Lijkt me ook heel vervelend als mijn man late of nachtdiensten zou hebben. Heb je een beetje kunnen slapen? Lov, inderdaad lekker genieten hoor Mgbk, hoop dat je hoofdpijn vandaag minder is en dat je menstruatie doorbreekt. Of eigenlijk hoop ik dat laatste niet natuurlijk Losje, wat naar van je jongste dochter Hoop dat het wat beter met haar gaat in de loop van de dag. Nou ik heb alles weer in de wc eruit gegooid. Word er zo moe van! Ik heb medicijnen, ik ontbijt in bed, ik probeer genoeg te slapen... Ben blij als het overmorgen is, dan weet ik als het goed is weer waar ik het allemaal voor doe. Vind het ook vervelend voor mijn collega's, de bezetting is nu krap vanwege de vakantieperiode.
Lies balen meis......soms hebben vrouwen dat idd de hele zwschap door. Losje ah nee. Hier is ook iedereen verkouden ... Stomme weer ook! En school begonnen he.
Goodmorning, Lizzie knap van je hoor, dat je alweer naar de toekomst kunt kijken. En logisch dat je bang bent om weer een kleintje te verliezen. Blij te horen dat het lichamelijk alweer wat beter gaat. Sterkte X Lov fijn dat je zo happy bent. Super blij voor jullie! Eda ik hoop dat je man dan inderdaad beseft dat het al eind augustus is. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Mgbk balen van je mjgraine zeg. Heb echt medelijden met jou dat je er zo vaak last van hebt. Beterschap. Ongi al gekomen? Losje druk druk dus. Succes met alles deze week. Lies nog steeds ziek las ik op fb? Pff balen zeg. Beterschap X Vanochtend temp wel hoger. Gisteren 36.49 en vandaag 36.74. Als ie de komende 2 dagen nog wat blijft stijgen heb ik gisteren mn eisprong gehad. Gisteravond weer goed ons best gedaan Benieuwd hoe lang mn lf deze ronde zal zijn. Fijne dag meiden/ werkze X
Manouks hoop wel lang genoeg nu meid! Dat je die hele mmm maar niet nodig moet hebben! Pfff hier moet ik nu dus alle kleertjes gaan uitzoeken van de meiden... Ik vindt dat dus toch wel moeilijk hoort hun mooie kleertjes..weggevende en verkopen. Emo muts die ik ben hahaha
Nou niet meer dan normaal? Niet iedereen kan t opbrengen om evengoed weer op anderen te reageren hoor. Je klinkt positief en daar heb ik respect voor. Eigenlijk ben ik zelfs wel verbaasd hoe positief je erin (lijkt) te staan. Ik was nog niet zo ver geweest dat weet ik wel zeker Niet meer definitief gezegd, maar het was wel de afspraak. Daarbij kwam mn broer met de mededeling dat hij een ledikantje kon verkopen. Koper wilde m as zondag ophalen, alleen heeft hij zn nieuwe kinderbedden nog niet, is er nog geen traphekje gemonteerd en heeft ie nog niet zo'n extra hekje dat ze niet uit bed rollen (vl zei owh een soort boekensteun Ik zeg ja maar dan voor kinderen). En ze wilden eigenlijk wachten tot oktober. Dus ben benieuwd wat ie doet want t was wel een goede prijs, denk ik. Jij mooie stijging, dus wsl goede timing. Nu nog een dosis geluk. Zekerheidshalve de gezelligheid niet meteen in de kast stoppen he? Tja dit zal wel zwaar zijn vooral omdat hij een punt achter de relatie had gezet en niet zij. (toch?) Wsl blijft dat zwaar tot ze zelf weer een nieuw iemand heeft gevonden. @losje genoeg te doen dus. Succes ermee @lies verrot dat je zo ziek bent maar ja je doet wat je kan. Ik snap dat je t vervelend vind voor je collega's maar maak je er niet te druk om het help niet als je je daar ook nog verrotter door gaat voelen.
Idd lies, wat bouwjaar zegt. Denk aan jezelf. Privé is zoveel belangrijker dan je werk! Eerst goed voor jezelf en de kleine zorgen, het werk komt wel weer. Het werk lost zich wel op. Klinkt hard, maar weet uit ervaring dat het zo werkt. Losje hoe is het met je rug? Ooit nog iets over die ruzie gehoord met je buurvrouw? Beterschap voor je meisje. Manouk, hopelijk is mmm niet nodig! Leuke verjaardag gehad las ik op fb. Lov fijn dat je je goed voelt. Bouwjaar idd mn broer is weg gegaan. Dus ik snap dat het s zus zwaar valt. Dat verdriet...Pfft heb wel ff traantje mee zitten pinken. Haar verdriet is nu omgeslagen in boosheid, dat ken ik niet van dr. Maar erg logische reactie. Maar ja aan de andere kant, het blijft mijn broer en die zal altijd vóór mn ex schoonzus gaan. Bouwjaar hoe voel jij je verder? Ika, voel je je al wat beter? Fijn die mamas met goede tips.
@losje: amai, ook lekker druk van uw kant... lukt het diëten nog wat met al wat je te doen staat? oei en je meisje dat ziek aan het worden is, niet goed hé... @lizzie: lijkt me niet vanzelfsprekend om er vertrouwen in te blijven hebben, maar aan de andere kant leren ons ook verhalen over 11 miskramen, dat de aanhouder wint, we de hoop niet moeten verliezen, de weg is niet voor iedereen even moeiteloos, maar het resultaat is het waard en dat is dat dat ons sterk maakt! @lov: kan goed geloven dat je dolgelukkig bent! @mgbk: wanneer verwacht je nu je ongi? snap dat je niet test en liever afwacht, geeft soms minder druk met zich mee... @lies1988: vermager je niet te veel met zoveel te moeten overgeven? tja, en je kunt je niet slecht voelen voor je collega's, want zelf zou je toch ook liever hebben dat je niet ziek bent maar lekker fit en zwanger en je job kunt doen, maar je hebt daar niet in te kiezen helaas... @manouk: een korte lf heeft ook zijn voordeel: hoef je niet heel lang te wachten om te weten of het raak is of niet... (zo zag ik het toch)