Beterschap mamavandj! Bouwjaar leuk dat je de kamer toch krijgt... Hier dus alle kleren uitgezocht......jeetje zoveel werk niet normaal! Net alle was bijgewerkt en ben kapot hahahaa.
wat een rust hier?! We gaan morgen trouwens dat jurkje wat ik had uitgezocht passen in een winkel ik had gebeld en ze hadden er nog eentje .... Ben beneiuwd! Ook ga ik morgen de eerste keer naar de peutergym met mijn jongste eens kijken hoe ze het vindt
Bouwjaar lekker vooruitzicht dat je de meubels kan halen! Mamavandj dochter is zaterdag jarig Lov leuk dat je gaat passen....ben benieuwd! Ik ga nu even de was wegvouwen...en daarna de cakepops maken!
lov fijn dat ze het jurkje hebben!! Alyijd fijn ff passen! Losje. Kan ik het mijne er bij leggen... Ik moet weer aan de bak als ik me iets beter voel.... Bouwjaar. Fijn dat je het kamertje krijgt. Was ook wat je wou toch. Straks en wit. Mamadj. Beterschap!! Hier. Dadelijk gaan we even naar de ikea. En R gaat de tuin een beetje opknaplen. Is wat verwaarloosd. Hoo ook veel.positieve verhalen over se cerclage. Doet me goed.
Lov, super dat ze nog een jurkje hebben! Ben heel benieuwd! Heb zojuist ook een jurkje besteld voor een bruiloft binnenkort. Lizzie,veel plezier bij de Ikea. Fijn dat je zoveel positieve verhalen hoort! Ik heb gewoon helemaal niks gedaan vandaag... uurtje op de bank, nog een proefkaartje gemaakt... ben nu alweer moe...van het niks doen... kids worden nu ook strontvervelend! Blij dat mn man over een uur thuis is... Ga nu denk even een filmpje met ze uitzoeken.
@Lov, fijn dat je het jurkje in de winkel kunt passen. Hopelijk slaag je morgen meteen @Eda, interessant zo'n cursus. Ik heb komende maandag een bijeenkomstin het ziekenhuis over bortsvoeding. @MvDJ, is dit de laatste vakantieweek van de kinderen? @Lizzie, veel plezier bij de IKEA. Ze hebben er leuk tuinstoelen o.a. Wij hebben ze voor ons balkon. Gaan het tweede seizoen al goed mee. @Bouwjaar, leuk van de kamer! @Losje, ik las iets van dat je oudste op kamp gaat? Pittig hoor met groep 3. Wij hadden dat ooit ook, maar we zijn er van afgestapt. Nu slapen ze een nachtje op school aan het eind van het schooljaar. Hier weer thuis van mijn halve dag werken. Het was leuk, maar ook pittig. Nu gevloerd... Zo maar even naar de drogist voor oordruppels, want ik heb nu ook een oorontsteking erbij Zo op de valreep van de bevalling komt alles nog even langs... De baby vindt het gehoest van mij helemaal niks. Ik krijg elke keer een trap
jeetje ika! Niet leuk....hahaha ja ze heeft daar geen zin in mama Jeetje nee al op kamp zo vroeg...moet er niet eens aan denken hahahaha.. mamavandj hoop dat je de dag een beetje doorkomt meis... Hier wat kapsels aan het bekijken....wil het zelf doen heb geen behoefte om naar een kapster te gaan enz. Maar wat moet ik de meiden aandoen he....jurkje tja voor een uurtje? Moet schoentjes hebben en al nu...wordt gek!
Ik had mijn haar gestyled met de tang, maar door het hete weer zat er binnen no time weer een slag in
Ochtend nuttig besteed dus Hopelijkl staat t jurkje harstikke leuk en ben je meteen klaar @lizzie fijn dat er veel goede verhalen over de cerclage zijn Ennuh lekker snuffelen in de ikea, leuk zo op zn tijd Dat heet vakantie @ika nou je hebt wel pech zo Zo net nog even een manuscript gesubmit bij een tijdschrift. Hopelijk niet binnen 2 dagen retour met de mededeling dat ze t niet willen hebben. Maar ja dat is altijd afwachten. Nu laatste dingen proberen af te ronden, hoop dat ik niks vergeet
Hallo , Allereerst mamaDj en toeter joepie van de goede echo's !!! Lov ,hoe is het daar op je blauw wolkje ?? En fijn dat je je kleintje voelt bewegen! Ika ,helemaal koortsvrij ,opgeknapt? Lizzie ,hoe maken jullie het ? Lies ,heb je nog last gehad vande hoofdpijn ? Hoe is je bloeddruk meestal ? mvdj ,een meisje en idd.al de verhoudingen ok zijn ,misschien een klein meisje in't verschiet Manouks ,spannend ,is je eitje al geweest ? Bouwjaar ,hoe is het met u? Toeter ,mooie echo's Mgbk ,ben je al ongesteld geworden of nog niet??? Jaydee ,doe jij ook maar op't gemakje ! Losje ,begint alles op orde te komen? Ook jij opletten met je rug e! Eda ,zie het al voor me op je prenatale ,wel leuk om te doen Best druk hier zo met de kids en school klaar maken (alles in huis hebben) ,snel alle kledij gesorteerd van de kleinste zodat ik weet wat ik heb want ik zocht op't net en stel je koopt dubbel. Ik ben aan't opknappen maar merk dat ik moe ben s'avonds en toch slecht in slaap geraak. Mijn buik heeft een spurt gemaakt zegt iedereen ,dus misschien daarvan? (tijd om een foto maar vergeet het telkens). ML heeft zijn jongste dochter voelen trappen en is zo fier. Vrijdag om 11u15 echo en even de stad in. Liefs x
ah leuk lief dat hij het ook gevoeld heeft Ja die blauwe wolk wordt steeds echter hier .... Ika nee hoef ik ook niet te doen dat....mijn haar is daar te zwaar voor helaas. Zat te denken .. alles naar een zijkant en dan een bloem erin.
Dag lieve meiden Ik ben vandaag weer gaan werken. Ik kon gelukkig mijn ontbijt binnen houden. Wel nog hoofdpijn, maar dat is niet meer vreemd voor mij. Meteen een onwijs drukke dag op het werk, maar de tijd vliegt voorbij gelukkig. Nog 7 minuten en ik kan naar het station toe. Ik probeer op iedereen te reageren, maar ik ga vast mensen vergeten Losje, had ook helemaal gemist dat een vriendin van je nu bij jullie woont. Fijn voor haar zeg! Ik wilde nog iets tegen je zeggen, maar ik weet het gewoon niet meer. Sorry hoor! Mgbk, volgens mij las ik dat je migraine wat gezakt is (sorry als dat niet zo is). Fijn! Nog geen bloed te bekennen? Ika, huppa ook nog een oorontsteking erbij. Wat een luxe Gelukkig kon je vandaag weer een half dagje werken. Wat grappig dat die kleine terug schopt als je hoest! Liefoe, mijn bloeddruk is meestal wel redelijk maar soms wat laag. Vooral de onderdruk kan laag zijn. Wat super dat je man jullie kleine gevoeld heeft! Fijn ook dat je wat aan het opknappen bent Lov, super dat je alle kleertjes al hebt uitgezocht. Lijkt me ook best wel een beetje moeilijk. Ik ben heel benieuwd naar je jurkje! Zat er over na te denken om 'm misschien in het donkerblauw te bestellen voor de bruiloft die we binnenkort hebben. Bouwjaar, fijn dat jullie het kamertje definitief gaan krijgen Oh heerlijk zeg je laatste dag voor de vakantie Geniet er maar lekker van! Eda, leuk zo'n prenatale. Lijkt me inderdaad dat je dan ineens veel info krijgt. MamavanDJ, jij ook beterschap dan! Lekker rustig aan doen hoor Jij zei ook nog iets waar ik op wilde reageren, maar ook dat ben ik even kwijt Lizzie, wat fijn dat je positieve verhalen hoort over de cerclage. Ik hoop echt dat het jullie gegund is om straks weer zwanger te worden en dit keer te blijven! Nou ik heb dus morgen mijn 20 wekenecho... Ik moet zeggen dat ik nog erg rustig ben, maar ik weet zeker dat ik morgenochtend erg zenuwachtig zal zijn. Ik ben om 9.30 uur aan de beurt. Als de echo goed is gaan we taart kopen en dat samen met mijn moeder erbij opeten. Verder wil ik nog even naar de Prenatal in Utrecht (het warenhuis) om de blije doos op te halen en om te kijken of ze daar een leuk jurkje hebben. Wie weet zien we ook nog iets leuks voor de babykamer Ik probeer voor het einde van de ochtend iets te laten weten hier!
Lies ik duim weer voor een goede echo morgen. En daarna shoppen, das nooit verkeerd. Losje is het lukt met de versieringen en het bakken?de was weg? Lief dat je vriendin by jullie mag wonen tijdelijk. Lizzie hoe voel jij je? Waar gaan jullie voor shoppen by ikea? Vl dus lekker ad klus. Beetje afleiding is misschien wel ff fijn voor hem? Voor de mijne werkt dat iig goed, die kan niet stilzitten dus wil liever wat doen op momenten dat het niet zo goed gaat. Bouwjaar en?alles op tijd en naar tevredenheid af kunnen ronden? Geniet van je vakantie. Mamadj das balen dat je je niet lekker voelt. Is ml al thuis?dan mag hij de kids over nemen. Goed uitrusten! Lief, wat super dat je man de kleine gevoeld heeft . Ook al bijna echo. Ika nu lekker benen omhoog en bijkomen vd drukke dag. Lov idd haren naar één kant, bloem erin, mooi! Weet je al wat vd meiden? Eda, is prenatale een zwangerschapscursus? Wie vergeet ik. Dido is op vakanties hoop dat alles ok met je is en je iets moois mee terug neemt. Manouk hoe is het? Hoe is je temp? Liesje ben je er nog?? En toeter hoe is met jou/jullie? Drukke werk dag gehad. Ontzettend buikpijn dus zal vanavond wel ongesteld worden.
Lies lekker dat je in de ochtend mag. Succes! Wel balen van die hoofdpijn @mgbk ja alles afgerond en zojuist de synchronisatie van weekmail op telefoon uitgezet Ik voel me beetje ongerust omdat ik me niet kan herinneren dat ik frummel al gevoeld heb vandaag. Wsl weer nodeloos ongerust omdat ik mn aandacht bij andere dingen had vandaag, maar zo ff een schopje zou wel prettig zijn. Bij thuiskomst meteen door naar s-pa, die is vandaag jarig. Maar zonder schop pak ik ff de angelsound erbij denk ik. Morgen naar vk.
Hey lieve meiden, Even snel een berichtje uit La France. @Lizzie wat ben je sterk meis. Petje af. Natuurlijk moet je verder, maar echt respect voor je hoeveel kracht er uit je berichten spreekt. @lov Gefeliciteerd met de kleine man in je buik. @mgbk Ik hou stiekem hoop voor je. Die positieve ovu zag er hoopvol uit toch. Sorry meiden heb niet alles terug gelezen. @hier Nog anderhalve week Frankrijk voor de boeg. Maandag pittig, maar goed gesprek met elkaar gehad. Vl wil dat ik de testjes laat voor wat het is en dat we gewoon meer van elkaar gaan genieten en dan zien we vanzelf wanneer het raak is. Ik vind dat aan de ene kant een fijn vooruitzicht omdat het veel druk legt op het seksleven en zwanger worden en aan de andere kant weet ik niet of ik het kan. Als je iets heel graag wilt is het moeilijk het zomaar los te laten. Ik ben er voor mezelf dus nog niet helemaal uit hoe ik daar mee om moet gaan. Zit nu in ieder geval vlak voor m'n ei. Hopelijk kunnen we nog lekker van elkaar genieten en wie weet hoef ik er hierna niet eens meer over na te denken. Dikke kus uit Frankrijk
Kind heeft mama al gerustgesteld @dido het is ook lastig om een goede weg daar in te vinden hoor. Hopelijk wordt t een vruchtbare vakantie en is t niet nodig.
Verdomd.. heel verhaal getypt.. alles weg. Even uit mn hoofd: Lies wat fijn morgen de echo. Duim voor een mooie echo voor jullie. Daarna ook nog winkelen, dat wordt een heerlijke dag! Fijn dat je ook weer wat opgeknapt bent. Lov goed dat je alles uitgezocht hebt! Ga je de kleertjes verkopen of weggeven? Op internet kun je veel leuke kapsels vinden die niet te moeilijk zijn maar er wel heel leuk uitzien. Haar naar 1 kant met een bloem vind ik ook erg leuk! De meisjes allebei zelfde jurkje aan doen met leuke schoentjes en ook een bloem in hun haar?! Hoeft niet te duur te zijn en ziet er wel heel leuk en schattig uit! Lizzie en nog wat gescoord bij de Ikea? Beetje afleiding doet soms goed. Wat fijn dat je goede ervaringen over de cerclage hebt gelezen. Knuffel! Mgbk bah ook nog buikpijn erbij.. hoop nog steeds dat het door iets anders komt! Bouwjaar ennnn nu lekker vakantieeee? Heerlijk, geniet ervan! Fijn dat jullie het kamertje al wat eerder kunnen halen! Ohh straks even de angelsound erbij pakken misschien? De kleine is vast lekker aan het relaxen. Gefeli met je schoonvader! Losje lief dat je vriendin tijdelijk bij jullie in mag wonen. Al klaar met de cakepops? Mamadj en al een beetje rust gehad? Beterschap! Eda is dat een soort zwangerschapscursus? Leuk! Lief wat fijn zeg dat je man de kleine meid ook al kan voelen. Wanneer moeten je kids weer naar school? Ika gelukkig heb je de dag overleefd nu lekker rustig aan! En niet zoveel hoesten jij, daar schrikt de kleine meid steeds van Hier een vrije dag gehad ivm Gronings Ontzet. Even heerlijk uitgeslapen en bij mn moeder geweest. Temp was vanochtend 36.87 dus een flinke stijging alleen niet helemaal correct omdat ik uitgeslapen heb en dan is mn temp altijd wat hoger dan s ochtends vroeg. Maar in elk geval is ie goed gestegen en heb ik mijn eisprong dus maandag op cd 19 gehad. Nu weer op de wachtbank Zo even naar voetbal. Fijne avond meiden!
Mgbk nou je bent overtijd ... Je weet wanneer je ei was...ik zou eens gaan testen meid! Kleertjes kinderen....je moeilijk om nu in deze tijd een leuk jurkje te vinden, je hebt alleen van die megaprinsessen jurkjes...nou niet mijn smaak. Maat we zoeken maar verder... Dido is ook moeilijk om maar te zien hoe en wanneer meid. Ik hoop zo erg dag het niet meer nodig zal zijn!! Lies ik vindt het maar gek doe hoofdpijn van jou.... Manouks succes met wachten nu