Dido inderdaad lastig om daar afsfand van te doen. Ik heb het uiteindelijk ook gedaan en merkte wel dat ons seksleven daardoor weer wat spontaner en lekkerder werd Nu ben ik natuurlijk aldoor aan het tempen maar daardoor weet je pas achteraf wanneer je eisprong is geweest zodat je niet die druk voor die tijd hebt. Ik moet wel zeggen dat wij ongv om de dag sexen dus dat is ook niet helemaal spontaan maar wel relaxer dan met ovu testen. Hoop dat het allemaal niet meer nodig zal zijn. Geniet lekker van je vakantie! Dikke kus. Bouwjaar ohhh wat fijn zeg! Weer een lekkere geruststelling.
@losje: goed bezig met je -6 kg! schitterend! en had ook gemist dat je vriendin voorlopig bij jullie inwoonde? moet wel raar doen, is zo toch anders dan even mensen op bezoek @bouwjaar: ja, leuke les, wel veeeeeeeeeel info, we zijn met 6 zwangere en ze geeft ook wat cijfermateriaal mee (wat betreft België/ de regio: 70 à 80% neemt peridurale, maar 10% van de vrouwen doen aan prenatale lessen, ...) vind ik op zich wel handig om te weten de eerste les ging over wat houdingen om de weeën te doorstaan, het belangrijkst wat ik geleerd heb is dat je best actief meedoet met de arbeid en het niet gewoon op je laten afkomen, als je actief meedoet, zal alles vlotter gaan, dus elke weeëncyclus echt bewegen/wiegen, vind ik wel leuk, dan heb ik toch controle op de chaos. ik kijk alvast uit naar de volgende les! we krijgen er 4 alleen en de 2 laatste is met partner erbij volgende week krijgen we uitleg van houdingen met 2 om de weeën te ondersteunen en na de les nog wat gebabbeld met 1 van de vrouwen, ze is zwanger geraakt met IVF bij de 2de terugplaatsing... vind wel leuk om te horen, want het ziet er naar uit dat het bij mijn vriendin niet gelukt is (en misschien zelfs buitenbaarmoederlijk... dus ja) en kan ze dan weer oppeppen met zo'n verhaal @lov: hopelijk past het jurkje zoals je wilt... veel planning hé zo'n trouw moest deze VM werken, morgen heel de dag en vrijdagVM (tot 13u30-14u) en dan heerlijk een echt WE van 2 dagen!!! joepie
Ik schrok al bouwjaar, gelukkig goed nieuws. Dido, pfoe lastig. Ik snap je vriend maar ik begrijp jou ook. Hier exact hetzelfde gesprek gevoerd. Maar ik kon het echt niet. Ik testte toen zelf zonder dat hij het wist. Ik moet moet moet het gewoon weten hoe en wanneer. Erg hè. Hoop dat jullie een goede middenweg kunnen vinden waar jullie je beiden goed by voelen. Fijne vakantie. Geniet vooral! Manouk train ze! Lekker ontspannen dag dus. Ik heb geen verstand van tempen maar fijn dat je je eisprong hebt gehad. En nu maar weer dat vreselijke wachten. Lov er zijn toch wel leuke jurkjes te vinden? Zeker in de zomer? Toch vast niet alleen prinsessenjurken? Of misschien heb jij iets heel anders in gedachten dan wat ik denk. En nee ik ga niet testen. Ik trek een witte test echt niet. Denk dat mn cyclus deze keer wat langer is.
Ow wist ik niet. Vriendin van mij heeft twee weken geleden nog paar jurkjes gekocht voor haar meiden.
Bouwjaar maar goed dat je je kleintje hebt gevoeld , speekt nu al met je voetjes Eda ,hoe is het met je doopsuikers ,al gekozen?? (vergat dat de hele tijd te vragen). Mgbk ,snap je afkeer van een test te willen doen ,ik hoop dat je gewoon overtijd blijft lopen Manouks en dido knuffel x Maandag 2 september om 8u45 zet ik onze 3 pateekes af aan de schoolpoort
ja maar jurkje voor een bruiloft is toch net iets anders dan een gewoon leuk jurkje... Je moet echt iets netters hebben...en een effen kleur eventueel. En met die prinseesejurkjes bedoel ik...bruidskindjes jurken
Lov, zoiets? Zag ik bij Bonprix! Ze zullen vast bij Wehkamp ed ook nog wel wat hebben? Bouwjaar, fijn dat je de kleine nog even gevoeld hebt! En nu vakantie!!! Geniet ervan, je hebt het zo verdiend!! Eda, leuk die cursus! Ik doe het deze keer niet. Bij de eerste twee wel gedaan. Tweede vooral voor het bewust bezig zijn met de baby en de sociale contacten met andere zwangere vrouwen, maar die contacten heb ik hier al haha! Mgbk, snap je best hoor dat je geen zin hebt in een witte test. Je bent er erg van verzekerd he dat je een lang cyclus hebt. Echt jouw tijd komt ook, misschien nu al. Hoe lang wacht je nog af? Dido, fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Heel veel plezier nog in Frankrijk! Lies, veel plezier/succes morgen met de echo! Gelukkig ben je weer wat opgeknapt, nu houden zo! Losjes, cakepops gelukt? Manouk, succes op de wachtbank! Hopelijk een wat langere lf met een mooi eindresultaat. Dat zou toch geweldig zijn! Heb vandaag nog een paar tukjes gedaan. Voel me aardig, niet op en top. Vanavond maar weer vroeg naar bed. Kleine in mijn buik is wel lekker actief, dus dat maakt een hoop goed!
Jeeeehhhh alles gelukt voor vandaag!!!! Weer een dag doorstaan hahahahahaha.... Kom denk straks even reageren lieverds want ik begin een beetje hoofdpijn te krijgen dus ga even wat drinken en op me kleine kontje zitten whahahahaha
Hey die zijn wel leuk mamavandj....overal gekeken maar idd niet bij bonprix. Thx dat je voor me gekeken hebt!
Oké zenuwen beginnen te komen Whaa ik durf niet Losje, zag er allemaal goed uit op facebook! Lov, ja ik vind die hoofdpijn ook wel gek hoor. Ik zit ook gewoon wel vreemd in elkaar Hoop dat je voor je meiden ook snel slaagt. Jurkjes die MamavanDJ hier geplaatst heeft zijn leuk! MamavanDJ, gelukkig dat je je iets beter voelt en dat de kleine lekker actief is! Fijn Bouwjaar, die geruststelling van de kleine Hier voel ik de baby ook elke dag wel even. Manouk, succes op het wachtbankje. Duim voor je!!! Dido, fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Lijkt me ook moeilijk om afstand te nemen van het testen. Fijne vakantie nog Mgbk, snap wel dat je niet wil testen. Hopelijk snel meer duidelijkheid
Ja ik vindt die blauwe leuk....wit wordt moeilijk omdat ik ecru aanheb...dat gaat gek uitzien. Het probleem is dat het eind okt is he....wat doet het weer dan. Ben je zenuwachtig voor morgen lieverd...is ook spannend he!
Lov, een roze bolero eroverheen? En klaar is kees! Bonprix is vaak zo'n suffe webshop, maar ze willen nog weleens iets leuks hebben! Oh Lies toch wel zenuwachtig!! Komt goed schatje!
Lies. Succes morgen en met slapen straks!! Lov. Leuk zo alle kleding en andere dingen uitkiezen voor jullie grote dag. Mgbk. Ik heb zo'n goede hoop voor je. Nog niet ongi. Wat als je morgen ook nig niet ongi bent. Gewoon testen moppie!! Losjen zag een foto op.fb. Je kleine zal morgen met een hele grote glimlach tracterwn. Ziet er heel leuk uit!! Crea bea!! Zit op tel en ben de rest gewoon vergeten.
ja, die kleedjes met een gilet erover gaat toch voor oktober? binnen is het warm, kunnen ze rondcrossen zonder mouwen.. @liefoe: ja, we hebben eindelijk doopsuikers gevonden naar ons goesting! we gaan meer naar lila-tint, omdat onze kamer ook wat in die kleur geverfd is en het is eens iets anders dan licht of donkerroze voor een meisje. Wordt een wit potje met paarse naam en paarse lint met erin "suikerrijst" en paarse doopsuikers en een glazen potje gevuld met paarse tussenslagdoopsuikers (dus iets kleiner voor mooiere vulling) met naam in witte letters en een witte lint. Voor de kindjes voorzien we een pot gevuld met lollies met naam erop.
Manouk me duimen draaien alvast....lieverd ik hoop dat je het ziekenhuis alsnog niet nodig hebt! Lies tuurlijk is het spannend succes morgen! Lov ik vind die gekleurde ook heel leuk, en inderdaad met een bollero erbij!
Meiden die de baby's voelen (en mannen) heerlijk♥ Dido fijn dat je een goed gesprek hebt gehad, en ik hoop op een vruchtbare vakantie!