Sorry als ik weinig reageer, nu ik energie heb ben ik veel voor mijn man zijn bedrijf bezig en help hem waar mogelijk een beetje mee... Heb ook niet terug gelezen. Lov zag op FB dat je een zoon krijgt, leuk!! Vandaag bij de VK geweest, alles gaat heel goed, kindje ligt alleen erg voor, BM is de grote van 23 weken ipv 18w5d, daarom groeit mijn buik ook zo erg hard, gemiddeld 2cm per dag, soms zelfs gewoon 3 a 4 cm ... Mijn bloeddruk was prima 116/64 en ook mijn suiker was weer laag 4.2 dus hoef geen suiker test te doen.
Parel vindt je wel wat veel afwezig opeens meis.....jammer hoor. Maar snap dat je het druk hebt....maat het is zo erg dat ik nu dacht...oh ja parel is er ook nog Maar je buik groeit 3 cm per dag???
Ja morgen gaat me kleine meissie uitdelen....ze heb helpen maken en ze zei tegen me "mama ik ben helemaal blij"♥ ik kon me traantje bijna niet bedwingen... Verder net even met ml gezellig gemaakt, maar in een keer schoot me te binnen dat ik eigenlijk nu zou moeten bevallen.....kreeg er een beetje een raar gevoel bij Maar goed maar niet teveel bij stil staan! Morgenochtend de meiden mooi aankleden want de schoolfotograaf komt bij de oudste op school en ze mag ook met haar zusje op school. En dan 's avonds nog even werken... De vrijdag word een eet maak dag
Vind dat altijd zo van dadelijk denkt diegenen die ik oversla dat ik er niks omgeef. Onzin natuurlijk maar ja. Ach zo is het duidelijk. Ik vind typen op mijn telefoon altijd irri omdat ik niet terug kan kijken..
Haha sorry, heb echt heel veel werk verzet en dan lees ik wel mee, maar gewoon niet de tijd en puf om op iedereen te reageren Vooral op mijn telefoon niet, heel irritant Ja niet alle dag, gemiddeld 2cm, soms 3cm per dag, ik heb zo'n speciale meetband omdat ik in de zorg heb gewerkt (is officieel om een screening uit te voeren of iemand obesitas of juist ondergewicht had voor onze diëtist), deze week is mijn buik al 7 cm gegroeid. en in de hele zwangerschap al 17 cm nu Maar ik kom niet aan. Was goed volgens de VK maar gaat wel heel erg snel...
Hey aapje hoe is het met jou vanavond....en met de buikpijn? Niet leuk lieverd dat je zo'n pijn hebt in je hoofd en buik, misschien een warme kruik voor je buikje?!
Zo Parel, dat gaat hard!! Fijn dat je je weer wat beter voelt! Succes met het bedrijf van je man! Ja Lov, de prijzen zijn ook leuk daar! Losje, ziet er super geslaagd uit de traktatie!! Heb jij een cakepop machine? Vind het mss wel leuk als geboorte traktatie op school straks! Vriendin van mij heeft er één, die kan ik vast wel lenen! En dan dopen in glazuur en versiering erop? Lizzie, we vergeten allemaal wel eens iemand! Geeft helemaal niks! Is ook bijna niet bij te houden hier he! Nou meiden, ga m'n mandje eens opzoeken, tis mooi geweest voor vandaag! Truste allemaal!
Heb ik ook hoor lizzie op het moment, ik lees alles maar kan even niet op iedereen reageren voor me gevoel, omdat ik het drukker heb dan normaal! Maar ik vind iedereen lief en denk aan jullie allemaal! Hahahahahaha dat heb ik bij deze maar weer even gemeld!
aaaah losje.... Parel ik vindt het maar veel 3 cm per dag. Heb je veel vruchtwater dan? Want je kindje is gewoon gemiddeld of? Nou ja lizzie ik lees vaker en vergeet gewoon iets te zeggen. Valt me dan dan later in hahaha denk ik shit vergeten
Ja mamavandj ik heb hem ook geleend, ja idd glazuur erop (had ik bij de action vandaan) je kon het niet dopen maar heb ze met een klein mesje helemaal ingesmeerd. En daarna versierd. De stokjes eerst even in de glazuur gedoopt en toen in de cakejes geprikt en laten drogen, voor de stevigheid. Ze hoefde maar 5 min in het apparaat! Ging echt snel, en het rook zo lekker, helaas niet van gegeten....behalve een klein krummeltje cake En die houder van karton had ik ook bij de action, maar heb ook een grotere voor zaterdag bij de xenos vandaan! Cakebeslag bij de dirk...van dr oetker!
Losje, echt super jou traktatie... Lov, ja ik ook, maar VK zegt oh ja dat kan wel (mijn moeder had dit bij mij ook ), zit in de familie. Ik heb 9 september mijn 20w echo, dus dan wil ze even kijken. De 12w echo was vruchtwater normaal, maar mijn baarmoeder, zit ook al op hoogte van een zwangerschap van 23 weken en ben vandaag 18w5d zwanger, dus uhm scheelt 4w2d ongeveer nu met wat het zou moeten zijn. Ze wacht nu af maar ze denkt dat het gewoon goed zit, omdat ik zelf ook heel hoog lag.
Hey meiden voor iedereen een kus. Ik wacht het nog een dag af. Heb geen kv test in huis. Wel nog cb met indicator maar die ga ik niet gebruiken. Want geloof er echt niet in. Cyclus is gewoon langer. Vuren eerste en tweede mk schommelde cyclus tussen 28 en 32.na tweede mk steeds 28 dus zal ie nu gewoon wat langer weer zijn. Truste allemaal. Heb bezoek gehad en nu erg moe dus reageer verder ff niet. X
@Parel, jouw kindje zoekt het gewoon hoog op. Ik heb me laten vertellen door de vk dat elke buik ook weer anders is en op een andere wijze groeit. Ik droeg vrij lang heel laag en ben pas hoger gaan dragen na de 25 weken. Ik ben zelf klein, 1.60m, waardoor mijn meisje de ruimte met haar hoofd in mijn bekken zoekt. Vandaar dat iedereen ook zegt dat ik een bescheiden buikje heb. Ik maakte maar daar wel eens zorgen over. Maar grote of kleine buik, het zegt dus niks. @Mgbk, hopelijk snel af van de hoofdpijn. En ik hoop zo dat je niet ongesteld wordt! En dat er een mooi testje in het verschiet ligt. @Dido, geniet lekker van je vakantie. Moeilijke beslissing die jullie hebben genomen, maar misschien geeft het rust... en is het hopelijk snel raak! @Losje, mooie traktatie voor je dochter! Ging jouw oudste komende week nou op kamp? @Bouwjaar, fijn gevoel om de kleine te voelen hè. @Eda, interessante informatie over die houdingen. Ik heb al diverse boeken gelezen en ik denk dat ik een idee heb wat ik wel fijn zou vinden. We gaan het zien. Die doopsuikers klinken erg mooi. Over een paar maandjes willen we natuurlijk foto's zien @Liefoe, straks weer een leeg nestje als de kids op school zijn. Gelukkig is de kleinste spruit gezellig 24/7 bij je @Manouk, fijn dat je ei is geweest. Hopelijk met een mooie beloning aan het eind van het wachten. @Lizzie, lieve foto van Bullit als avatar Ik ga zo lekker mijn bedje opzoeken. Nog even de tv aan, de tablet mee en dan lekker in slaap soezen. Gelukkig slaan de oordruppels aan en wordt de pijn minder. Ik ben zo doof als een kwartel De kids moeten morgen tegen me schreeuwen haha. Nog 7 werkdagen en dan ga ik met verlof. Het voelt heel onwerkelijk. 50 dagen tot de uitgerekende datum...
Ja ika klopt, hahahahaha was hier vergeten op de reageren want volgens mij zei je het van de week al! Ja maandag ochtend gaan ze weg en dinsdagochtend komt ze weer thuis! Vorig jaar in groep twee ook al hoor, ging hartstikke goed, ze vond het helemaal top.
Ah, dus ze is al wat gewend. Gaan ze in elke groep op kamp? Spannend hoor. Ik vond het op school slapen met de kids altijd zelf al een best spannend. Hier gaan ze alleen nog in groep 8 op kamp.
Alle groepen behalve groep 1.... Maar ze gaan niet allemaal dezelfde dag, ze gaat maandag met groep 2 en 3 dus... Volgens mij gaan ze twee jaar achter elkaar op kamp en dan een jaar een schoolreisje en dan weer kamp enzo...
Je moet toch dag tot twee dagen na je knaller en dan veertien dagen erbij rekenen? Ik had zowel maandag als dinsdag erg donkere ovu. Dus woensdag eisprong misschien of zelfs donderdag dus dan zou ik misschien pas morgen ongesteld worden. Toch?
Gaat snel zeg, 50 dagen nog maar... Gelukkig dat je druppels aan slaan. Mijn baarmoeder ligt naar voren, dus draag sowieso naar voren. Iedere buik groeit idd anders, maar is wel toevallig, dat ik 26 jaar geleden het zelfde deed, zo hoog gaan liggen. Hartje was bij mijn navel te vinden nu.