De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lizzie ja en de oudste is ook gek,op roze dus die zal dat jurkje het einde vinden.
    Nu maat hopen dat het allemaal past.

Ik ga eens wat buikjes koekeloeren!

De oudste wilde perse bij een vriendje spelen dus ik ben helemaal alleen hahaha

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lov hmm weten ze al waardoor t kan komen teveel vruchtwater?

@lizzie nou mn wimpers zijn wel echt duidelijker. Mascara zorgt nl ook voor dikkere wimpers en dat is nu niet

Snel klaar bij de vk. Daarna bij vriendin langs geweest.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hartje gehoord bij de vk?

Nee ze zijn nog aan het onderzoeken...maar als ik google wordt ik er niet echt gelukkig van zeg jeetje

4. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Lov ontzettend leuk allemaal! Prachtig boeket en hele leuke jurkjes. Ga je het boeket bij een bloemist laten maken? Had een poos geleden gelezen dat ze daar soms echt belachelijk hoge prijzen voor vragen. Heel mooi dat roze!

Losje wat een super leuke lieve foto's op fb! Die cakepops zijn echt goed gelukt. Wij hebben het de vorige keer meer gesmolten chocolade geprobeerd maar dat was echt een ror klusje en uiteindelijk waren er maar een paar goed gelukt. Je meiden zagen er prachtig uit!

Lies jeeeeh wat fijn dat de echo helemaal goed was. En geen straf om over vijf weekjes weer te mogen komen ;) Heerlijk genieten. Hopen dat die stomme hoofdpijn nu ook eens weg blijft.

Mgbk ahhh wat balen zeg! Meestal voel je zelf al wel dat het niet raak is he?! Alsnog ontzettend klote. Hoop dat je inmiddels niet meer zo'n hoofdpijn en buikpijn hebt.

Bouwjaar lekker dagje gehad dus. Wimpers verven lijkt mij ook wel wat.

Parel woooww 3cm klinkt wel erg veel. Straks denkt iedereen dat het een tweeling is ;)Wel mooi hoor zo'n grote buik! Lukt het een beetje met je man zn bedrijfje?

Ika hoe is het gegaan vandaag? Hoop dat je weer wat opgeknapt bent.

Mamadj alweer beter?

Lief heb je alle spullen voor de kinderen al kunnen vinden?

Jaydee poeh een lange dag voor jou vandaag. Succes vanavond!

Lizzie logisch toch dat je niet op iedereen reageert. Dat neemt niemand je kwalijk hoor. Ik vind het heel knap dat je zo positief kunt denken, je bent een topper! Knuff.

Sorry als ik iemamd ben vergeten.

FF gaf vanochtend een mooi rood kruis bij maandag dus nu zeker weten mn eisprong gehad. Bedankt voor het duimen lieverds! We zullen het weer zien deze ronde. Zit de laatste maanden heel relaxed op de wachtbank omdat ik er geen hoge verwachtingen van heb.

Fijne avond!

5. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Lov, erg mooi allemaal! Ik ben vandaag bij een grote Prenatale geweest en ben daar bij toeval gestuit op het jurkje van Noppies. Wist niet dat ze die daar ook verkochten. Heb 'm gekocht in het zwart met een mooie groene blazer erbij.
    Fijn dat de peutergym leuk was:)

Losje, je kleine meid heeft het leuk gehad zo te zien met uitdelen! Mooie foto's van je dochters op fb:)

Mgbk, ah zo kut:( Had toch wel goede hoop voor je.

Bouwjaar, alles al klaar voor de vakantie? Je hebt zo te horen een fijne dag gehad:)

Parel, zo jij groeit hard! Wel mooi hoor:)

Hoe is het met de zieke dames?

Liefoe, veel succes morgen!

Jaydee, succes vanavond!

Lizzie, hoe is het nu met jou?

Manouk, fijn dat FF een kruis gaf:) Duim heel hard voor je!

Bedankt voor jullie lieve reacties op de echo:D Vandaag wat leuke dingetjes gekocht voor de babykamer:)

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    #1886 Ikapika, 29 aug 2013
    Laatst bewerkt: 29 aug 2013
    @Liefoe en Parel, wat een prachtige buiken. Zo leuk om te zien dat geen buik hetzelfde is!

@Lov, wat een leuke foto's zie ik voorbijkomen. Heel smaakvol allemaal :)

@Mgbk, wat ontzettend k.. dat je ongi bent. Hopelijk is het snel voorbij en kun je door naar de volgende ronde :(

@Eda, interessante info allemaal, hè! Dat van die soorten weeën. Ik hoop niet dat ik mijn moeder achterna ga. Die had rugweeën. Het begon in de ochtend en de gyn zei dat hety nog dagen kon duren en het zeker niet snel door zou zetten. Gedurende de dag wilde niemand in het ziekenhuis haar geloven dat het wel eens snel door zou kunnen zetten. Ze was stikchagerijnig hihi. 's Avond ben ik geboren ;)

@Lies, wat heerlijk dat de 20 weken echo goed was! Geniet ervan. Nog steeds een meisje :) Ga je ook nog een pretecho maken?

@Manouk, fijn dat je ei zo duidelijk was. Hopelijk wordt het geduldige wachten beloond!

@Bouwjaar, ook weer hartje geluisterd bij de vk? Heb jij blonde wimpers? Ik denk dat het bij mij niet kan, omdat ik bijna zwarte wimpers heb.

@Losje, leuk die cakepops en mooie foto's op fb. Wat zal je jongste trots zijn geweest. Bij ons op school wordt altijd een gezonde traktatie gepromoot ;) Maar ik vind die cakepops altijd zo feestelijk. Een beetje snoepen hoort er gewoon bij!

@MvDJ, alweer wat opgeknapt?

@Jaydee, pittige eerste schoolweken. Heel herkenbaar die drukte van het opstarten van een schooljaar. Is dat bij jullie altijd zo geweest. Hier merk ik dat het vooral de laatste jaren erger is geworden.

@Lizzie, geen sorry zeggen hoor. Juist zo fijn dat je regelmatig nog langs komt.NIK vind het knap hoe jij met alles omgaat!

Ik zag op fb dat MamaAnnelies ook een jongen verwacht. De jongens zijn hier echt een inhaalslag aan het maken :D

Hier gaat het weer beter. Ik zit nog met een kop vol snot (ahum) en hoest veel, maar dat moet slijten. Ik kreeg vandaag een paar keer het compliment dat ik er nog zo fit bij loop haha.
    Ik ben me vandaag trouwens wel kapot geschrokken op mijn werk. Ik post het in de club i.v.m. eventuele herkenbaarheid. Ik voelde me echt zo naar erover.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oeh ga lezen Ika!

Thx meiden ik vindt het ook allemaal mooi. Ik ga dat boeket zelf maken misschien maar dat ligt aan de prijs...even checken

8. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ika. Wel fijn dat je een beetje opgeknapt bent. Hopelijk snel helemaal beter! Ik ga in d club lezen.

Bouwjaar. Ik heb van mezelf best lange wimpers. Door de mascara gaan ze juist beetje omlaag hangen en dat wil ik juist niet :p Verder alles goed bij de vk?

Lies. Wat heb je gekocht? heb je een thema voor je kamertje?

Manouk. Ik ga voor je duimen. Hoop zo dat je de mmm niet in hoeft. Hebben ze trouwens al een plan of iets als je zwanger bent omdat je 2 keer rond de zelfde tijd een mk hebt gehad? Of had de gyn daar nog niks mee gedaan?

Hier. Bloeden is eindelijk helemaal voorbij :D:D:D:D:D
    Hopen dat de 3 maanden heeeeeeeeel snel zullen gaan en dat we dan een mooi plan hebben en snel zwanger zullen zijn.
    En dat dan voor de rest iedereen zwanger is of al een kleintje in hun armen hebben!!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier idd ook lange wimpers en die hangen dus ook snel. Maar ik heb een tip :D
    Pak je krultang voor je wimpers...pak de föhn ... Die even erop voorzichtig en moet jij eens zien hoe mooi ze zijn :D

10. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Losje, fijn dat ze blij was en het leuk heeft gehad.

Lov, hihi fijn dat de gym leuk was.
    Wauw, dat is mooi en dan licht roze schoenen erbij is wel heel mooi idd... Dat word een pracht bruiloft, allemaal erg mooi!!

Eda, jij hbt controle wanneer ik 20w echo heb. Ja iedere buik is anders en als je baarmoeder naar achter ligt, zie je de buik minder snel, mijne licht naar voren en zie je dus ook goed.

Manouks, mijn moeder had dit ook, die kreeg bij 5 maanden een extra echo, omdat ze toch dachten dat ik een tweeling was, maar ben alleen. Omdat mijn moeder zelfde heeft gehad, willen ze nu 9 september afwachten hoe het er uit ziet allemaal.
    Hoop dat je deze ronde gewoon zwanger bent!!

Lizzie, wat fijn dat bloeden is gestopt..

Ika ik ga even lezen

11. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    '
    Ga ik morgen proberen, :D;)

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha werkt goed....alleen niet te hard duwen op de krultang dan krijg je een hoek ipv krul;)..:D

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Doe ik nu ook niet. Vind ik zo lelijk zo'n hoek.. Goede mascara en een wimperkrul tang doet ook wonderen :p

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Jep :)

Mijn wimpers zijn hmm donkerblond, je ziet wel duidelijk verschil.

Met mascara zijn mijn ogen er ook wel wat sprekender uit, maar vergeet het vaak en ik vind het wel makkelijk dat ik er dan ook niks af hoef te halen :)

@lies idd lekker dagje gehad :)

@manouk een duidelijk kruis is toch fijn.

@lizzie fijn dat t bloeden voorbij is.

Zo daarnet even een begin met kleding voor de vakantie gemaakt. Ik ben nog nooit zo laat begonnen, meestal ligt t eerste deel al een week van te voren klaar ;)

15. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ika wat erg zeg, logisch dat je geschrokken bent!
    Lizzie fijn dat het bloeden gestopt is....hopelijk gaan deze drie maanden snel voorbij!
    Bouwjaar fijn dat je het hartje gehoord hebt!

Hier doet me lichaam een beetje raar:(
    Ik voel allemaal dingetjes in me bm....
    Ik heb pukkels op rug en in gezicht....(eet geen chocolade of vet)
    En me navel is ontstoken..... (had ik bij beide zwangerschappen)
    Van de week al meer slijm, en de sex voelt anders...
    Ik droomde vannacht dat ik me eisprong voelde...heel trekkerig gevoel in me lies als ik me been strekte (weet niet of het echt was of dat ik droomde)
    Ik zou me eisprong nu ongeveer maandag moeten hebben!
    Maar twee dagen na me ongi had ik al meer slijm, en steekjes...
    Ik heb af en toe het gevoel alsof er een ballonnetje in me buik zit....
    Dus tja....hahahahahaha ik kan er niet veel mee misschien jullie?!

16. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Hoi lieve meiden,

Hoe gaat het met jullie?

@ Lizzie, meid wat lees ik nu in je onderschrift?? :(

Ik kwam weer eventjes spieken :)

Hier gaat alles goed. Ben EINDELIJK de termijn van 23 weken voorbij dus nu echt genieten, goede zwangerschap zonder erge kwaaltjes, heerlijk dus.

17. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Manouk wat fijn dat je ei gespot is...ga lekker rustig op het wachtbankje zitten, als je niets verwacht kan het altijd meevallen toch?!
    Ika fijn dat je je iets beter voelt trouwens, sorry vergetenvte zeggen net...

Lov wat een goeie tip...
    Ik heb geen wimperkruller, maar vind die van mij erg kort, met mascara wel mooier!

18. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Joy. Jah helaas is het weer gebeurt. Precies zoals de eerste keer! Maar waarachijnlijk, als er niks geks uit testen komt, is het te veehelpen mwt ewm cerclage.
    Jij lekker genieten van die kleine man in je buik!! Moet erg.spannend zijn geweest.

Losje. Hema heeft een goede/goedkope. Nou ja vind ik dan. ;)

19. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Lizzie, heeft je verloskundige in de vorige zwangerschap dan niet gesproken over eventuele maatregelen? Omdat het toen al eens gebeurd was? Ik vind het echt erg voor je!

20. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Joy wat fijn dat je de 23 weken voorbij bent....geniet verder van je zwangerschap, ben blij voor je!

Deel Deze Pagina