Lizzie we hadden tijdens de eerste afspraak een gyne in opleiding. Zij is er niet meer als de we de volgende afspraak hebben. We hebben het er eigenlijk niet over gehad wat ik moest doen als ik toch zwanger raak in de tussen tijd. Ik heb na de tweede mk wel met de ha afgesproken dat ik gelijk een verwijzing zou krijgen naar een gynaecoloog. De afdeling waar we nu waren is echt voortplantingsgeneeskunde dus geen idee of ik daar dan wel heen moet als ik zwanger ben. Ik denk dat ik dan naar de afdeling gynaecologie moet. Eigenlijk helemaal niet over na gedacht dus goed dat je het zegt mocht het wel zo zijn dan bel ik gwn naar die afdeling om te vragen wat ik moet doen. Wat ontzettend fijn dat het bloeden is gestopt! Dikke knuff. Losje hmm raar die kwaaltjes. Lijken wel op zwangerschaps symptomen. Wel raar op cd 11 maar soms kun je ook symptomen krijgen in de aanloop naar je ei. Ben je wel goed ongi geweest de afgelopen keer? Ika oeeh dat was echt schrikken zeg! Joy wat fijn dat alles helemaal goed gaat! Bouwjaar heerlijk vooruitzicht hoor! Wanneer gaan jullie weg? Slaap lekker liefjes!
Nope, komt omdat iedereen toen dacht van gewoon stomme pech. Nu dat het weer rond de zelfde tijd is vinden ze het heel raar. Waarschijnlijk gaat mijm bmmond open staan waardoor het opgang komt. Manouk. Oke. Dacht even dat je bij een gyn was geweest. Ik dacht er aan omdat ze dat bij mij zo raar vinden. Zou het gewoon aangeven als je bij een gyn komt. Ook een knuffel voor jou. Hoop zo dat je zwanger bent deze ronde!!
Manouk ben 1, 5 dag goed ongi geweest, toen dacht ik dat het stopte, maar ging toch een beetje verder....maar heel licht! Ach ja het zal wel tussen me oren zitten, Daarom heb ik van de week niets gezegd, maar ik heb nu ook een raar gevoel in me bm...dus wilde het toch even kwijt!
@losje: ik kende dat niet die "cakepops": zijn dat kleine cakejes op een stok? wel leuk en mooi en ziet er zo goed uit!!! lijkt me wel niet zo gemakkelijk om te maken, denk niet dat ik het zou kunnen rare symptomen meid.. hier grappig: 2 kennissen van mij (ex-collega's) die alle 2 uitgerekend zijn voor 2 februari... @lizzie: wat goed dat het bloeden gestopt is @joy: begrijp dat voor jou die mijlpaal wel belangrijk was, geniet ervan!
Joy, super en nu genieten meid!! Losje, ik zou ook een testje doen. Klinkt heel erg zwanger. Hier vandaag geshopt. Bij de prenatal voor een boxkleed geslaagd en een luieremmer. En bij de winkel geweest, waar we de wagen hebben gezien, stond hij er niet, showmodel moest binnen komen, dus volgende week terug met schoonouders..
Bedankt allemaal Al is er nu wel rust, hoop ik toch nog dat de tijd snel voorbij gaat hihi... Zal blij zijn als het december is. @ Lizzie, ga je nu wel weer proberen om opnieuw zwanger te worden? Of wil/moet je nog even wachten? @ Parel, leuk he shoppen voor de beeb Ik ben al bijna compleet...
Hee meiden even snel reageren op een aantal dingen! Lies, top van je goede echo!! Mgbk, balen!!!! Losje, testen!!! Joy, fijn dat je 'de termijn' voorbij bent, Nu hopelijk alleen nog maar genieten! Parel, lekker geshopt! Lov, gave bloemen en mooie jurkjes! Super dat je voor jouw jurk al geslaagd bent! Rest, tot later!! Voel me vandaag weer een stuk beter (heb ook gewerkt) maar het is alweer veel te laat, dus ga lekker mn bedje opzoeken! Trusten lieve meiden!!
Huh ben ik nou de eerste vandaag? Moguh dames @losje vaag al die dingen van je lijf. @joy ah fijn dat je nu echt kan genieten Morgen. We vliegen half 2 @parel leuk he shoppen @hier ik heb vanmorgen het hele huis gestofzuigd en gedweild (incl de trappen), keuken, badkaner en wc netjes en inmiddels zit de 3e was erin. Hehe. Nu alleen buro nog ff opruimen en dan straks nog een paar inkoopjes doen. En nog even kijken wat er nog meer op t to-do lijstje staat. Oja en ik moet nog mn tas inpakken Laat ik daar eens mee beginnen
Bouwjaar nou druk druk.... Joy hey meid....fijn dat alles goed is! Losje nou doe een test meid. Hier terug van de gyn, alles was goed....hartje geluisterd...dochter mocht dat doen maar hij wilde niet echt, maar heb m gehoord. 23 sept 20 weken echo en ik hoef pas 4 weken daarna weer te komen, het gaat gewoon goed dus waarom komen...vindt hey wel lang hoor.
Losje testen !! Zit in de wachtzaal met ventje en helemaal alleen dus kan direct binnen gaan om ons meisje te zien <3 Erna ff de stad in Liefs x
Succes liefoe!! Spannend!! Bouwjaar. Je bent al hoed bezig geweest deze ochtend!! Succes met je to do lijat!! Joy. Ik moet 3 maanden wachten ivm testen. Maar eigenlijk heb ik nu al zo oes vam ik wil weer zwanger zijn. Maar goed. De rust is ook wel weer gowd voor mijn lichaam. Hier. Vandaag beetje opruimen/poetsen. Zo geen zin. En opzoek naar een howde facature.
Hey oempatjes van men mammie, ik stel het weer heel goed, ben ondertussen 26 cm, weeg 432 gram en was weer heel actief. Mama moet wel de langer suikertest gaan laten doen was 158, niet om te panikeren maar omdat broertje over de 4 kg woog zeker aan te raden. 20/09 opnieuw een afspraakje Tot straks x
Fijn Liefoe!!! Bij mij hebben ze helemaal niet gemeten en 'gewogen'. Wat vond je kleine man ervan?? Bouwjaar, vond het ook al zo rustig hier vanochtend! Je bent lekker druk bezig, hallo vakantie, haha! Maar heerlijk om alles schoon achter te laten toch! Ben blij meiden, zojuist mijn bruilofstjurkje ontvangen! Foto staat in album buiken! Bruiloft is pas over 3 weken, maar m'n buikje kan groeien in dit jurkje!
Jawel, ze heeft alles opgemeten en het kwam allemaal conform m'n 21 weken uit. Maar geen uitspraak over evt gewicht. Zal vlg keer bij de VK eens vragen!
Ik bedoelde de totale lengte dat ze niet gemeten heeft! Staat een beetje raar in m'n bericht! Wel alle aparte dingen, zoals hoofdomtrek, armpje, beentje, buikje ed!
Heb je meestal op je echoformulier staan het gewicht, meen ook dat ze een schatting maken aan de hand van al die metingen.