Mmvdj , ja zo kunnen ze ahv.die 3 dingen zien hoe groot/zwaar het kindje zal worden. Ik heb wel geen idee wat het gemiddelde is van deze termijn aangezien de benen dus op 22 weken kwamen en alles tesamen bevaldatum 7/01 Hij zei wel direct een mooi zwaar boeleke Ff naar de Hema geweest sokjes bijhalen 2+1 gratis en 2 roze leggingkjes Bij kruidvat de buggy-en wiegregrnbekleding , ontsmettigsgel voor de handen en chuppa chup lollies voor de kids.
@liefoe: wat heerlijk dat alles goed was!! bij mijn 20 weken echo hadden ze ook niet gewicht en totale lengte gemeten, wel verschillende omtrekken en lengte dijbeen denk ik... hier moe, nog 1u en mag naar huis voor een echt WE..;
lief maar die bevaldatum zegt niks he lieverd...is gewoon nu de gemiddelde van alles samen. Ieder kindje groeit anders na de 13 weken, daarom krijgt een een klein kindje en de ander een groot kindje. Als alles maar goed was en er geen gekke uitwijkingen zijn in lengte en gewicht.
Hier weet ik ook niet de totale lengte, wel van de het dijbeen, de buikomstrek, hoofdomtrek en de hersentjes zijn gemeten. Ik weet wel dat ons pukje ongeveer 373 gram weegt Liefoe, fijn dat alles weer goed was MamavanDJ, mooi jurkje zeg! Zag ook wat geboortekaartjes in je album staan, vind ze zo'n beetje allemaal erg leuk Bouwjaar, druk druk! Heerlijk om morgen op vakantie te gaan Inpak ze! Joy, fijn dat het goed met je gaat en dat je de termijn van 23 weken voorbij is Losje, apart die gekke symptomen! Hoop dat ze iets goeds betekenen De rest ben ik vergeten helaas. Zit op mijn werk en heb het een beetje druk. Kwam even spieken hier tussendoor. Edit: Lov, fijn trouwens dat je controle goed was en wat leuk dat je dochter zelf naar het hartje mocht luisteren!
Mamadj. Erg leuk jurkje. En mooooi buikje!! Vind net als lies jw geboortekaartjes ook erg mooi. Vooral.de eerste. Lief. Hoop niet dat je suiker gaat stijgen. Hier. Zo'n piep nacht gehad. Dacht even dat er iemand in huis was. Bullitje allemaal blaffen. En dat doet hij nooit. Maar er zat een andere verrassing. Een muis... Ieeeeehh gelukkig R muis kunnen vangen en gedood. Buurvrouw had er laatst ook al.. Vieze beesten... Bah
Lizzie, wat eng als je denkt dat er iemand in huis liep! Gelukkig was je vriend er ook en bleek het gewoon om een muis te gaan Ik vind muisjes wel schattig, maar ze moeten niet in huis komen. Dat is gewoon inderdaad wel vies.
@ika hadden jullie een wereld stekker nodig? Ik had een setje van 4 maar nr 3 voor zuid-europa heeft zich momenteel verstopt Wat blijft t toch een mooi geluid he Ik hoop dat je een hoop andere dingen kan verzinnen komende 3 maanden want ik denk dat de wens weer steeds sterker word en die 3 mnd zullen lang zijn denk ik @lief fijn dat t goed gaat !! Idd bij mij stond er 310 gram bij 20.2 wk was dat @eda jouw eekend is inmiddels ook lekker begonnen, geniet ervan. Nog dingen in de planning staan? @lizzie maar jullie hebben dus wel een goede waakhond (of was hij bang voor de muis ) Nou tas bijna klaar, de laatste spulletjes heb je toch altijd nog nodig (tandenborstel enzo) Net even gewogen: 11.3 kg. Ik vind al dat ik veel meeneem (bh's bijna vergeten ) maar wat nemen mensen toch altijd mee om tot 20 kg te komen? Wij komen eigenlijk nooit verder dan 11-12 kg (reistas met wielen, geen koffer). En al even ingecheckt, duffe vind ik dat ik dan vaak evengoed nog in de rij moet staan om tas in te checken. Slechts 1x een bagage-drop off meegemaakt en dat was met de klm dat we naar madrid gingen
Ja hoop ook dat het geen suiker mag worden maar aangezien ik gezond leef en eet (als ik kan eten wat weinig is de afgelopen tijd). Dan zal het enkel een dik mosseltje kunnen worden Aangezien onze jongste (zoon). 4.020 kg woog op stipt 38 weken (54cm) is de kans dat dit ook geen kleintje zal worden. En ze weegt ongeveer 100 gram meer dan het gemiddelde momenteel (las ik ergens). Ikzelf was 1 kg afgevallen denkelijk door het ziek zijn... Ik heb een schoon fotootje van haar snoetje deze wilde ik even hier posten ♥ Bekijk bijlage 347155
Lief. Wat een mooie echo!! Zo schattig!! Bouwjaar. Ik krijg altijd veel kg in mijn koffer omdat ik teveel schoenen mee wil hebben. Die wens gaat zeker weer groter worden. En idd de 3 maanden zullen lang zijn maar goed is wel beter zo. Denk dat Bullitje eerder wou spelen met de muis. Is een allemans vriendje. Haha als er ooit iemand inbreekt zet hij koffie voor ze en haalt zijn balletje.
@lief nice! @lizzie hahaha Oke nu ik in mijn tas ook de flessen shamppo, cremspeoling, voor en after sun heb en een boek gestopt kom ik net op 14.6. Maar dan zal die van vriend wel licht zijn, nog even eea verwisselen wsl. Ik neem enkel mn sneakers mee (doe ik aan morgen) en 2 paar slippers in mn tas. Verder niks aan schoenen (zijn ondingen om in te pakken )
I'm back! Even languit op de bank en alles bijlezen Mgbk, koffer van bouwjaar nog op tijd gevonden? Niet leuk, die ongi....... Bouwjaar, lekker hoor, vakantie! Geniet ervan! Liefoe, weer opgeknapt? Mooie echo hoor! Lov, al op een blauwe wolk ondertussen? Peutergym is leuk he! Hier met T ook gedaan. Wat heerlijk al die voorbereidingen voor de bruiloft! Super dat het jurkje past hoor! Lies, hoe voel jij je? Gaat nog niet zo denderend he.... Knap dat je wel weer bent gaan werken hoor! Heerlijk, ook een goede echo! Ika, dus toch een AB-kuur gehad. Fijn dat je wel wat opknapt. het aftellen tot je verlof (en dus de bevalling) is echt begonnen he! Lizzie, leuke profielfoto! Manlief haalt net onze hond op, kan niet wachten tot hij zo de kamer weer in komt rennen Wat heftig van je buurvrouw zeg, 11 miskramen..... Mooi om te lezen dat je er nog in geloofd. Jullie tijd komt zeker! Toeter, fijn dat jullie echo goed was meid! Super! MamaDJ, ook fijn dat het allemaal goed én dat het nog steeds een meisje is Niet verder ziek geworden? Losje, drukke week dus! Lukt het allemaal? Knap zeg, dat afvallen! Goed bezig! Rare kwaaltjes hoor.... klinkt hoopvol maar ook gek aangezien je nog met net ongi bent geweest? Jaydee, pittig hoor, weer werken! Laatste 10 weken al meid! Manouk, flink geklust lees ik! Duimen draaien weer Dido, lekker hoor Frankrijk. Klinkt zeker als een pittig gesprek maar echt goed om te doen he, met elkaar praten en eerlijk zijn! Liesje, fijn dat alles goed gaat meid! Joy, leuk dat je er weer even bent! Super dat je het termijn voorbij bent. Eda, wanneer ga jij eigenlijk met verlof? Hier leuke dagen gehad. T genoot enorm van alles en wij dus ook. Helaas niet zo'n goed bed dus vandaag terug en blijven ook thuis. Heb wel die enorme verkoudheid van jullie gekregen. Had niet gehoeven hoor
Super dat alle echos en controles goed waren. Liefoe wat een prachtige foto! Eda fijn weekend Lizzie ja die wens zal blijven! Achteraf gaan drie maanden snel, maar als je erin zit niet. Haha van je hond, denk dat die zelfs taart komt brengen voor de inbreker. Of niet, geen idee. Hij vindt eigenlijk iedereen lief. Bouwjaar ik neem altijd kleren en schoenen mee alsof ik vijf maanden weg blijf. Fijne vakantie alvast Xxx
Mamsie welkom terug!fijn dat je zoon en jullie genoten hebben! En héél fijn als het gezin weer compleet is.
welkom terug mamsie! en oei ziek niet goed ,weg met die beestjes! en die 1ne keer dat ik eens op vakantie ging had ik een kleine koffer schoeisel mee
Ik heb haar vanmorgen weer op de trein naar huis gezet. @mamsie fijn dat je ondanks t bed wel genoten hebt
Alle controles goed ik ben blij!!!! Mamsie welkom terug! Sorry ben heel druk, opruimen hapjes maken, vriendje van dw oudste spelen pfff Maar alles loopt op rolletjes hihihi wat wil je met me lijstjes Tja ik weet het ook niet met dat lichaam van mij, ik denk er maar niet teveel over na.....kan toch niet want ik ren me rot hahahahahaha Ik kom misschien vanavond nog bijlezen maar kan ik niet beloven, Nog versieren, nagels doen enzo..... Dikke kus van mij lieverds!
helluw.... Losje maar was jij niet ongi...toen weer niet en toen weer wel? je schreef dat je 1,5 dag ongi was geweest? Bouwjaar geniet meid van je welverdiende vakantie! Waar gingen jullie nog eens naartoe? Mamsie ja was superleuk.....gek doen houdt ze wel van hahaha. De rest ben het weer kwijt... Hier zijn de jurkjes leuk dus die zijn binnen.... Dalijk zwemles....de kids zijn lastig aaaahhhhhh. hangen elkaar wat de kont uit hier bah. We mogen dalijk kijken bij het zwemmen dus ga wat opnemen met de camera... laterz lieve meiden! Oh ja iemand vroeg of ik al op de blauwe wolk zit......gister zeg ik iets opver de bevallling en ik wilde meisje zeggen...toen dacht ik weer....het is een jongen met een big smile hahahah