De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vervelend ja:p

2. mgbk

mgbk Niet meer actief

Why?!? En ik was nog wel zo lief om je rug te masseren en ontbijt op bed te brengen! Grrr...

Liefoe als jij in die koffer mee gaat, staan alle marechaussees kwijlend by het röntgenparaat naar jouw memmen te staren... Dan schiet die rij nooit op. ;)

Losje veel plezier met alle voorbereidingen!

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Van je bff's moet je het maar hebben he! Doe je eens lief, wordt je direct weer op de trein gezet.....

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Kefalonia

Uit veiligheidsoverwegingen lieverd :), ik weet niet of je t wel overleefd in de vrachtruimte.

PROEST :D

5. mgbk

mgbk Niet meer actief

Nou, of niet!? Pfft, zal nog s liederen!
    En dan schermen met veiligheidsoverwegingen...ze vond gewoon dat ik te hard snurkte. En te vieze scheten liet.

6. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @mamsie: welkom terug!

als ik op vakantie ben zonder hond, mis ik ze ook altijd enorm...

geen echt verlof gepland, als controle 09/09 helemaal goed is en ik voel me goed en krijg groen licht van gyn, misschien dat we dan nog een 5-6 tal dagen ergens naartoe trekken, maar ligt nog niets vast en heb nog geen bestemming;.. want mag niet te ver weg zijn, want met mijn wekelijkse kiné lessen nu, kunnen we pas dinsdag rond 15u vertrekken en moeten we dus terug zijn de maandag erop, dus heel ver rijden zit er niet in en heb ik ook niet echt zin is

voor dit WE niet veel speciaals: misschien zondag kleine wandeling, 's avonds hebben we alvast nog een dansles gepland staan... zou moeten kuisen maar zie wel of ik daar zin in heb!

@bouwjaar: met mgbk in de koffer zit je toch vlug aan 20 kg?
    ben jaloers op het weer dat je zult hebben!!!!

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hahahahaha

Niet te doen :)

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Zo alles bij gelezen :)

@Bouwjaar, in Griekenland heb je geen wereldstekker nodig ;) Wat wel fijn is om alvast een flesje water mee te nemen in de koffer, want het is niet aan te raden het weer uit de kraan daar te drinken. Hmmmm heerlijk vooruitzicht.... Frappe's en Griekse salades :D

@Liefoe, wat fijn dat alles goed. En ook goed dat ze je suiker in de gaten blijven houden.

In het oktobertopic is inmiddels de vierde baby geboren. Vorige week een tweeling en vannacht ook een kindje van 31 weken...

Hier lekker weekend, de laatste voor mijn verlof. Ik ben de allerlei zaken aan het afronden, zodat anderen mijn taken kunnen overnemen. Misschien trakteer ik wel op mijn laatste werkdag. Ik ben ook in september jarig. Of zou dat raar zijn?

9. mgbk

mgbk Niet meer actief

Nee Ika das niet raar, ik zou zeker trakteren!
    Heerlijk vooruitzicht je verlof. Succes met afronden.

Eda, doe rustig aan dit weekend, heb je wel verdiend.

10. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hahahahahaha ik lach me dood om jullie, zit nu even bij de chinees..
    Jaja we gaan lekker weer eend eten!

Ja lov eerst 1, 5 bloeden toen stopte het een dag, en daarna nog een paar dagen heel licht....inlegkruisje per dag ongeveer.

Nou eten is al klaar bye bye

11. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Helloooo

Bouwjaar oohh wat een straf zeg om die temperaturen straks te hebben. Fijn dat je alles gepakt hebt! Heerlijk. Geniet maar lekker van je welverdiende vakantie :)

Lov fijn dat alles weer goed gekeurd is en dat je dochter mocht luisteren. Top dat de jurkjes goed passen. Leuke zwemles gezien?

Lief wat super dat alles goed was! Geniet er maar lekker van :D

Losje nogmaals.... testeeennn! Als je maar zo weinig gebloed hebt en nu zoveel symptomen hebt kan een testje geen kwaad toch? Je had je er toch al op ingesteld dat je weer door moest naar de volgende ronde dus kan het alleen maar meevallen! Duim voor je hoor ;)
    Eetsmakelijk met je lekkere eendje & succes nog met alles wat je moet doen.

Mamsie fijn dat jullie leuke dagen hebben gehad. Jammer van het bed. Toch ook wel weer lekker om thuis te zijn he?!

Eda lekker rustig weekendje voor je.. dat heb je ook wel nodig met die drukke baan.

Mgbk hoe is het met de rode duivels? Hoofdpijn alweer over? Nog leuke plannen voor het weekend?

Ika jeetje nog maar 1 weekje. Wat gaat de tijd toch snel. Juist leuk toch om te trakteren?! Je laatste dag een leuk feestje van maken ook alvast voor je verjaardag!

Mamadj heel leuk jurkje en ook leuke kaartjes! Heel schattig. Wordt dat ook de naam van jullie meisje?

Lizzie heel herkenbaar gevoel dat je het liefst zo snel mogelijk weer zwanger wilt zijn. Ik hoop dat de drie maanden heeeel snel voorbij gaan en dat er een goede oplossing is voor een volgende zwangerschap zodat jullie snel een gezond kindje zullen krijgen. Het is jullie zo gegund. Heb je al wat passende vacatures kunnen vinden? Dikke kus!

Lies leuk dat je ook dat mooie jurkje gescoord hebt. Heb je nu ook lekker weekend? Even lekker relaxen na die drukke dagen van je.

Hier geen bijzonderheden. Vanavond lekker the voice kijken en ga zo chocolade cake bakken. Morgen boodschapjes en het huishouden etc. Zondag verjaardag van mn papa.

Fijne avond schatjes X

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @ika ah thx voor de watertip, ga ik doen.
    Uitdelen is niet raar en nu al 3 dames bevallen uit t oktober topic!! Pfff Oke de tweeling komt meesta lwel eerder. Maar toch best veel al

@losje kun je morgenochtend niet ff testen dan zie ik t iig nog voor de vakantie. In de openbare ruimte is wel wifi waar we zitten, maar ja altijd maar afwachten natuurlijk

@manouk hmmm choco-cake :)
    En alvast gefeliciteerd met je pa!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ga ook kijken manouks...heb er zin in :D

zwemles was leuk....ze was even aan het huilen toen ze op haar rug in het water meost gaan liggen. Maar was ook de druk van alle ouders erbij ;) ach het is les 2 he

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lov ach wie weet is t voor je het weet een echte waterrrat :)

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja zwemmen vindt ze leuk ... :D maar ja nu komen de techniekjes kijken he :D

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hier ook The Voice! Ben benieuwd!

17. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    #1957 Rylie, 30 aug 2013
    Laatst bewerkt: 30 aug 2013
    Wil ook de voice zien. :(
    Helaas wil R. voetbal zien. De europeese super cup. Pffff laat hem maar doen. Ik heb al 3 dagen kunnen kijken wat ik wou. ;)

Mgbk. Bullit is een allemans vriendjen wil alleen maar spelen. Maar hij kan dan wel heeel lomp zijn. Blaft ook bijna niet. Nooit als de bel gaat of als een hond naar hem blaft.

Losje. Zou ook een testje doen. Wel raar zo die bloedingen..

Manouk. Ik heb toevallig vandaag 4 verstuurd. Wel open solicitaties omdat over al staat geen personeel nodig. Zijn allemaal bakkers. Maar zo ook bij mijn oide baas aan de gang gegaan. ;)

Lov. Traantjes mis omdat ze het even eng vond? Is toch op je rug en je ziet niet waar je maar toe gaat. ;)

Bouwjaar heel veel plezier op je vakantie. Stuur ons wat van die zon ;)

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Zie zon schijnt er weer te komen volgende week! Voorspelling is 26-27 graden :D

19. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohh das helemaal mooi. Kan ik daar nog ff van genieten. ;)

20. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Juist! Beetje zon brengt ook weer een klein beetje fijn gevoel he

Deel Deze Pagina