Aah die bullit! Schatje. Onze terrorist mag één keer blaffen als de bel gaat, verder blaft ie niet. Mag ie ook niet. Alleen bij de bel, omdat ie dan waaks is. Hier nog een vent die voetbal wil kijken. Gelukkig zet ie nu zn computer aan, zodat hij daarop zn mannen kan volgen, dus ik ga mooi rtl4 kijken. Fijne avond meiden.
Manouk gefeliciteerd met je vader trouwens. Laat die zon maar komen. Heerlijk. Lizzie, zou je alweer ah werk willen of stuur je ze omdat het moet van het uwv?
Hier ondertussen languit in bed. Nog even wachtetn tot de droger klaar is en dan op tijd slapen. Bouwjaar, fijne vakantie meid!
Bouwjaar fijne vakantie!!!! Nou ik zit....Pffffffffffffffffffff. ....even rtl4 kijken! Ik kan niet meer Hahahahaha. ...zo lekker slapen! Enige minpuntje cakepops zijn niet lekker, was een ander recept, dus daar baal ik wel van maar ja ik heb genoeg andere dingen. O ja testen hhhhmmm ik wacht nog wel effe hihihi.... Morgen eerst big party, en ik wacht nog wel even af hoe me lichaam van de week is, misschien een eerdere eisprong?! Meiden sorry dat ik niet op jullie reageer maar ik ben kapot! Dikke kus en knuffel voor jullie allemaal♥
@Manouk, gefeliciteerd met de verjaardag van je vader. @Bouwjaar, fijne vakantie! Hier de hele avond een wat kramperig gevoel en lage steken. Ik heb het idee dat ze aan het indalen is...
Zou zomaar kunnen Ika! Jeetje, jij gaat echt snel! Nog maar 7 weekjes... Bouwjaar, alvast een hele fijne vakantie!!! Goede reis en geniet ervan! Losje, veel plezier morgen met de verjaardag van je dochter! Hier ook the voice, toch wel weer leuk!
Ika. ohh dat is wel spannend zo die laatste loodjes. Leuk, Leuk... Mgbk. uhmm nu nog niet meteen werk maar ik ben ook geen thuiszitter. Ik werk graag. Maar voor nu omdat uwv dat wil. 1 per week. Dus ben eigenlijk nog te ijverig
@ Lizzie, snap inderdaad wel dat je meteen weer opnieuw wil proberen... maar beter is om dan even de testen af te wachten zodat je de volgende keer kunt voorkomen wat er nu is gebeurd. @ 20 weken echo, hier ook alles los gemeten maar niet de totale lengte. Ons mannetje woog naar schatting op dat moment 316 gram bij 19w5d. @ Liefoe, mooie echo! @ Ikapika, oh wat fijn dat je bijna verlof hebt. Ik kan niet wachten ik moet alleen nog zo lang hihi... Je kunt toch voor beide trakteren in 1 keer, je verjaardag en je laatste dag @ Zon, van mij mag die weg blijven, ik heb het helemaal gehad met de warmte... Ik vind t wel gezellig als het weer herfst gaat worden
Joy, hier ook al een heel eind.. Liefoe, fijn dat alles goed is! mmvnDJ, leuk jurkje... Lizzie, is Bullit zo'n lieverd. Bah die muis, heb er geen schrik voor maar vind ze zo vies... Bouwjaar, hele fijne vakantie!! Mamsie, fijn dat je het leuk hebt gehad. Jammer van die verkoudheid... MGBK, haha moest even lachen om je rontgeapparaat verhaal Ika, ik zou denk ik ook trakteren, vooral ook omdat je in sept jarig bent... Manouks, gefeliciteerd met je verjaardag. Losje, veel plezier morgen... Hier vanmorgen 5.00 uit mijn bed omdat manlief weg moest, ik kan dan niet meer slapen pff, dus boodschappen waren al vroeg binnen. Sta ik bij de kassa hoor ik een vrouwen stem zeggen, moet ik je helpen, dacht al dat is mijn moeder, kijk om staat ze daar te lachen. Was iets vergeten, en toen stond zij bij de kassa, ben ze ff gaan vervelen, mijn vader lachen. Verder veel op de bouw geweest, belangrijkste moest vandaag gebeuren, de fundering storten en dat ging goed. Maar ben nu dus wel helemaal op, ga mijn bedje opzoeken. VANDAAG gewoon al weer 19 weekjes... Had vanmorgen foto gemaakt, heb ik in mijn album gezet..
Thx allemaal, wsl vanaf morgenmiddag 2 weken afwezig. Zal wel zien of ik af en toe nog kan reageren. @joy herfst Nee! Ok vind t prima zo in NL. Overdag net lekker en s'avonds gewoon afgekoeld. Ook de voice gekeken. Was wel weer grappig/mooi. Ff klagen: Wrm moet vl toch alles op t laatste moment doen. Komt ie uur later uit zijn werk omdat ie daar nog ff de stad in ging. Na thuiskomst met een uur weer weg ivm massage (1,5 uur). Moest hele tas nog pakken terwijl ik dacht samen nog ff te relaxen. Hij zou de kattenbak nog doen (ong enige wat zijn taak was). Ben maar in bed gaan liggen. Ik vraag me soms wel es af of ie zonder mij niet de helft zou vergeten.
@ Parel, 19 weken begint ook al op te schieten, bijna op de helft. @ Bouwjaar, fijne vakantie alvast.
Goedemorgen meiden! wat is het toch heerlijk om in ons eigen bed te slapen. Voel me echt direct meer uitgerust. Nog wel verkouden maar ja... Bouwjaar, hier is ml ook altijd van het laatste moment dingen doen hoor. Zo irritant! Zal wel manneneigen zijn ofzo.... Parel, al bijna op de helft meid! Je hebt het vast al eens geschreven maar ik weet het even niet meer: wat gaan ze bouwen dat je gister op de bouw was? Losje, gefeliciteerd met jullie meisje! Fijne dag vandaag! Hier nu op mijn gemakje ontbijten en dan maar eens strijken. Ml was vannacht om 2.30 terug van de bruiloft waar hij moest werken dus die slaapt nog lekker een paar uur
Bouwjaar nogmaals een hele fijne vakantie! Geniet ervan, hoop dat jullie samen lekker kunnen ontspannen! Kom veilig terug. Losje van harte met je mooie meid! Lizzie idd hoop dat je als jij eraan toe bent een hele leuk baan vindt, met leuke collega er. Fijn weekend allemaal. Ik ga werken en daarna naar groot 90's feest in het goffertpark. Zondag ook werken dus ben er weinig. X
Goedemorgen meiden, Dank jullie wel! Hier keek ze haar ogen uit naar alle versiering hihihi Iedereen een fijne dag!
Bouwjaar, een hele fijne vakantie De vooruitzichten zijn super, kan je heerlijk gaan genieten! Lizzie, hoop ook dat je over een tijd een leuke baan zult vinden Bullit klinkt als een schatje! MamsieM, lekker om weer in je eigen bed te slapen dan hè Manouk, (nog) gefeliciteerd met je pa Losje, gefeliciteerd met je meisje! Fijne dag vandaag Lov, showen die jurkjes! MamavanDJ, voel je je vandaag weer wat beter? Vroeg me net als Manouk af of de naam op de geboortekaartjes ook de naam van jullie dochter wordt. Ika, lekker trakteren hoor, vind ik helemaal niet gek. Mgbk, werk ze dan dit weekend! Veel plezier ook op het feest Parel, leuk alweer bijna op de helft! Eda, wanneer begint jouw zwangerschapsverlof dan? Geniet van je vrije weekend! Liefoe, nog aan het nagenieten van de echo? Sorry voor wie ik nog vergeet. Ik heb een druk dagje vandaag. Eerst nog op GGD inspectie met een collega bij een evenement. Super grappig, we gaan naar Satudarah (motorclub). Ben heel benieuwd! Vanmiddag naar een nicht van mij en haar vriend. Daar lekker eten Morgen is mijn man het grootste gedeelte van de dag weg, heb ik een rustig dagje voor mezelf
Haha wat leuk lies! Je zult je ogen uitkijken. Doe rustig aan morgen. Hoe gaat het met de misselijkheid en hoofdpijn? Losje die dame van jou, wat een schatje. Fijne dag.
dames die leuke dingen gaan doen...veeeeel plezier! Bouwjaar..nogmaals geniet van je vakantie! Voor de rest weet ik het niet meer hahahaha. Wij gaan weer vrolijk verder met verbouwen hier....kantoor is bijna af. Zet nog even wat in het clubje dames