Bouwjaar fijn als je zo'n goede verstandhouding hebt met je buren hoor.... Hier ook met iedereen een goede verstandhouding ... Het zijn een beetje vreemde mensen aan beide kanten maar daarom ook erg leuk ik hou wel van "gekke" mensen.
Enige maar: 2 tuinen naast de ene buren hebben ze een zwembad in de tuin, met al het geschreeuw en gegil erbij. Das wat minder. 1 tuin naast de andere buren, die kunnen met mooi weer tot heel laat buiten zetten. Laten de muziek wat te lang en te hard aan. Meestal om 12u wel stil overigens, maar je dat gepraat hoor je even goed. Ze praten nogal luid. Afgelopen zaterdag zaten ze om 03.00 dus nog buiten. Maar zondag hebben wij in alle rust kunnen buiten eten
Oh ja bouwjaar .... Dat is minder, hier hebben we overburen die wel van een feestje houden. Dit weekend dus ook weer. Maar heeft ook wel zijn charme ergens....maar het is wel een stukje van ons af. Er zit een plein achter onze tuin zeg maar en dan die mensen wat daarachter wonen. Dacht gister nog....je moet er maar naast wonen.
Kom op lov, omdat ik iets zeg moet gelijk alle mensen even snel komen kijken ij de club... Ik vond het al vaker dat je erg raar reageerde en nu maak je dat nog even duidelijk. Mijn reactie komt ook bij een stuk irritatie vandaan omdat je vaker rare opmerkingen hebt gemaakt. Dacht alleen dat we eerlijk op een normale manier tegen elkaar moesten zijn.
Dido, wat jammer zeg Goed dat je zo positief kunt blijven! Losje, lieve man heb jij Is ook heel belangrijk dat het met jou ook goed gast, MamsieM, heel veel succes met het vele werken en tot gauw! Bouwjaar, vervelend van die buren die toch wat overlast veroorzaken. Parel, aparte buurman heb jij! Wij hebben aan de ene kant nu een lage schutting en aan de andere kant een hoge, maar half verrotte schutting. Gelukkig willen beide buren een nieuwe schutting, dus dat staat voor volgend jaar op de planning.
Even snel kijken? Ik verwees even naar de club zodat ik hier niet weer hoef uit te leggen wat er is gebeurd. Ik vindt het maar apart dat jij alleen langskomt om zo stomme opmerking tegen mij te maken? Jij hebt duidelijk een probleem met mij sinds ik heb gezegd dat je nooit meer langskomt hier....dat is eigenlijk pas kinderachtig. Mag toch best een opmerking maken ? Jij reageert stom...P Maar echt ik ben er klaar mee.......
Tja ach ik wil het niet als overlast bestempelen. Dat heb je nou eenmaal in een woonwijk. Het valt verder wel mee
Haha nou ja op zich kan ik met die oudere ook wel goed over weg, maar niet om daar dagelijks op de koffie te komen, wat hen wel willen. De andere kant doen we meer ook mee samen. Kids zijn vaak bij ons, vooral als dat bad er staat Lies, ja hier aan de ene kant dus ook samen en aan de andere kant dus de schutting die nu bij de ene kant staat tot onze garage uitgebouwd is Uhm tja Lov wat zal ik zeggen. Iedereen heeft zijn/haar eigen mening, als MamaAnnelies dat vind is het haar goed recht toch. Of jij je daar wat van aan moet trekken is aan jouw Ze zal wel een reden hebben waarom ze dit vind. Maar daar moet jij je verder niet aan storen. Zullen we het verder gezellig houden dames, want is hier net zo gezellig
Je hebt wel gelijk parel maar het gaat nergens over en ik verdedig mezelf natuurlijk wel. Maar idd laten we hè gezellig houden....dat was het hier wel
Lov, haha onze buurman zei juist in het begin dat hij niet wil dat we bij elkaar de deuren plat lopen Prima hoor, ook niet veel behoefte aan. Verder wel aardige buren aan beide kanten gelukkig, leuk om af en toe een praatje mee te maken. Bij de andere buren zijn we wel een paar keer binnen geweest. We hebben nog niet echt een schutting op het oog, als ie maar hoog is zodat ik wat meer privacy heb En ik stem voor gezellig houden hier en in de club, mijn reactie in de club is ook niet persoonlijk bedoeld Lov!
@lov dat is het hier nog! (gezellig) Tja ach ik wil het niet als overlast bestempelen. Dat heb je nou eenmaal in een woonwijk. Het valt verder wel mee.
Ik hield het toch heel erg gezellig dacht ik zo P Maar ga even weg hier.....ben weer eens te veel bezig met het forum. Fijne dag meiden!
@Dido, wat fijn dat je even wat laat horen. Ik hoop dat het snel raak voor je mag zijn. Goed om te lezen dat je zo positief bent. @Mamsie, veel succes met werken. Af en toe een teken van leven door te zwaaien is al genoeg. Soms is het gewoon te druk om ook hier alles bij te houden. @tuin, wij hebben een groot balkon/terras en alleen boven en onder mensen waar we rekening mee moeten houden. Net een filmpje van mijn heen en weer schokkende buik gemaakt en naar mijn vriend geappt. Telkens als ik hem live vraag om te kijken gebeurt er niks Nu kon hij het op film zien
Dido. Jammer. ik dat gisteren nog aan je. En heb wel zo veel geduimt voor jullie. Gelukkig ben je heel positief!! Tuin. Wij hebben aan 2 kanten een schutting. En hebben hele leuke buren an 1 kant. Onze leeftijd. Zelfde hobbies en met de zelfde dingen bezig. Leuk en gezellig en zitten 1 keer in de week bij elkaar. Morgen bbq. Andere heel aardig maar niet echt ons type mens. Maar altijd een leuk praatje. Ika. Wat geweldig dat je dat al kan zien. Is de kleine al een beetje eigenwijs om het papa niet te laten zien. Hier. Ik ben kapot. Denk de nacht zo ongeveer overgeslagen. Heb elk uur gezien. Ik ga zo ff plat.
Hallo , Vanuit de boerenbuiten Lies ,was jij dat die 1000 kreeg voor het kamertje?? WOW amai geniet ervan het uit te geven Toeter ,gecondoleerd ! Mgbk ,dank u voor het compliment Ika ,leuk van het filmpje !!! Lizzie ,rustig aan hoor ,ik had het ook weer ff moeilijk vanmorgen maar dat komt omdat de kids ergerlijk vroeg wakker waren de afgelopen 3 dagen en dat met laat gaan slapen....shoot me Parel ,dat ijsje doet me terug denken aan vroeger OOOOO seg jij hebt ook wel een goede site met bv.bh's !!! Ga die zeker opslaan want ik ga me er veel nieuwe bij bestellen , zouden die nude tint mooi zijn want ik draag veel zwart in de winter ,wit is niet zo mijn ding tenzij voor de zomer onder die kledij. Maar heb nog nooit zo'n tint nude aangekocht dus geen ervaring in ?? ! Eda ,ZWAAI terug geniet maar in la douce France !!! Dido ,het kan toch nog of voel je iets van een ongi opzetten?? Lov ,zo'n droom heb ik ooit gehad best freaky Bouwjaar ,ze kan het zeker vertellen wij zijn geen onmensen zeker op't vlak naar de oudste toe weten we hoe we met hun moeten praten als er iets mis zit. Maar ik merk dat ze het ofwel niet kan of wil begrijpen (niet kunnen ,leeftijd ,geen idee)en dat is frustrerend ze weet dat zo'n zaken niet kunnen ,precies of wij zo'n zaken dagelijks doen pffff. Mamsie ,manee ,je moet niet afhaken hoor !!! Ivm.omheining ,wij hebben bekaert draad groen met klimpop door gezet door de vorige eigenaar maar eens deze aan vervanging toe is is het ook iedereen meebetalen van hun kant uit. Wij hebben links een woning die er net staat ,zeer modern voor de woonwijk maar goedgekeurd en ieder zijn smaak natuurlijk. Die man is zo oud als ons had een lange relatie ,was op de klippen gelopen en wist niet met de grond erna wat te doen. Nu heeft hij een nieuwe vriendin en ik denk dat ze werk maken van uitbreiding eens ze september intrekken. Ze kwamen ons wel vragen wat mocht en niet mocht kwa garage enz.En hij is opvoeder van beroep (sociaal). Dan de grond achter ons is een stuk wat bijna 18 are horizontaal loopt en we geen mensen in zien mede het bijna het eind stukje is. Enkel hun groot duivenbijgebouw stoort ons wel ( zie foto). Maar omdat het langer dan 15 jaar staat mag het blijven staan grrrr. Dan rechts van ons wonen 2 oudjes op pensioen dood lieve mensen maar ze snoeien veel te graag de klimop waardoor die nu aan die kant erdoor zit (kapot aan't gaan). Ze gaan vaak op verlof in de zomer ,zo nu ook wel zonder melden dus al er iets mis gaat (inbraak ofzo)weet ik niet wie te bereiken De kids zitten in het zwembadje maar o de oudste is weer zeer naar zijn aandoening aan't leven ,pfff heb geen minuut rust met te zeggen stop ermee ,hou rekening met uw broertje ,spuit niet in de ogen met je schietpistool jee... Liefs x