De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Lol heb zo'n app e ;)

Ja hier ook meisje gependeld

2. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Wat fijn dat er zoveel mijlpalen bereikt zijn, super!
    Voelen jullie je nu ook wat beter?

Wat is het warm he dames? M'n hondjes hebben er ook aardig last van. Net dus even met ze wezen zwemmen en nu lekker voetjes omhoog in de schaduw.
    Geniet van het warme weer!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb gewoon al last van dikke voeten hier!

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Krijg alleen koppijn van dit weer... Is mij iets te veel van het goede... :(
    Bullit heeft nergens last van. Die ligt gewoon in de zon weg te smelten. Heeft wel heerlijk koud watet gekregen van mij. Vanavond mag hij zwemmen.

Wow jaydee was even vergeten dat jij al.zo ver bent. Gewoon al over de helft.. :D

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Pendelen. Geloven jullie dat ook. Of is dat omdat jullie gevoel dat ook al zegt.
    Hier geen voorgevoel.. :(
    Bij de eerste had ik dat heel erg. Kon alleen maar meisjes dingen verzinnen en als ik ergens naar keek was het voor een meisje.....

Nou bedenk ik me dat ik heeeeeel erg achterlig met de voorspellingen doen.....

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pendelen is gewoon grappig.
    Ik heb iedere keer een voorgevoel gehad....

7. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Een nicht heeft voor mij een test of iets gedaan en daaruit kwam een meisje. Ik denk zelf een jongetje, maar vrijdag weten we het! Besloten om toch het geslacht wel te willen weten:)

Toeter, nog gecondoleerd trouwens:(

Lizzie, heb je nog bij kunnen slapen? Ik krijg ook enorme hoofdpijn van dit weer helaas, zo erg dat ik er ook weer misselijk van word.

Nimme, wat een heerlijke grote tuin:D En inderdaad mogen wij €1000 uitgeven! Super lief van onze ouders.

Lov, heerlijk dat je zo'n trek hebt in fruit, beter dan in allemaal vette dingen:p

Bouwjaar, 10 dagen gaat zo voorbij.... not;)

Jaydee, wat ga jij hard zeg qua weken!

8. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Lies ,welke zijn de NEE's om het geslacht niet te willen weten als ik vragen mag

en welke je JA's ??

:)

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Zucht :( ,dit stak in in de kornflakes (3 soorten gemengd dus ik heb geen idee in welke doos het eigenlijk zat)
    vanavond bij het eten in mijn zoon zijn kommetje ,na wegspoelen laatste resten melk kwam dit mee.....
    De klantendienst was al gesloten en eer ik het juiste nummer te pakken had :$ :
    Bekijk bijlage 336471

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @Nimme :$

Op verzoek van Lov een foto van mijn pens ;) aangezien ik toch mijn sportkleding aanheb. Zie album buikfoto's
    En dan nu maar weer hard sporten :p

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah die bouwjaar.....zie mijn reactie op je foto...

Nimme niet normaal !

12. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Wow Nimme, wat erg:$ Wat betreft ja's en nee's omtrent wel of niet het geslacht willen weten... De grootste ja is mijn nieuwsgierigheid;)

Mijn man heeft gisteren 2 buikfoto's gemaakt (blote buik). Ik zal ze morgen eens in mijn album plaatsen en het jullie laten weten:p

13. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hoi lieve meiden ik zwaai even naar jullie....
    Ik hoop dat iedereen weer genoten heeft van het mooie weer!
    Dikke knuffel van mij....
    Ik mis jullie wel maar het doet me wel goed om een beetje afstand te nemen!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Knuffel losje.....

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Grrrrr ik zit maar te twijfelen wat te doen he....een pretecho tussen de 13 en 20 weken of niet....

Ergens denk ik....we wachten gewoon, of misschien naar Lommel maar mijn man vindt dat veeeeeel te ver....zeur;)
    Maar stel je voor ik krijg een echo bij de gyn, die ik bij de jongste ook even kreeg omdat ik me druk maakte... Dan hoef ik die geslachtsecho ook weer niet.

Het is gewoon belachelijk duur allemaal !

16. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Even voor het echolijstje... ik heb de 17e mijn geslachtsecho! Dus een druk echoweekje!
    Gorinchem is denk ook te ver he Lov? Wij betalen €25. Kan vanaf 15 weken.

Losje, knuffel!

17. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Knuffel losje, neem je tijd!

Lov, als je hem krijgt als je belt dan zou ik niet zo ver rijden eerlijk gezegd!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee we gaan ook niet rijden...... Is ook te ver.
    Ik kan een pakket pakken van 130 en dan krijg ik de geslachtsecho met 16 weken en de echo met 26 weken.
    Die van 26 weken wil ik toch al....en dat kost 105 euro...tja dan is het niet zoveel meer he.

Ik weet natuurlijk nu niet of ik weer een echo krijg met 16 weken bij de gyn, de vorige keer had ik een soort van geluk. Het geslacht wilde hij niet echt zeggen....maar misschien een meisje...tja wat heb je dan daaraan he

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mamavandj nee is te ver...;) woon echt helemaal in het zuiden...

Er is gewoon een bureau hierin de buurt hoor;)

20. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Sorry heb niet veel gevolgd, ben bloedlink, kijk de film af en dan ga ik naar bed, zo kwaad op me vent!!

Op eens wilt ie weer gaan solliciteren terwijl er geen werk is ipv starten voor zich zelf, terwijl ik bijna alles rond heb en er al klanten zijn...
    En dan vertelt hij ook nog tegen een grote roddelaar dat we zwanger zijn en snapt niet dat ik daar boos om word zonder overleg!!
    Ben woest, teleurgesteld en kan wel janken :(

Deel Deze Pagina